-
παιδιά, επειδή χάνεται λίγο η μπάλα
Το μόνο που ήθελα να θίξω είναι πως μου δημιουργείται η απορία του πως γίνεται να φτάσεις στο συμπέρασμα "μα σε τι κόσμο ζούμε???" με αφορμή την αναίτια και αποτρόπαια δολοφονία ενός σκύλου από έναν άνθρωπο, ενώ δεν έχεις φτάσει ~σε τέτοια ένταση~ στο ίδιο συμπέρασμα όταν δολοφονούνται αναίτια και πιο αποτρόπαια άνθρωποι από ανθρώπους. Για να εξηγήσω το γιατί με κάνει να απορώ τόσο κάτι τέτοιο, το πως δηλαδή φτάνεις σε ένα ~συζητήσιμα ισχύον~ συμπέρασμα μέσω ενός λάθος ~για μένα~ δρόμου, έδωσα μερικά παραδείγματα.
Συμφωνώ με σημεία του ποστ του Λεκέ, αν και δεν θέλω να επεκταθώ στην εκμετάλλευση του ζωικού βασιλείου από τον άνθρωπο, γιατί θα χαωθεί η κουβέντα και σκοπός δεν ήταν αυτός.
Αν όμως φάω πολλές μούτζες, να το ξέρετε, θα έχω τρολλάρει τους ηαρίτες τόση ώρα!!~
Tags for this Thread
Posting Permissions
- You may not post new threads
- You may not post replies
- You may not post attachments
- You may not edit your posts
-
Forum Rules