Ανταλλαγή του Λεονάρντο- Βενετίδη με τη μορφή δανεισμού εξετάζουν στον Ολυμπιακό! Μία κίνηση που αν τελικά γίνει θα είναι προς όφελος των νταμπλούχων. Αφενός θα αποκτήσουν ίσως τον πιο σταθερό αριστερό μπακ των τελευταίων ετών στην Ελλάδα και αφετέρου θα αδειάσουν μια θέση ξένου. Άλλωστε μην ξεχνάμε ότι εκρεμεί η υπόθεση του Λεντέσμα, που δύσκολα θα προχωρήσει αν το ρόστερ μείνει ως έχει και αποκτηθεί ο Μπομπό…
Μου βγήκε ένα αυθόρμητο λολ όταν το διάβασα.





