εγω θα χαιρομουν αν εκει που ταν να παντρευτω ξερω γω καταλαβαινα οτι δε τραβαγε η φαση και γλιτωνα απο τα χειροτερα , εστω και 8 χρονια μετα ασουμε και προφανως για να περασαν 8 χρονια μαζι , καλα περναγες , οποτε κρατα τα καλα .
ας περασουμε στην επομενη γραμμη





