αν ο Στηβ Χαρρις υποστηριζε την Μπαρνέτ, τι θα εκανες?
"Τι χτυπαω??" "Ενα μονο με ελιες. Και ενα μονο με πατατες."
View Tag Cloud
Forum Rules