απ τον οκτωβρη εχω δει ηλιο 10 μερες. τις 4 ημουν στην Αθήνα. μου πε να διπλασιασω την δοση των χαπιων με βιταμίνες που παίρνω και να κάτσω περισσότερο στον ηλιο το καλοκαιρι..