Things turned out way better than expected σε αυτό το θέμα. Μόνο 20€ μου το ανεβάζει. Περίμενα τουλάχιστον 70. Όχι πως δε θα ζοριστω και πάλι αρκετά, δεδομενου ότι το πληρώναμε δια δύο, άλλα αν όλα πάνε καλά με τη δουλειά, θα την παλέψω. Κι αν δεν πάνε καλά, πάλι θα την παλέψω.
Τέλος η απελπισία, κάπως θα βγω από όλο αυτό.
Σας ευχαριστώ όλους για την στήριξη. Ειδικά αν αναλογιστεί κανείς πόσο μπινελικι εχω φάει εδώ μέσα στο παρελθόν, it means a lot.





