https://www.facebook.com/profile.php?id=1369123128
kane kai mia erwthsh edw an thes. kai amithitos paixths kai super daskalos. ton kserw prosopika kai exei kai methodous kai einai kai exeis kai genikes gnwseis se oti sendiaferei esena eksidikevmena.
https://www.facebook.com/profile.php?id=1369123128
kane kai mia erwthsh edw an thes. kai amithitos paixths kai super daskalos. ton kserw prosopika kai exei kai methodous kai einai kai exeis kai genikes gnwseis se oti sendiaferei esena eksidikevmena.
τελικα ματσο βρηκες δασκαλο?? ψαχνομαι και γω τωρα αν ξερετε καναν αλλον ποσταρετε και τα λοιπα.. θενξ
ΜΠΛΑΚ ΜΕΤΑΛ ΜΑΓΕΙΑ ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΠΑΝΑΓΙΑ
πανε 2 χρονια απο τοτε, αλλα μιας και ξοφαλτσα βρεθηκα στο τοπικ, να σας πω το κουτσομπολιο οτι εδω και καιρο με τον σουπερματσομαν εχουμε τον ιδιο δασκαλο!!!! (γκρινιαζες και για την αποσταση ρε χαχαχα)! ιν βαγγελης γουι τραστ
κυριακη παμε σεμιναριο ζοντερ ε?
ποθτανα ολα
<Mitsmann> ολοι ειστε αβαγκαρντς αλλα οταν μπαινει το ΜΠΑΗ ΜΟΥΝΛΑΗΤ ΓΟΥΗ ΡΑΗΝΤ θυμαστε ολοι τι ειστε και απο που ερχεστε
iola 11
www.facebook.com/iola11 www.reverbnation.com/iola11 www.soundcloud.com/iola11 www.twitter.com/iola11band
Αποφάσισα να ασχοληθώ λίγο πιο σοβαρά φέτος. Έχετε κάτι να προτείνετε; Κατά προτίμηση προς δυτικά προάστια και να μην κοστίζει 2 περιουσίες, άνεργος γαρ. Αξίζει ωδείο, το οποίο προσφέρει και θεωρητικά/εξετάσεις/διπλώματα (πχ αυτό: https://sites.google.com/site/odeioo...athimata-drums) έναντι ιδιαίτερου ή να μην το σκέφτομαι καν; Προτείνετε οτιδήποτε καλό και το συζητάμε. Θέλω να γίνω παικταράς!
Life begins at 45°.
εγω ενα ξερω. οτι πληρωσεις παιρνεις γενικα. το πιο σημαντικο ειναι αυτος που σε διδασκει να εχει πλανο και μεθοδο και πειρα.. τον δικο μου δεν τον αλλαζω, 20 ευρω σπιτι του 30 σε σενα. επειδη εισαι αρχαριος ομως πχ ξερω μαθητη του που ειναι καλος για να σε φτασει μεχρι ενα καλο επιπεδο (και μετα πας σε αλλον ) και παιρνει και πιο λιγα. μακρυα απο ωρδεια γενικα θα σου ελεγα αλλα αυτη η κουβεντα θα γινει καλυρτερα κατ ιδιαν. παρε με αν εινα ιμετα τις δεκα παρα τεταρτο με δεκα που θα σχολασωνα τα πουμε
υγ. να ξερεις δεν υπαρχου νσορτκατς ε. θα παρει χρονο να γινεις παιχταρας, μην περιμενεις οτι απλα παιζοντς δεκα ωρες τη μερα για τον επομενο χρονο, θα γαμας
ποθτανα ολα
<Mitsmann> ολοι ειστε αβαγκαρντς αλλα οταν μπαινει το ΜΠΑΗ ΜΟΥΝΛΑΗΤ ΓΟΥΗ ΡΑΗΝΤ θυμαστε ολοι τι ειστε και απο που ερχεστε
iola 11
www.facebook.com/iola11 www.reverbnation.com/iola11 www.soundcloud.com/iola11 www.twitter.com/iola11band
αυτο είναι μύθος. εγω γαμούσα απο την πρώτη στιγμή που έπιασα μπάσο στα χερια μου
Ναι, αλλά εδώ μιλάμε για τύμπανα.
Life begins at 45°.
Τι περιοχή είσαι;
Έχω 2 καλές προτάσεις. Η μια (φθηνότερη, γύρω στα 50/μηνα) είναι Πετρούπολη και η άλλη (ακριβότερη, γύρω στα 80/μηνα) είναι Κορυδαλλό.
Μιλάμε πάντα για 1 ώρα την εβδομάδα.
Κορυδαλλό μένω. Για πες (με πμ, αν προτιμάς). Μαζεύω προτάσεις.
Life begins at 45°.
για τα μερη σου ξερω μονο δασκαλο για μπρουταλ ντεθ μεταλ και τετοια , δε νομιζω να ειναι ο κλαδος σου. παντως αυτο που λες μπερνη δεν ισχυει και τοσο πολυ σιγουρα υπαρχουν shortcuts , πχ εγω ξεκινησα μαθηματα με εναν πολυ σωστο και αψογο ντραμερ και μου εδειξε paradiddles double strokes και τετοια και διαφορες ασκησεις για τα χερια και ποδια που δεν εχουν να κανουν με την ταχητυτα αλλα σου αυξανουν το control που εχεις στις μπακετες , και επειδη ειχα καλυτερο control μου ηταν πολυ πιο ευκολο να παιξω ενα γρηγορο μπλαστ πχ παρα απο πριν που καθομουνα και επαιζα 16α με τις ωρες.
Αν με κάνει σαν τον Σουπερμάριο (https://www.youtube.com/watch?v=7szJLMJJi2I), θέλω. Aλλά νομίζω πάσχω σε βασικούς τομείς ακόμα![]()
Life begins at 45°.
φιλε γαμοπαναγη ευχαριστω για την ωραια πασα που μου δινεις.
το σορτκατ που καταφερες ποιο ακριβως ειναι? χωρις να θελω να υποτιμησω τον δασκαλο σου, μην το παρεις ετσι ε, σου εδειξε παραντιντλ, διπλα και ασκησουλες για να ελεγχεις την μπακετα οκ.
τι σε κανει να πιστευεις οτι αυτο ειναι καποιο σορτκατ? μιλαμε για πραγματα που τα μαθαινεις βαρυα στο πρωτο τριμηνο.
εσυ δηλαδη επαιζες με τις ωρες 16α για πολυ καιρο σαν αυτιστικος? μαλλον ο προηγουμενος δασκαλος απο αυτον που σου εδειξε τα παραντιντλ, ηταν για τα μπαζα.
εγω αυτο, δεν το θεωρω σορτκατ. το να παιζεις 16 ωρες τη μερα διπλα μονο, δεν σου κανει τιποτα.
εγω αυτο που λεω ειναι οτι πρεπει ο δασκαλος σου, να εχει φτιαξει μια υλη να εχει ενα πλανο.
πχ ξεκινας τεταρτα, ογδοα 16α 32α διπλα παραντιντλ πας μετα σε τριηχα κτλ κτλ. ολα εχουν μια λογικη. αλλα μην το βλεπεις σαν μεμονομενες ασκησουλες. χρειαζεται να αποκτησεις ρυθμικη αγωγη γενικοτερα. (γιαυτο και ειναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ να μαθεις να διαβαζεις, εκτος και αν θες να παιζεις ροκ ξερω γω απλα).
χρειαζεται να υπαρχει ο στοχος, του θελω να φτασω εκει, αλλα για να φτασω εκει πρεπει να περασω με τη σειρα απο το α το β το γ και το δ.
πως θα μπορεσεις να αποκτησεις τη δικια σου προσωπικοτητα στα τυμπανα αν δεν εισαι σε θεση να ανακαλυψεις τι σου αρεσει? και για να ανακαλυψεις τι σου αρεσει, πρεπει να εισαι σε θεση να σκεφτεις το πως θα ψαχτεις για το τι σου αρεσει. μην το χοντρυνω αλλα πχ πως θα σκεφτεις κανα γαματο μπρεικ ξερω γω, αν δεν μπορεις να σκεφτεις 7000 τροπους για το τι αξιες χωρανε σε 1 τεταρτο ξερω γω και πως μπορεις να τις αναλυσεις...
γενικοτερα αν θελεις να γινεις καλος ντραμερ πρεπει να καταλαβεις και το ρολο του ντραμερ. (μεγαλη κουβεντα παω να ανοιξω). για να καταλαβεις το ρολο του ντραμερ (καλα, θελει και πειρα και παιξιματα με μουσικους και και και) πρεπει να μπορεις να καταλαβεις και το τι κανουν οι αλλοι μουσικοι στην μπαντα. το οποιο κατ αρχην απαιτει λεβελ απο εσενα. υλη. που με τον καιρο και απολυτα προγραμματισμενα πρεπει να παρεις απο το δασκαλο σου
ολα αυτα τα παραπανω, ειναι αν θες να γινεις οχι απλως ο ντραμερ που θα παιζει το σμελς λαικ τιν σπιριτ καρμπον οπως ο γκρολ, αλλα να γινεις ενα ολοκληρωμενος και καλος μουσικος, με προσωπικοτητα.
ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΝΑΙΡΟΥΝΤΑΙ, αν θελετε να παιξετε συγκεκριμενα πραγματα, εξειδικευμενα, που δεν χρειαζονται πολλα πολλα. aka παιζω 32α στα 700 bpm και μπλαστιδια μεχρι να ματωσω και τα μπρεικ μου ολα θαναι τομ τομ κασα κασα και ζμπουτσαμ. εκει μαζι σου βρες εναν να σου δειξει αυτα που χρειαζεσαι και τελος
εν καταλειδι, δεν υπαρχουν σορτκατ μονο σκληρη δουλεια και αγαπη. και αμετρητες σφαλιαρες ποου θα τρως καθημερινα, ή οποτε νομιζεις οτι κατι κανεις. η μουσικη ειναι 100 σφαλιαρες, ενα χαμογελο. αλλα πουτσα μας.
υγ1. που θα παει θα μαθω να παιζω και εγω
υγ2. αντε μην παω και φτιαξω και σαιτ για μαθηματα ντραμς χεχε
υγ3. μακαρι να χα απειρα λεφτα, να μην χρειαζεται να δουλευω και ναμαι ολη μερα πανω στο σετ.
υγ4. μην με περασεις για ξερολα ε, μαθητακος ειμαι και εγω
αυτα. λετ δε φλειμς και μουτζες μπιγκιν
εντιτ
υπομονη και επιμονη για καμια δεκαετια φιλος
Last edited by BURNIN AMBITION; 14-01-2015 at 03:31.
ποθτανα ολα
<Mitsmann> ολοι ειστε αβαγκαρντς αλλα οταν μπαινει το ΜΠΑΗ ΜΟΥΝΛΑΗΤ ΓΟΥΗ ΡΑΗΝΤ θυμαστε ολοι τι ειστε και απο που ερχεστε
iola 11
www.facebook.com/iola11 www.reverbnation.com/iola11 www.soundcloud.com/iola11 www.twitter.com/iola11band
Μπέρνι καλά τα λες , με μια μόνο ένσταση.
Έχει λίγο να κάνει με την ηλικία που πας να μάθεις το όργανο και τι θες να κάνεις με το καλημέρα.
Με το καλημέρα θες να παίζεις το σμελς λάικ τιν σπιριτ σαν τον γκρολ, ο μουσικός πρώτα θέλει να γίνει μίμος και μετά leader. Κανείς δεν ξεκίνησε χωρίς να έχει κάποιον μουσικό σαν ίνδαλμα (ή πες το όπως θες).
Πριν κάτι χρόνια ξεκίνησα μαθήματα μπάσου (ο μουσικός έρωτας της ζωής μου). Τα μαθήματα μου τα έκανε δώρο ο έρωτας της ζωής μου, και ήταν στον Φακανά.
Μια φορά την εβδομάδα ήταν, για μια ώρα, (να πω ότι έχω κάνει μαθήματα μουσικής, και μάλιστα ΠΙΆΝΟ (ξέρω και λίγα γαλλικά) σε πολύ μικρή ηλικία οπότε ξέρω να διαβάσω μια παρτιτούρα τι είναι τα κλειδιά και τι το μέτρο).
Όμως δεν ήθελα να γίνω νέος Φακανάς , ήθελα να πιάσω το μπάσο "σωστά" να μάθω πως στήνονται τα χέρια πάνω στο όργανο χωρίς να στραμπουλάω τα δάχτυλα και να παίζω σμοκ ον δε γουότερ. Να βάλω την μούφα το όργανο στον μουφοενισχυτή, και σαν άλλος Βαλιμίτης να παίξω σκορπιονς και να ρωτάω το ακροατήριο, δλδ την γυναίκα μου, κατάλαβες ποιο παίζω ε? Και κάπου εκεί να νιώσω "ΜΟΥΣΙΚΌΣ".
Λέω να νιώσω και όχι να γίνω , γιατί μια χαρά ξέρω τι χρειάζεται για να μεταβείς από το ένα στο άλλο.
Η κατάληξη, το τελευταίο μάθημα δεν πήγα να το κάνω ποτέ (από τα 5!) έσπασα και τον αγκώνα μου λίγο μετά, και έμεινε το όργανο να μην διακοσμεί καν το δωμάτιο, αλλά να είναι σε μια θήκη. Κάθε φορά λέω να το πιάσω να βάλω κανένα βιντεάκη στο γιουτουμπ και να αρχίσω , αλλά όλο το αναβάλω.
Εκεί που τελικά θέλω να καταλήξω γράφοντας την δακρύβρεχτη ιστορία μου είναι ότι ο δάσκαλος πέρα από το να νιώθει από μουσική πρέπει να ξέρει (όπως εσύ ξέρεις καλύτερα από τον καθένα) και πως να σου κρατήσει το ενδιαφέρον![]()
Αλέξη, Αλέξη! Τελείωνε , ΞΕΚΌΛΛΑ