Σφινοτουβλάκι έκανες ένα εξαιρετικό ποστ. Το χάρηκα
Η δικη σου ειναι μεγαλυτερη!!
Εναλλακτικα: αντε γαμησου!!!
ή οτιδηποτε αλλο λεγαμε στο σχολειο
Ναι ειναι (μεχρι και το φετιχ, τα αλλα προκυπτουν απο καποια λογικη που δεν καταλαβαινω, δε μιλαμε για τον αυτοσκοπο της γονιμοποιησης ή της προληψης/ακυρωσης αυτης). Καποια τα θεωρω κι εγω ωραιες διαστροφες. Το να δινεις εσυ ή οποιοσδηποτε αλλος αρνητικη χροια στη λεξη "διαστροφη" ειναι το προβλημα, κι οχι το το ειναι διαστροφη και τι οχι.
Last edited by Κωλαράκι Τορνευτό; 02-06-2013 at 01:53.
κόρη παπά μας βγήκε ο τορνευτός.απαράδεκτα πράγματα
ωραία τα εξήγησε το σφινοτουβλάκι.
ένα σφινοτουβλάκι στο τορνευτό σου κωλαράκι...να τι θα ήταν διαστροφή..ριμάτη
bonus: έκανε σεισμό στην κοζανάρα μας...ψιλοχέστηκα
η αλήθεια είναι ότι δεν συμφωνείς.διότι εγώ δεν χαρακτήρισα τίποτα ως διαστροφή ή ως μη φυσιολογικό.αντιθέτως είπα ότι είναι αδύνατο να κάνεις κάτι μη φυσιολογικό μέσα στη φύση.παράδειγμα μη φυσιολογικου:να χώσεις το καβλί σου στη μύτη κάποιου.εννοώ ότι η φύση έχει δώσει τις κατευθύνσεις και τις ελευθερίες.όπου χωράει το πουλί σου είναι φυσιολογικό να το βάλεις αν γουστάρεις.το τι θα φέρει ως αντίκτυπο στην κοινωνία είναι αδιάφορο για τη φύση.αφορά μόνο την κοινωνία που θεσπίζει τα αποδεκτά και τα μη αποδεκτά.με μια σημείωση εδώ:το μη αποδεκτό- για την κοινωνική εξέλιξη -να μη θεωρείται αρρώστια ή διαστροφή, γιατί μετά περνάμε σε καταστάσεις όπως αυτές που περιέγραψε το τουβλάκι.άνθρωποι να χαρακτηρίζονται τέρατα, ψυχοπαθείς κλπ, και να αντιμετωπίζονται σκληρότερα απ' ότι η υποτιθέμενη διαστροφή τους είναι.
σκέψου κάτι.φιλοσοφικά, η μόνη πράξη που θεωρήθηκε και χαρακτηρίστηκε ως πράξη ελευθερίας-ελευθερία της ύπαρξης εννοώ, μη φυσιολογική πράξη- είναι η αυτοκτονία.ούτε οι παρτούζες, ούτε το πρωκτικό σεξ, ούτε η σεξ μεταξύ ανθρώπων ίδιου φύλου, ούτε η κτηνοβασία. γιατί;γιατί είναι κάτι που μόλις το κάνεις, η φύση σε τελειώνει.διαστροφή είναι η προσπάθεια αντιστροφής των φυσικών κανόνων.ας πούμε να περιμένεις ένα πτώμα να κυοφορήσει.αυτή είναι μια διαστροφή.
διεστραμένος ήταν ο σικελιανός .που προσπαθούσε ν αναστήσει ένα πτώμα. πολύ περισσότερο απ' το απολιναιρ και τον ντε σαντ.οι ηθικές επαναστάσεις πάντως(κι οι επαναστάσεις κουλτούρας) πρέπει να γίνονται συνολικά κι όχι από συγγραφείς ή από παπάδες ή από στερημένους.
Η ρίζα της λέξης perversion είναι το ρήμα pervertere που κυριολεκτικά σημαίνει στρίβω λάθος και μεταφορικά διαφθείρω. Χρησιμοποιήθηκε τον 17αι. για μη αποδεκτά κοινωνικά άτομα. Σεξουαλικά χρησιμοποιήθηκε από τον 19αι. (κυρίως για τους ομοφυλόφυλους) για να περιγράψει τις κοινωνικά μη αποδεκτές μορφές του σεξουαλικού ενστίκτου. Έτσι το χρησιμοποίησε και η ψυχιατρική, απλώς αντί να εμπλέξει το θεό έμπλεξε την παρεκτροπή από αυτό που θεωρούσε ως το στόχο της σεξουαλικής πράξης. Τουλάχιστον, όσο πάει το διορθώνει.
Σήμερα, ο όρος δεν είναι αποδεκτός από την επιστήμη (επισήμως τουλάχιστον, από όσους δηλαδή κατασκευάζουν τις επιστημονικές αλήθειες), ενώ από την κοινωνία χρησιμοποιείται ακόμη με άκρως αρνητική σημασία (όπως και ο νέος όρος της παραφιλίας). Χρησιμοποιείται δηλαδή όπως χρησιμοποιούνταν πάντα, δεν αλλάζουμε εμείς τον τρόπο χρήσης.
Κατά τ' άλλα, όλες αυτές οι συμπεριφορές, εκτός του ότι δεν χαρακτηρίζονται έτσι πλέον, δεν είναι ένα και το αυτό. Εντάσσονται σε διαφορετικές κατηγορίες (οι οποίες σκεπάζονται από την ομπρέλα της παραφιλίας), έχουν διαφορετικά κριτήρια διάγνωσης, διαφορετικές προϋποθέσεις κ.λπ. Ακόμη και διαχωρισμός μεταξύ ζωοφιλίας και κτηνοβασίας υπάρχει. Το πρώτο είναι πιο κοντά στην κατηγορία του σεξουαλικού προσανατολισμού, όπως είναι η ετεροφυλοφιλία, η ομοφυλοφιλία κ.λπ.
Paraphilias are defined in the DSM-IV-TR as:
intense, recurring sexual fantasies, sexual urges or behaviors that involve
non-human objects, children or non-consenting adults, suffering or humiliation (to self or to others)
Two additional criteria from the DSM-IV are used in the diagnosis of a paraphilia:
The behavior has lasted at least 6 months
It causes clinically significant distress or impairment in social, occupational or other important areas of life.
Ωστόσο, ασχέτως της κατηγοριοποίησης, του αν κάποια από αυτές τις συμπεριφορές προκαλεί προβλήματα, αν κάνει κακό στην κοινωνία κ.λπ., το "φυσιολογικό" είναι πάντοτε κοινωνικά κατασκευασμένο. Κάθε σεξουαλική συμπεριφορά αποτελεί την κατάσταση των πραγμάτων και ως τέτοια είναι φυσιολογική. Όλα τα υπόλοιπα είναι η κοινωνική προσπάθεια εξήγησης και νοηματοδότησης της κατάστασης των πραγμάτων, δηλαδή της πραγματικότητας, και ως τέτοια είναι πάντοτε υποκειμενική και μεροληπτική.
na poume oti i diastrofi xrisimopoieitai akoma stin psixiatriki gia paidofilous, ktinovates, mazoxi/sadistes, fetixistes, epideiksiomaneis, mpanistirtzides, nekrofilous.
tin antilamvanomai san apoklisi apo to fisiologiko kai psixodynamika milwntas to fisiologiko tha elega oti einai i erwtiki apolausi k korifwsi mesw tis swmatikis epafis me enan allon anthrwpo.
simantika kritiria gia na orisei kaneis ti diastrofi pisteuw oti einai:
1. i adinamia apolausis mesw tis anthrwpinis epafis (epideiksiomaneis, fetixistes, mpanistirtzides)
2. i apousia koinis sinainesis (ktinovates, paidofiloi, nekrofiloi, epideiksiomaneis, mpanistirtzides)
3. i adinamia apolausis me eniliko anthrwpo kai epafis me isous orous (paidofiloi, ktinovates, nekrofiloi)
4. i simasia katastrofikwn ormwn i anagki autotimwrias gia na epiteuksi tis apolausis (mazoxi/sadistes)
na simplirwsw oti oi ktinovates k oi nekrofiloi exoun sinithws k kapoio allo vari problima, dianoitiko px
opote kata ti gnwmi mou o oros diastrofi einai dokimos k xrisimos
edit: twra proseksa oti xrisimopoiises ton oro parafilia. entaksei an eksaireseis tin istoriki proeleusi tis leksis diastrofi de nomizw oti ston tomea tis psixiatrikis xrisimopoieitai lathos
Last edited by Keeper Of The Seventh Son; 02-06-2013 at 09:52.
Με βάση τον παραπάνω ορισμό της διαστροφής, ο αυνανισμός είναι διαστροφή;
Εντιτάρω το μπιτσλαπ
Last edited by Λεκές; 02-06-2013 at 14:30.
Πιτσαδώρε, ναι, χρησιμοποιείται για συγκεκριμένες κατηγορίες, απ' ό,τι βλέπω είναι κυρίως αυτές που υποτίθεται πως προκαλούν κάποιου είδους ζημιά σε κάποιο άλλο πρόσωπο ή στον εαυτό. Για μένα αυτό δείχνει ότι χρησιμοποιείται ένας άσχημος όρος κανονιστικά και στοχοποιειτικά. Μου φαίνεται άκυρο και άσχημο και όλα γιατί θα έπρεπε από τους επιστήμονες να χρησιμοποιούνται περιγραφικοί και ουδέτεροι όροι. Δεν χρειάζεται να χαρακτηρίσω κάποιον ανώμαλο ή άρρωστο για να μην αποδεχτώ και να απαγορέψω αυτό που κάνει, μου αρκεί ότι προϋποθέτει την εκμετάλλευση κάποιου άλλο χωρίς την άδειά του. H χρήση αυθαίρετης, φορτισμένης γλώσσας εξυπηρετεί άλλους σκοπούς και τουλάχιστον από την επιστήμη θα έπρεπε να απουσιάζει όσο το δυνατόν περισσότερο, ταιριάζει καλύτερα στην εκκλησία. Το εξήγησε κι ο λάντι παραπάνω.
oxi giati den einai koinwniki simperifora pou sou dimiourgei provlimata. den exei pathologiko xaraktira ektos an to mpaizeis toso poli pou de mporeis na vgeis ap to spiti sou. episis o aunanismos trefetai apo ti fantasia k oxi apo mia seksoualiki praktiki. diastrofi isws na itan to na to mpaizeis alla na min exeis epithimia na kaneis seks me anthrwpo. giati omws aunanizesai an de se endiaferei to seks? de vgazei noima
oxi einai aseksoualikoi. pws ginetai na xeis seksoualiki diastrofi ama to seks den paizei rolo sti zwi sou?