Και για να γινουν τα αποπανω, επρεπε να χασει η Γιουτα, και να κερδισει το Λος Αντζελες το Χιουστον στην παραταση, σε ματς θριλερ (ειχε ηδη εξασφαλισει την εισοδο στα playoffs με την ηττα της Γιουτα, αλλα τελικα βγηκε και 7ο). Δεν ξερω αν εχει μεγαλη σημασια, αφου και η Οκλαχομα και οι Σπερς ειναι ομαδαρες, αλλα για καποιο λογο πιστευω πως και οι Ροκετς εχουν μεγαλυτερες ελπιδες με Οκλαχομα, αλλα και το Λος Αντζελες με τους Σπερς (ε ρε παππουδια εκει περα). Προβλεψεις? Εγω λεω Miami και Indiana ευκολα στην Ανατολη, New York πολυ δυσκολα (ισως και σε 7 παιχνιδια), και στο αλλο δε χωρανε προβλεψεις, Nets και Bulls ειναι αρκετα ισαξιες ομαδες. Στη Δυση βλεπω Οκλαχομα και Σαν Αντονιο σχετικα ευκολα (δηλαδη οχι με 4-3 σε καμια περιπτωση), και μετα το χαος. Ντενβερ θα περασουν πιστευω, γιατι οι Γουοριορς ξεφουσκωσαν, αλλα δυσκολα. Στο αλλο τι να πω, Μεμφις σκληροτραχηλο, Κλιπερς αρκετα πιο ποιοτικοι.

Καρμελο πρωτος σκορερ (σε ποντους ανα αγωνα, οχι σε απολυτο αριθμο), και Stephen Curry εθεσε νεο ρεκορ για τριποντα σε μια σεζον με 272, ξεπερνωντας Ray Allen