Δεν ξερω, η ολη νοοτροπια και ψυχολογια του Τομ Τιμποντο δε μου βγαζουν οτι θα καταρρακωθουν οι Μπουλς. Αν αποκλειστουν, θα ειναι καθαρα επειδη μεχρι εκει μπορουν τα παιδια.
Πειτε λιγο αποψεις για Σποελστρα αν θελετε, γιατι με εχει φαει ενας φιλος μου οτι τον κραζω επειδη ειμαι αντι-Μαιαμι (το οποιο δεν ισχυει γιατι Λεμπρον κτλ παραδεχομαι οσο δεν παει, ασχετα αν θελω να χανουν.)
Τον ρωτησα λοιπον ποιον προπονητη θεωρει χειροτερο απο τον Σποελστρα απο τους 8 που εχουν μεινει. Προσωπικα και χωρις καμια προκαταληψη, δε μπορω να το πω για κανεναν απο τους αλλους 7 αυτο. Θεωρω οτι ολοι κερδιζουν σε συγκριση με Σποελστρα και τηρουμενων των αναλογιων παντα. Για μενα το υπερσερι των Χητ αλλα και το φετινο 66-16 οφειλεται κατα 70% στον Λεμπρον και κατα 30% στους υπολοιπους παικτες και στον Σποελστρα, ετσι το βλεπω.






