Quote Originally Posted by BLiTzER View Post
Είδα τα τελευταία λεπτά της κανονικής διάρκειας + τις παρατάσεις, σε σπίτι φίλου που το παρακολουθούσε, απλά για να γελάσω λίγο (έχω να δω ελληνικό μπάσκετ από 16 χρονών, ούτε τότε ήταν πολύ αστείο). Ο Σπανούλης έχασε 38 επιθέσεις μόνος του, αφού περίμενε να φτάσει τη μπασκέτα, κάθε φορά, στα τελευταία 4 δευτερόλεπτα. Και, ξαφνικά, βλέπω ότι είναι πρώτος σκόρερ του παιχνιδιού. Roflolol wtf?! Πρέπει να έχει 56% κατοχή (συνολική, όχι της ομάδας του μόνο) ΜΟΝΟΣ του σε κάθε παιχνίδι.

Αλλά, εντάξει, έβαλε το τελευταίο τρίποντο, πετώντας τη μπάλα στην τύχη, όπως τις προηγούμενες 38 φορές, οπότε βγήκε MVP.
http://www.basketball-reference.com/...thinaikos.html

Δεν ειδα ουτε ενα δευτερολεπτο απο τον αγωνα, με εξαιρεση το τελευταιο τριποντο σε ρηπλεη καμποσες ωρες μετα, και παλι νιωθω οτι ειδα περισσοτερα απο σενα:

Σπανουλης 8/17 σουτ (με 6/10 τριποντα), 3/4 βολες, 6 ασιστ, 7 λαθη. Ακομα κι αν μετρησεις τα λαθη, το μαξιμουμ των επιθεσεων που "χαλασε" ειναι 9+7=16, αρα λιγοτερες απο τις μισες απο 38. Επιχειρησε 17 σουτ απο τα 71 της ομαδας του, δηλαδη το 24% των επιθεσεων. Αυτο το "κατοχη" δεν ξερω τι σημαινει, οι playmakers (aka point guards) γενικα κατεβαζουν, οργανωνουν, και εχουν την "κατοχη" της μπαλας... παντα.