Χωρίς παρεξήγηση, αλλά είναι τελείως λάθος να γράφεται ότι "η μοτοσικλέτα δε στρίβει με το τιμόνι, αλλά με το σώμα". Είναι κάτι που ΔΕΝ πρέπει να κυκλοφορεί, γιατί δεν ισχύει και κάποιος θα φάει τα μούτρα του έτσι. Ίσως θέλεις να πεις κάτι άλλο, ίσως νομίζεις ότι στρίβεις με το σώμα, αλλά ασυναίσθητα στρίβεις με το τιμόνι. Ξαναλέω, χωρίς παρεξήγηση, φυσικά, αλλά ίσως βλέπουν και άνθρωποι που τώρα μαθαίνουν και είναι κάτι που πρέπει να βγάλουν από το μυαλό τους.
Είτε με 20 km/h, είτε με 280 km/h, μια μοτοσικλέτα στρίβει με το τιμόνι. Φυσικά αυτό γίνεται περισσότερο αισθητό όσο ανεβαίνουν οι ταχύτητες, όπου το τιμόνι θέλει όλο και περισσότερη δύναμη για να πραγματοποιήσεις ακριβείς ελιγμούς (καθώς η μοτοσικλέτα θέλει πάντα να πηγαίνει ευθεία). Μόνο στη σούζα μπορείς να ελέγξεις την πορεία σου καθαρά με το σωματικό βάρος. Όσο και οι 2 τροχοί πατάνε κάτω, η αλλαγή που θα επιφέρεις με μετατόπιση σώματος είναι τόσο ανεπαίσθητη, έως ανύπαρκτη και δεν είναι καν άξια λόγου. Σε ελαφρύτερο όχημα μπορεί να είναι λίγο πιο έντονη, αλλά και πάλι δε μπορείς να έχεις τον απόλυτο έλεγχο που έχεις με το τιμόνι. Είναι ΤΕΡΑΣΤΙΟ θέμα, έχει συζητηθεί πολλάκις, αλλά αν το ψάξεις, έχουν γίνει μελέτες, έρευνες, πειράματα.
Όταν λες "πλάγιασμα", εννοείς να βγάζεις το σώμα προς το εσωτερικό της στροφής αλά MotoGP;