Page 28 of 71 FirstFirst ... 18262728293038 ... LastLast
Results 406 to 420 of 1054

Thread: MOTOSAKO

  1. #406
    Χορχόδειλας BLiTzER's Avatar
    Join Date
    Jul 2003
    Location
    Black Light District
    Posts
    10,220

    Default

    Ακόμα και δανεικά να βρω, θέλει 2 ώρες δουλειά να αλλάξω τα πάντα. Θα ψάξω για κανά πιο "χαλαρό" ΚΤΕΟ πιθανότατα. Αλλά γενικά να πάνε να γαμηθούν. Αν και με βρίσκει σύμφωνο το να εξαφανιστούν τα ερείπια από τους δρόμους, αλλά δεν είμαι πολύ σίγουρος ότι αυτό θα συμβεί.
    Life begins at 45°.

  2. #407
    χάλια Swollen's Avatar
    Join Date
    Oct 2005
    Location
    bat country
    Posts
    6,942

    Default

    εδώ που έχει κοπεί το ένα μπουζόνι που κρατάει την εξάτμιση στον κύλινδρο τι λέτε?
    θέλει λύσιμο και κατέβασμα μοτέρ για να φτιαχτεί (το οποίο θέλει μάστορα γαμώ το σκούτερ μου)
    το'χω παντετάρει με την μία βίδα που έχει μείνει για να μη χάνει προσωρινά αλλά δεν προβλέπω να το λύνω σύντομα
    I must have some booze. I demand to have some booze

  3. #408
    Χορχόδειλας BLiTzER's Avatar
    Join Date
    Jul 2003
    Location
    Black Light District
    Posts
    10,220

    Default

    Δε νομίζω ότι κάνουν τόσο ενδελεχή έλεγχο στο ΚΤΕΟ...
    Life begins at 45°.

  4. #409
    Resident Κύπριος The Donnn's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    991

    Default

    Quote Originally Posted by KoiliaSamprela View Post
    Quote Originally Posted by The Donnn View Post
    τί σκέση έχει; Θα τα βάλεις για να περάσεις, και όπως θα φύγεις από την εξέταση, θα τα βγάλεις. Δεν χρειάζεται remap το ιντζέξιονν σου. Εκτός και αν δεν μιλούσες για σαματά εξάτμισης
    εννοώ ότι αργώ ακόμα (εξάτμιση λέγω, σαματάς αφού)
    Μάλιστα...τώρα κατάλαβα τί παίχτηκε, συνεννόηση τζουράς. Το αρχικό μου ποστ έπρεπε να περιλαμβάνει και ένα λινκ..ελπίζω τώρα να βγάζει νόημα

    http://www.smartpartz.com/

  5. #410
    χάλια Swollen's Avatar
    Join Date
    Oct 2005
    Location
    bat country
    Posts
    6,942

    Default

    στο φακ μαη λαηφ κανονικά αλλά να δυο συμβουλές:
    - μην πάρετε ΠΟΤΕ σκουτερ
    - μακριά, ΜΑΚΡΙΑ από πιάτζιο
    I must have some booze. I demand to have some booze

  6. #411
    Senior Member atom_smasher's Avatar
    Join Date
    Jul 2003
    Location
    Copenhagen
    Posts
    8,090

    Default

    moto guzzi?
    1) e4, c5
    2) Νf3

  7. #412
    Administrator KoiliaSamprela's Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    Location
    Αθενς
    Posts
    11,775

    Default

    Μεράκλομα !

    Αλέξη, Αλέξη! Τελείωνε , ΞΕΚΌΛΛΑ

  8. #413
    Χορχόδειλας BLiTzER's Avatar
    Join Date
    Jul 2003
    Location
    Black Light District
    Posts
    10,220

    Default

    Τόσα κυβικά χαμένα...

    Ψιλοάσχετο, αλλά πούλησα το 690 και πήρα ένα 250. Πάνε οι βόλτες που κάναμε κάποτε ένιγουει, οπότε είπα να τη βγάζω οικονομικά. Ελπίζω να την παλέψω.
    Life begins at 45°.

  9. #414
    Senior Member rage for order's Avatar
    Join Date
    Aug 2003
    Location
    Inequality Street
    Posts
    2,414

    Default

    Quote Originally Posted by BLiTzER View Post
    και πήρα ένα 250
    ποιο;

  10. #415
    Χορχόδειλας BLiTzER's Avatar
    Join Date
    Jul 2003
    Location
    Black Light District
    Posts
    10,220

    Default

    Το νέο CBRάκι. Νομίζω είναι η ιδανική επιλογή για κίνηση κατά 95% εντός πόλης κι 2-3 εξορμήσεις τον χρόνο. Το Ninja δε μου γέμισε το μάτι (το 300 μουνάρα, όμως), τα γυμνά της κατηγορίας δε με συγκινούν και η άλλη μου επιλογή ήταν το WR 250X, επίσης μουνάρα, αλλά πανάκριβο για τον κυβισμό και την ηλικία του. Πλας, σκέφτηκα να αλλάξω κατηγορία. Μου είχαν λείψει λίγο τα SS.
    Life begins at 45°.

  11. #416
    Senior Member rage for order's Avatar
    Join Date
    Aug 2003
    Location
    Inequality Street
    Posts
    2,414

    Default

    Quote Originally Posted by BLiTzER View Post
    Το νέο CBRάκι. Νομίζω είναι η ιδανική επιλογή για κίνηση κατά 95% εντός πόλης κι 2-3 εξορμήσεις τον χρόνο. Το Ninja δε μου γέμισε το μάτι (το 300 μουνάρα, όμως), τα γυμνά της κατηγορίας δε με συγκινούν και η άλλη μου επιλογή ήταν το WR 250X, επίσης μουνάρα, αλλά πανάκριβο για τον κυβισμό και την ηλικία του. Πλας, σκέφτηκα να αλλάξω κατηγορία. Μου είχαν λείψει λίγο τα SS.
    καλά το νιντζάκι είναι

    Γενικά οι τιμές στις μικρές κατηγορίες είναι αρκετά τσιμπημένες. Καινούργιο το πήρες; Να το χαίρεσαι!

    Άντε και βόλτα ER να κανονιστεί όταν σταματήσουν οι βροχές.

  12. #417
    Χορχόδειλας BLiTzER's Avatar
    Join Date
    Jul 2003
    Location
    Black Light District
    Posts
    10,220

    Default

    Σ'ευχαριστώ. Εννοείται βόλτα, όποτε γουστάρετε.

    Ωραίο είναι και το νιντζάκι (το 250), αλλά, πίστεψέ με, το έψαξα πάρα πολύ πριν αγοράσω. Αρχικά προτιμούσα το Kawa, λόγω δικύλινδρου κινητήρα (άρα λίγο πιο δυνατό, για να μη φρικάρω από την πρώτη μέρα ), αλλά διαβάζοντας και ψάχνοντας, προτίμησα το Honda. Μικρότερο βάρος, περισσότερη ροπή, πιο ξεκούραστο μοτέρ για μικρές αποστάσεις, χαμηλότερη κατανάλωση, μικρότερη συχνότητα και κόστος σέρβις... Το Kawa έχει απλά +7-8 χλμ/ώρα τελική, οργιάζει ψηλά (μετά τις 9,000 στροφές) και είναι πιο στιβαρό/σφιχτό για σβέλτη οδήγηση. Τα πρώτα δε με νοιάζουν ιδιαίτερα και το τελευταίο διορθώνεται.

    Ναι, τα μικρά είναι ακριβά γι'αυτά που προσφέρουν, κυρίως επειδή απευθύνονται σε συγκεκριμένο κοινό κι εκμεταλλεύονται το ότι καλύπτονται από το μικρό δίπλωμα.

    Μεταχειρισμένο το πήρα, αλλά 2012 μοντέλο, πεντακάθαρο, αγρατζούνιστο, με συναγερμό, καινούρια λάστιχα, από σέρβις. Ισχύει και η εργοστασιακή εγγύηση για 5-6 μήνες ακόμα.
    Last edited by BLiTzER; 24-04-2014 at 14:51.
    Life begins at 45°.

  13. #418
    Senior Member rage for order's Avatar
    Join Date
    Aug 2003
    Location
    Inequality Street
    Posts
    2,414

    Default

    καλά και γω μονοκύλινδρο έχω, την ίδια χρήση κάνουμε και είναι ό,τι πρέπει. άσε που μ'αρέσει όπως αρπάζει από χαμηλά. ο μόνος λόγος που σκέφτομαι να το αλλάξω είναι η απουσία ABS.

  14. #419
    Χορχόδειλας BLiTzER's Avatar
    Join Date
    Jul 2003
    Location
    Black Light District
    Posts
    10,220

    Default

    Τι έχεις;

    Δεν έχω οδηγήσει ποτέ μου μηχανάκι με ABS, ούτε θέλω, για να είμαι ειλικρινής. Είχα την ευκαιρία να το πάρω με C-ABS (της Honda, μάλιστα, είναι ίσως το πιο εξελιγμένο/αξιόπιστο), αλλά το καλοσκέφτηκα και με ξενερώνει για πολλούς λόγους. Μεγάλη κουβέντα, βέβαια.

    Το μόνο αρνητικό των σύγχρονων μονοκύλινδρων (πέρα από τους κραδασμούς), τουλάχιστον για τα δικά μου γούστα, είναι η σχετικά περιορισμένη ζωή τους. Φυσικά, υπό άλλες συνθήκες, το Duke δεν το άλλαζα με τίποτα. Εκπληκτικό μηχανάκι, στα πάντα. Κάνει 1000άρια να βάζουν τα κλάματα. Αλλά λυπόμουν να το βλέπω να κάθεται στο γκαράζ και να βγαίνει εκτός νομού κάθε 4-5 μήνες...
    Last edited by BLiTzER; 24-04-2014 at 14:53.
    Life begins at 45°.

  15. #420
    Senior Member rage for order's Avatar
    Join Date
    Aug 2003
    Location
    Inequality Street
    Posts
    2,414

    Default

    sym wolf 250.

    Τι μεγάλη κουβέντα, δε μπορώ να σκεφτώ ούτε ένα επιχείρημα πέρα του δεν έχω τον απόλυτο έλεγχο. Που ο απόλυτος έλεγχος σε φρένα πανικού χάνεται ούτως ή άλλως εκτός και αν είναι κάποιος τόσο καλός οδηγός πια που και ψύχραιμος θα μείνει και ξέρει να φρενάρει τέλεια και να υπολογίζει την κατάσταση του οδοστρώματος κτλ κτλ. Γενικά ενώ μια χαρά ευχαριστημένος είμαι από τα φρένα μου όσες φορές μου έτυχε να πρέπει να φρενάρω σε δύσκολη κατάσταση (γαμώ τον χριστό σου όπου και νασαι) δεν εμπιστευόμουν ούτε τον εαυτό μου ούτε το μηχανάκι για να φρενάρω όσο πραγματικά χρειαζόταν χωρίς να γλιστρήσει το μπροστά.

    εντιτ: κραδασμούς το δικό μου έχει σχετικά λίγους σε σχέση με άλλα που έχω δει.

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •