Αν δεν κάνω λάθος, ιστορικά το ER προέκυψε ως "καταφύγιο" χρηστών που σε άλλα μουσικά φόρουμ έπαιρναν πούλο λόγω του τρόπου έκφρασής τους (μαύρο χιούμορ/μπινελίκια), καθώς και του μουσικού τους γούστου. Ακόμα κι αν δεν ισχύει αυτό όμως, θαρρώ ότι ισχύει το παρακάτω.
Το ER στην ταυτότητά του υπήρξε ένας χώρος όπου το μπινελίκι πάει σύννεφο, ενώ επιβιώνουν όσοι δεν παρεξηγούνται και έχουν την ικανότητα να μην παίρνουν στα σοβαρά όσα πολλές φορές λέγονται. Ένας χώρος όπου το να εκφράζεσαι ακραία σε κάποιον δεν έχει κυριολεκτική χροιά, αλλά είναι μέρος του "σπασίματος του πάγου" και της γνωριμίας. Με αυτό ως δεδομένο, δεν θεωρώ ότι θα λειτουργήσει η στροφή στην επικοινωνιακή πολιτική που συζητιέται. Θεωρώ πως αν αφαιρεθεί ένα τόσο ριζικό χαρακτηριστικό του forum, τότε αυτό θα πάψει να έχει νόημα. Εν έτει 2022 υπάρχουν ένα σωρό χώροι επικοινωνίας και δεν βρίσκω λόγο για κάποιον να επιλέξει το νέο ER, ώστε να έλθουν νέοι χρήστες και να δοθεί ανάσα και νέα πνοή. Φυσικά μπορεί να κάνω λάθος. Το ER πάντα υπήρξε πόλος έλξης αρκετά μερακλήδων μουσικόφιλων. Το γεγονός αυτό έκανε το forum δυνατή πηγή γνώσης μουσικών ακουσμάτων. Μπορεί λοιπόν, το συγκεκριμένο έτερο δυνατό του χαρακτηριστικό να λειτουργήσει ως κράχτης. Από την άλλη, μπορεί να συμβεί κάτι τελείως απρόβλεπτο και να δημιουργηθεί κάτι νέο.
Προσωπικά, είμαι αντίθετος στους νέους κανόνες που αναφέρονται. Θεωρώ ότι ένα moderating το οποίο στηρίζεται στην μη προσβολή του άλλου είναι μη λειτουργικό. Εάν όμως κάτι τέτοιο αποφασισθεί, θα συμμορφωθω. Τρέφω ιδιαίτερα νοσταλγική σχέση με το forum και δεν νομίζω να το εγκαταλείψω. Εκτός εάν όλα αυτά τα gateway linking και ΚΧ σε τριγωνικό ραντάρ που λέτε με τις νέες πλατφόρμες μου φανούν δύσκολα στον χειρισμό, καθώς ασχολούμαι με τις ταβανόπροκες. Επιπροσθέτως, όσο αντίθετος και να είμαι με τον νέο τρόπο λειτουργίας που προτείνεται, θεωρώ πολύ σημαντικότερη την συλλογική δουλειά και το μεράκι που έχει πέσει τις τελευταίες μέρες. Πιστεύω πως η προσπάθεια αυτή που κύριο καύσιμό της είναι η αγάπη για το forum είναι ικανή να με κάνει να προσέχω τον τρόπο εκφρασής μου.





