Με Taika να έχει βιάσει ήδη τον Thor, περιμένουμε με αγωνία τις επικές αηδίες που θα κάνει κι εδώ. Θα συμφωνήσω για τον Favreau. Πέσαν χοντρά φράγκα πάντως, μεγάλο στοίχημα για την ποντικοεταιρεία.