Jewel, fifteen feet behind me, looking
straight ahead, steps in a single stride through the window. Still staring
straight ahead, his pale eyes like wood set into his wooden face, he crosses the
floor in four strides with the rigid gravity of a cigar store Indian dressed in
patched overalls and endued with life from the hips down, and steps in a single
stride through the opposite window and into the path again just as I come around
the corner. In single file and five feet apart and Jewel now in front, we go on
up the path toward the foot of the bluff.
Eπίσης δεδομένου πώς το J'accuse του Damien Saez που περιέχει και το Cigarette -το οποιο αποτελει δριμύ κατηγορώ στο γαλλικό κατεστημένο του σιχαμενου μαλακα Sarkozy συμπεριλαμβανομένης και της καπνοαπαγορευσης ως κυβερνητικό μέτρο κλείνοντας με τους στιχους "Et les gitanes qui dansent, et les gitanes qui dansent ..." , σαφής αναφορά στην απέλαση των Roma εν ετει 2009 κι όχι 1831 (χρονια έκδoσης της Παναγίας των Παρισίων του Βικτορ Ουγκώ ο οποίος σημειωτέον είχε υπάρξει και πολιτικός εξόριστος)- κυκλοφόρησε το 2010, δε μπορούμε παρά να παραδεχτούμε την αντιληπτική του δεινότητα οσον αφορά τα σημεία των καιρών, το πόσο εύστοχα τοποθετήθηκε και δεν ξέρω αν ήταν σκόπιμο αλλά η τελευταία φράση του ποστ "Α γαμησου κι εσυ κι η γιόγκα σου να πουμε." εμενα μου 'φερε στον νου συσχεστισμο στασεων γιογκα και σεξ και κατ'επεκταση δε μπορει να μην κανεις τον συνειρμο καμα σουτρα, Ινδία - Ινδιάνοι κτλπ. Ο κάλκι είναι ιδιοφυία και το εν λόγω ποστ ήταν κάθε άλλο παρά "βλακεία."