ΡΩΣΟΜΠΛΙΑΤ ΜΠΡΑΒΟ, ΕΚΑΝΕΣ ΜΙΑ ΣΟΒΑΡΗ ΚΙΝΗΣΗ.

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΣ ΔΑΣΚΑΛΕ