καλα στον αρη προβλεπεται σαπουνοπερα φετος
εμας θα πεσει διαιτα εδω εκτος αν γινει κατι υπερβολικα συνταρακτικο και ανεβει λιγο ο πηχης
ηδη μετα το τελικο 2-3 κλασικοι ολυμπιακαρες δημοσιογραφοι αρχισαν να βγαζουν μεροκαματο θαβοντας παιχτες ή να τους βαφτιζουν μαραντονα(αν ειναι φτηνοι)





