Originally Posted by Κωλαράκι Τορνευτό Μλκ ολως τυχαιως εβλεπα βιντεακι με ματς 5Χ5 απο το 2004 Καισαριανη πριν κατι μερες... Και η ομαδα ηταν εγω, Magellan, WBRB, Amnesiac, Kain.... Ελπίζω να ήταν 5χ5 d&d, γιατί στο γήπεδο δε θα τα πηγαίνατε πολύ καλά.
Life begins at 45°.
View Tag Cloud
Forum Rules