Quote Originally Posted by Κωλαράκι Τορνευτό View Post
Μλκ ολως τυχαιως εβλεπα βιντεακι με ματς 5Χ5 απο το 2004 Καισαριανη πριν κατι μερες...

Και η ομαδα ηταν εγω, Magellan, WBRB, Amnesiac, Kain....
Ελπίζω να ήταν 5χ5 d&d, γιατί στο γήπεδο δε θα τα πηγαίνατε πολύ καλά.