Page 14 of 71 FirstFirst ... 412131415162464 ... LastLast
Results 196 to 210 of 1054

Thread: MOTOSAKO

  1. #196
    χάλια Swollen's Avatar
    Join Date
    Oct 2005
    Location
    bat country
    Posts
    6,942

    Default

    Quote Originally Posted by Narzul View Post
    Γενικα αν δεν τρεχεις , μια χαρα ασφαλεστατα ειναι ολα.
    δε το πιστεύεις πραγματικά αυτό, έτσι δεν είναι?
    I must have some booze. I demand to have some booze

  2. #197
    A rock, an island Drumsick's Avatar
    Join Date
    Sep 2007
    Posts
    7,495

    Default

    Quote Originally Posted by Narzul View Post
    Το cbf το 250 ειναι λιγο παλιο και γενικα και οταν εβγαινε πριν απο 10 χρονια , δεν το ελεγες ακομα και τοτε top σε τεχνολογια.
    Δλδ ουτε πισω δισκοφρενο δεν ειχε και γενικα και το μοτερ του ηταν παλιο (χωρις αυτο να ειναι μειονεκτημα ντε και καλα)

    Βεβαια με ενα γρηγορο τσεκαρισμα ειδα ενα .
    Υπαρχουν μπολικα cbf 125 αλλα οι τιμες ειναι εκει κοντα στα 1200 ευρα.

    Το 125 το εχει φιλος μου και μια χαρα μου φανηκε.
    Ετσι κι αλλιως εσυ ουτε 50 κιλα δεν εισαι. Δεν θα εχεις θεμα οτι δεν θα σε σηκωνει.

    Απλα να ξερεις οτι εφοσον κοιτας για μοτοσυκλετα (και συμπλεκτη) , το φορτωνω το τιμονι σακουλες απ το μαρκετ κλπ τα ξεχνας.
    Κοιτα να βολευτεις με κανα inova >_<

    Ειδικα αφου πρωτη φορα πας να οδηγησεις , κοιτα να μαθεις με κατι ευκολο.
    Kόλλημα ρε μαλάκα με τα παπάκια. ΔΕΝ θα πάρω παπί, ούτε σκούτερ, πως το λένε?
    Αυτό της φωτογραφίας του μπλιτζερ δεν είναι το CBF επίσης, οπότε τι κάθεσαι και μου λες για το CBF? Το έχω στα υπόψιν, αλλά όπως και το CBR (στο οποίο μαθαίνω btw), δε με ενθουσιάζει.
    Αυτό που μ'αρέσει περισσότερο απ'όσα έχω δει σε αυτό το στυλ, είναι το YBR, αλλά το 125αρι, και θα προτίμουσα κάτι στα 250cc (στο 250αρι με χαλάει αυτή η καμπούρα στο ντεπόζιτο, αλλά το ψιλοκρατάω στα υποψήφια κι αυτό).
    Κι αυτό το suzuki gsx θα μ'ενδιέφερε αν βγαίνει στα 250.
    Last edited by Drumsick; 13-02-2013 at 14:15.

  3. #198
    σούπερ ντούπερ Dythor's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    στέκια επαρχιώτικα (βρε)
    Posts
    3,756

    Default

    Το YBR είναι ακριβώς το ίδιο με το CBF.
    Γυρναγα απο "επισκεψη" σε κορασιδα στην Σαντα.

  4. #199
    A rock, an island Drumsick's Avatar
    Join Date
    Sep 2007
    Posts
    7,495

    Default

    Εμφανισιακά δεν είναι, όχι. Και το κυρίως πρόβλημα με το CBF (ποσω μάλλον το CBR), είναι πως αν βάλω τη μάνα μου να κάτσει σ'αυτή τη σκατούλα που έχει για κάθισμα συνεπιβάτη, θα σκοτωθούμε.
    Last edited by Drumsick; 13-02-2013 at 14:25.

  5. #200
    Senior Member KiNKY KoNG's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    111

    Default

    pare mia vespa


  6. #201
    Χορχόδειλας BLiTzER's Avatar
    Join Date
    Jul 2003
    Location
    Black Light District
    Posts
    10,220

    Default

    Quote Originally Posted by Drumsick View Post
    Αυτό της φωτογραφίας του μπλιτζερ δεν είναι το CBF επίσης,
    CB 1300 είναι αυτό. Βγαίνει και σε μικρότερες εκδόσεις (125, 250, 400, 600, 900), αλλά δε νομίζω ότι έχω δει μικρότερα από το 400 ποτέ στην ελληνική αγορά. Το 400SF είναι πολύ καλό μηχανάκι για αρχάριο (σχεδόν όλες οι σχολές αυτό χρησιμοποιούσαν για το απεριόριστο κάποτε), αλλά είναι επίσης πολύ παλιό και ίιιιισως σου πέσει λίγο βαρύ για αρχή. Αλλά θα μάθεις να οδηγείς μοτοσυκλέτα. Και νομίζω το καλύπτει το μικρό δίπλωμα.

    Γενικά κάνεις το λάθος να θες ένα μηχανάκι καλό, ευκολοδήγητο, πρακτικό, πανέμορφο, φθηνό, αξιόπιστο... δε γίνονται πουθενά αυτά. Ειδικά όταν κυνηγάς αυτά τα μοτοποδήλατα του '70 που πόσταρες αρχικά. Πρέπει να συμβιβαστείς κάπως.

    ΥΓ. Το πρώτο μου μηχανάκι ήταν ένα CB 600 και δεν ήμουν πιο ογκώδης ή πιο έμπειρος από σένα τότε. Δοκίμασε να καβαλήσεις το 400 κάπου.
    Life begins at 45°.

  7. #202
    A rock, an island Drumsick's Avatar
    Join Date
    Sep 2007
    Posts
    7,495

    Default

    Ποιά μοτοποδήλατα του 70? Το SR του 2003 ή το CB του 2002? Άσε που στο πρώτο ποστ διευκίνιζα πως ψάχνω κάτι εμφανισιακά κοντά σε αυτά. Kαι το οτι έχω αρχίσει και κοιτάω προς YBR και CBF νομίζω δείχνει πως εμφανισιακά έχω κάνει ήδη συμβιβασμούς.

  8. #203
    Χορχόδειλας BLiTzER's Avatar
    Join Date
    Jul 2003
    Location
    Black Light District
    Posts
    10,220

    Default

    Δεν το εννοούσα κυριολεκτικά, αλλά έπιασες το νόημα Εγώ αν ήθελα κάτι μικρού κυβισμού, ευκολοδήγητο, αξιόπιστο, να κάνει τα πάντα (για μικρό) θα έπαιρνα XR125 χωρίς δεύτερη σκέψη. Αλλά δεν είναι ότι καλύτερο για Ε.Ο. και μάλλον δε σου αρέσει αυτό το στυλ (κακώς). Σε 250 στρητάκια, αν επιμένεις, δυστυχώς δεν έχεις πολλές επιλογές, οπότε - ξαναλέω - κοίτα το CBFάκι. Μην ψάχνεις σέλες για δικάβαλο σε 125/250, εκτός αν πας σε κανά Virago. Προσπάθησε να δεις και το CB 400 πάντως αν το βρεις κάπου, επιμένω.

    EDIT: Ρε Nazgul τι δισκόφρενα ΠΙΣΩ και τετραπίστονες ναούμ σε μηχανάκι 140 κιλών και 20 αλόγων, πλάκα με κάνεις?!
    Last edited by BLiTzER; 14-02-2013 at 00:22.
    Life begins at 45°.

  9. #204
    A rock, an island Drumsick's Avatar
    Join Date
    Sep 2007
    Posts
    7,495

    Default

    Σωστά μαντεύεις για το XR και το στυλ γενικότερα, αίσχος. Και δεν ψάχνω σέλες για δικάβαλο, αλλά εφόσον υπάρχουν κάποιες λίγο πιο φαρδιές και άνετες από άλλες, θα τις λάβω πολύ σοβαρά υπόψιν μου. Για τα Yamaha γιατί δε λες τίποτα? Σε χαλάνε τα YBR?
    Το CB400 (και γενικά τα CB) μ'αρέσει αρκετά, εννοείται το κρατάω. Θα προτιμούσα το SS πάντως.
    Last edited by Drumsick; 14-02-2013 at 00:35.

  10. #205
    Χορχόδειλας BLiTzER's Avatar
    Join Date
    Jul 2003
    Location
    Black Light District
    Posts
    10,220

    Default

    Η Yamaha δεν είναι Honda Δεν έχω καβαλήσει ποτέ YBR, οπότε δεν έχω ιδέα, αλλά είναι ίδια μηχανάκια πάνω κάτω. Μεταξύ των 2, πάρε όποιο σου κάνει περισσότερο κλικ.
    Life begins at 45°.

  11. #206
    Senior Member 00i00's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Posts
    11,120

    Default

    τσικρικι θελει η νεαρα...Ντραμσικ ελα τσατ

  12. #207
    Senior Member atom_smasher's Avatar
    Join Date
    Jul 2003
    Location
    Copenhagen
    Posts
    8,090

    Default

    ως ευτυχης - πρωην -κατοχος ybr125 πιστευω οτι ειναι ακριβως αυτο που ζητας με μερικουςμικρουςσυμβιβασμους που λεει και ο μπλιτσερ. ευκολοδηγητο - δεν ειχα οδηγησει ποτε στην ζωη μου πριν παω για διπλωμα (και φυσικα αυτο δεν σημαινει οτι ξερεις επειδη πηρες διπλωμα). το εγκατελειψα μετα απο καμια 15.000 χιλιομετρα που με ειχε βγαλει ασπροπρόσωπο. οικονομικό - καταναλωση παπιου. ελαφρύ. παιχνιδι. την μανα σου θα την βαζεις επανω, αν και θελει λιγο προσοχη να συνηθίσεις το βαρος πριν πας σε δικαβαλα κολπα. μαλακασα ειχα τραβηχτει για φεστιβαλ ανετα. αν και δεν ειναι οτι καλυτερο. αττικη οδο πηγαινα τελικη 105-110 με ευνοικο τυφωνα εβλεπα και 120, αλλα καπου εκει περναγα και τα κοκκινα ...1 τουμπιτσα που χα φαει μου χε κοστισει πολυ φτηνα σε ανταλλακτικά. το πήρα 1800 και το σουταρα 1000.
    1) e4, c5
    2) Νf3

  13. #208
    Kazeshini Narzul's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Location
    Volos
    Posts
    202

    Default

    Quote Originally Posted by BLiTzER View Post

    EDIT: Ρε Nazgul τι δισκόφρενα ΠΙΣΩ και τετραπίστονες ναούμ σε μηχανάκι 140 κιλών και 20 αλόγων, πλάκα με κάνεις?!

    Καλα ρε μαν , εδω εχουν πισω δικοφρενο τα κινεζικα παπακια που κανουν 500 ευρω... εδω εχει πισω δισκοφρενο το ποδηλατο μου , το cbf γιατι να μην εχει?
    Νταξ δε φρεναρεις με το πισω , και σπανια το πατας , αλλα οκ για αισθητικους λογους και μονο θα μπορουσαν να βαλουν. Λες και θα τους στοιχιζε.
    best value for money disk

    09:21 <FIXXXER> ειναι εγωκεντρικος ναρκισσιστης και παρανοικος

  14. #209
    Senior Member atom_smasher's Avatar
    Join Date
    Jul 2003
    Location
    Copenhagen
    Posts
    8,090

    Default

    Quote Originally Posted by Narzul View Post
    Quote Originally Posted by BLiTzER View Post

    EDIT: Ρε Nazgul τι δισκόφρενα ΠΙΣΩ και τετραπίστονες ναούμ σε μηχανάκι 140 κιλών και 20 αλόγων, πλάκα με κάνεις?!

    Καλα ρε μαν , εδω εχουν πισω δικοφρενο τα κινεζικα παπακια που κανουν 500 ευρω... εδω εχει πισω δισκοφρενο το ποδηλατο μου , το cbf γιατι να μην εχει?
    Νταξ δε φρεναρεις με το πισω , και σπανια το πατας , αλλα οκ για αισθητικους λογους και μονο θα μπορουσαν να βαλουν. Λες και θα τους στοιχιζε.
    τι εννοείς δεν φρενάρεις με το πίσω;
    μενα το ταμπουρο πίσω δεν με χάλασε.
    1) e4, c5
    2) Νf3

  15. #210
    Χορχόδειλας BLiTzER's Avatar
    Join Date
    Jul 2003
    Location
    Black Light District
    Posts
    10,220

    Default

    Quote Originally Posted by Narzul View Post
    Καλα ρε μαν , εδω εχουν πισω δικοφρενο τα κινεζικα παπακια που κανουν 500 ευρω... εδω εχει πισω δισκοφρενο το ποδηλατο μου , το cbf γιατι να μην εχει?
    Νταξ δε φρεναρεις με το πισω , και σπανια το πατας , αλλα οκ για αισθητικους λογους και μονο θα μπορουσαν να βαλουν. Λες και θα τους στοιχιζε.
    Προτιμώ ταμπούρο, παρά δίσκο που θα είναι για πέταμα στα πρώτα 3 φρεναρίσματα. Δε χρειάζονται δίσκοι ΠΙΣΩ σε τέτοια μηχανάκια και όσοι βάζουν, το κάνουν ΜΟΝΟ για λόγους εντυπωσιασμού. Απ'ότι φαίνεται, δουλεύει σε κάποιους !!112

    @atom: Κανένα μηχανάκι δε φρενάρει - αποτελεσματικά - με το πίσω φρένο. Δεν το ακούς πρώτη φορά αυτό, ε?! Παρολαυτά, διαφωνώ με Narzul. Πάντα το πατάω. Αλλά για άλλους λόγους.
    Life begins at 45°.

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •