Γιατί να κράξει κανείς, ειδικά γι αυτό; Αυτό μας έλειπε, να μη διαφημίζεται μία μπάντα στο ραδιόφωνο.
Γιατί να κράξει κανείς, ειδικά γι αυτό; Αυτό μας έλειπε, να μη διαφημίζεται μία μπάντα στο ραδιόφωνο.
δε θυμαμαι πολλα αλλα το children of the sun στο ιβανοφειο πρεπει να ηταν απο τα πιο ζορικα σκηνικα που εχω δει σε λαιβ, επος
Μπορεί να μου εξηγήσει κάποιος ποια είναι η φάση με τον Εν Λευκώ; Δεν παίζουμε εκεί; Γιατί;
γιατι παιζει ΜΠΙΤΑΚΙΑ !
http://stresss.deviantart.comσηκωσες λιγο την μπλουζιτσα και υποψιαστηκα οτι εισαι ο φρικ. Σε λιγα δευτερολεπτα ειχα μαθει την τραγικη αληθεια.Δεν ξερω αν προσεξες την απογοητευση στo προσωπο μου..
http://www.myspace.com/posteke
Yesterday 19:29 <menumission> de mporeis na kaneis ignore ton eauto sou sto tsat molis to dokimasa
στο θεωρητικό παρκούρ δίνω οστά και σάρκα,απο εμπόδιο σ΄ εμπόδιο πετάγομαι για πλάκα Άκου τον Φόρη and don't worry
Θα μου πει κανείς τη φάση με τον Εν Λευκώ επιτέλους;
Ο Εν Λευκώ αντιπροσωπεύει για τα ερτζιανά ό,τι -περίπου- αντιπροσωπεύει η LiFO και η AV για τα έντυπα. Mainstream, πληρωμένες επαναλαμβανόμενες μουσικές επιλογές, αισθητική ευπροσήγορη σε λίγο πολύ χαρτογιακαδέ τύπους που δουλεύουν σε γραφεία στο κέντρο και βγαίνουν για αφτερ τζομπ κοκτεηλς στο γκάζι, η επαφή τους με τους nightstalker το πολύ να περιορίζεται σε σε ένα άρθρο στο ποπαγκάντα που το γράφει ο βαλλάτος πριν κάνα δίμηνο, φερειπείν. Ο ίδιος ο Εν Λευκώ έχει τεράστια ακροαματικότητα ακριβώς σε χώρους εργασίας και άρα δεν παίζει ποτέ nightstalker (λολ).
Αν κάποιος θέλει να είναι πολύ αυστηρός οι στοκερ -θεωρητικά- είναι άλλος κόσμος απ' αυτόν και άρα ξεπούλημα_κουρεμένοι_μετάλλικα, ωστόσο κάποιος πιο κυνικός θα πει ότι αφενός από τότε που πέθανε ο κωστόπουλος η πλευρά της κωστοπουλιακής δημοσιογραφίας κάνει ανοίγματα σε οτιδήποτε βρει και θεωρεί "αυθεντικό" + το καθόλου αδιάφορο γι' αυτούς hype με το ελληνικό heavy rock των τελευταίων χρόνων. Αφετέρου μετά από 15.000 χρόνια στο underground οι στοκερ δεν είναι και ουρανοκατέβατο να θέλουν να συμφωνήσουν σε λίγο προμο και σε κάποια χρήματα χωρίς να το παραξεφτιλίσουν (δεν βγήκαν πχ σε και σε πρωινάδικο).
ο τζούμας είναι απολαυστικότατος και η μαντάμ που επιλέγει τις μουσικές το κατέχει πάντως (8-10).
από θέμα επανάληψης(στις άλλες εκπομπές) με κούρασε και μένα αρκετά αν και δεν τον θυμάμαι πάντα έτσι. σκατά στις 100 χιλιάδες διασκευες επίσης.
nightstalker thread.
ΟΥ, τύμπανα πολέμου σαν ΖΟΥΛΟΥ
+1 σε αυτό. Παλιότερα θυμάμαι ότι άξιζε και η εκπομπή του χοντρού, που είχα ακούσει λίγο.
Για να κάνω και το συνήγορο του διαβόλου, είναι πρακτικά αδύνατο να στήσεις μια μπίζνα με το υπάρχον ραδιο...δολοφονικό καθεστώς που έχει επιβάλλει η ΑΕΠΙ και οι υπόλοιποι φραγκοφονιάδες και αυτός είναι ο λόγος που κανένα μουσικό ραδιόφωνο στα fm δεν μπορεί να επιβιώσει αν δεν παίζει τις ίδιες πληρωμένες λίστες σε συνεχή επανάληψη. Αυτό δικαιολογεί και την εμμονή τους με τα ηλίθια covers, δεν μπορούν να παίξουν καν τα αυθεντικά κομμάτια.
Συμφωνώ με ικονοκλαστ για ΕνΛευκώ, την ίδια εικόνα έχω και γω. Και καθαρά μουσικά να το δούμε, πήγαν και έπαιξαν σε ένα σταθμό που δεν έχει παίξει ποτέ ένα κομμάτι δικό τους ή ένα ριφφ Kyuss ή Αcrimony ή Monster Magnet και άλλα χίλιαδυο ανάλογα ονόματα. Ούτε το εξώφυλλο στο Μέταλ Χάμμερ μου άρεσε γιατί δε μου αρέσει το Μέταλ Χάμμερ αλλά είναι απολύτως λογικό να θέλουν να δηλώσουν παρουσία εκεί, σε αυτό το κοινό. Στο ακροατήριο του ΕνΛευκώ, για τι πρόμο μιλάμε;
Η όποια ένστασή μου τροφοδοτείται σε μεγάλο βαθμό από τις σύννεφα που σκιάζουν τα τελευταία χρόνια το γάμο μου με τους Στώκερ που αγάπησα και που μετά το Ritual δεν έχουν βγάλει Μεγάλο Δίσκο (μπορούμε να διαφωνήσουμε για τα 3 άλμπουμ μετά και αν ήσαν καλά ή μέτρια, φαντάζομαι συμφωνούμε όλοι ότι δεν ήταν Μεγάλοι Δίσκοι) οπότε αναγνωρίζω ότι κάνω κάπως σαν κομπλεξικό παιδάκι που του κλέψαν το παιχνίδι. Απλά είναι ότι θα προτιμούσα οι Στώκερ να έβγαζαν καλύτερους δίσκους, χωρίς σεφερλικά λογοπαίγνια τύπου Rockaine για τίτλους και αλλαξοκωλιές με τους θαμώνες του Γκαζάρτε για λίγη ανούσια και συγκυριακή προβολή.
Στο λάιβ θα πάω φυσικά γιατί πριν προσπαθούσα να θυμηθώ πότε τους είδα τελευταία φορά και στεναχωρέθηκα που έχουν περάσει χρόνια, και γιατί το χριστουγεννιάτικο που έκαναν στο Gagarin (το 2006; ) με Earthbound ήταν από τα ωραιότερα βράδια της ζωής μου και ελπίζω να γίνει ένα μίνι reunion (ναι, ξέρω, ούτε καν). Τα λέμε εκεί!!!
~
"Why didn't it kill him?" she said.
"Unforgivably sloppy workmanship at the hand grenade factory," I said.
~
Πολλά τα ερωτήματα που βασανίζουν έναν σκεπτόμενο πλην κυνικό νεαρό μουσικόφιλο:
- Πιστεύει κανείς ότι οι Nightstalker εκπροσωπούν κάτι συγκεκριμένο, κάτι υψηλό;
- Πιστεύει κανείς ότι οι Nightstalker είναι αισθητικά ανώτεροι από τη μουσική που παίζει ο Εν Λευκώ; Προσοχή, δε λέω ότι είναι σκατά οι Nightstalker, λέω ότι ροκ παίζουνε, άρα πόσο πιο ψηλά αισθητικά μπορούν να είναι;
- Πιστεύει κανείς ότι το να χρησιμοποιήσεις κάποιο, ας πούμε, ψιλοαντιπαθές μέσο για να προβληθείς είναι κακό; Μήπως να μη δίνει κανένας καλλιτέχνης συνέντευξη στο καλλιτεχνικό του Βήματος πχ;
- Πιστεύει κανείς ότι ο καλλιτέχνης δεν πρέπει να διαφημίζεται, γενικά; Αν ναι, τα στούντιο, τις ηχογραφήσεις, τα τουρ, ποιος τα πληρώνει; Η 800 χρόνων μελέτη ενός μουσικού οργάνου πώς θα αμειφθεί ως ειδίκευση/εργασία; Μόνα θα γίνουν όλα;
- Πιστεύει κανείς ότι ενώ οι Cure πχ, η μεγαλύτερη ροκ μπάντα του σύμπαντος κλπ, έχουνε δώσει συνέντευξη/παίξει λάιβ ΠΑΝΤΟΥ, έχει καμία ιδιαίτερη σημασία για τη μικρή ζωή που ζούμε το αν 4 Αθηναίοι χασικλήδες παίξανε για μερικά λεπτά στα FM;
Η δικιά μου άποψη είναι ότι τέτοιες απόψεις προκύπτουν από τον αφόρητο ναρκισισμό του ροκεντρόλλ, του underground, του μικρόκοσμου, του εύκολου. Δεν είναι έτσι ούτε η τέχνη ούτε η ζωή η ίδια, άνθρωποι από το Royal Academy of Music παίρνουν πίπες για να κάνουν γνωστό το έργο τους, ο Εν Λευκώ μας πείραξε;
καλά κι ο john peel δεν έπαιζε grindcore τον υπόλοιπο καιρό από τα sessions στο bbc