Ε, ψιτ, καταλαβαίνετε όμως τώρα ότι το να μπαίνετε σε θρεντ του ρα και να κάνετε λες και δε ξέρετε τι εννοεί όταν λέει metal είναι κάπως ε?

Παρεπιπτόντως, δεν περίμενα να έχω ακούσει τα μισά (!!) από αυτά που έγραψες μετά και το Liege Lord (εντάξει δε με τρέλανε λίγο που το άκουσα αλλά δε μ' αρέσουν οι Priest να φαντστείς, οπότε...)

Σε άλλα νέα ανακάλυψα το Awaken the Guardian (!!) εν έτει 2009, και χαίρομαι, τι πανέμορφος δίσκος.