Δε λένε το ίδιο πράγμα τα δύο κουότς, ξέχασες τα ελληνικά σου =(

Ον τόπικ, καιγώ προτιμώ Λίβερπουλ από τους υπόλοιπους (δηλαδή έχει φωτογραφίες με το κύπελλο και μετάλλια ο κωλοφάκιν ΑΝΤΕΡΣΟΝ και δε θα έχει ο Τζέραρντ; Κρίμα κι άδικο) αλλά φοβάμαι ότι ακόμα το προβάδισμα το έχει η Σίτυ οπότε δεν ελπίζω ιδιαίτερα.
Για Άρσεναλ επί Βενγκέρ με αφορμή το φετινό *πράγμα* ετοιμάζω ένα πολύ προσεγμένο δίτομο έργο, θα πουλιέται παντού εκτός του Free Thinking Zone.