sfinotouvle εχεις μπερδεψει λιγο τα πραγματα
ο rothbard ειναι ρατσιστης
και οικονομολογος που σαν τον φριντμαν πιστευουν στις αγορες σαν να ειναι θεος
ειναι μισανθρωπικό σκουπιδι κάποιος που λέει πως υπάρχουν διαφορες στα πνευματικα και ηθικα χαρακτηριστικα μεταξύ φυλών (ειδικα δε στην εξυπναδα). αν ειναι δυτικος λευκος κιολας, δεν χρειαζεται να καταλαβεις τι υπονοεί.
νομιζω κομμον σενς εκφραζω
τωρα το αν θα τον ανεχτω, θα τον ανεχτώ. εσυ ομως μου λες να μην κραζω και προβοκαρω τον χιτλερ γιατι λειπει απ'την κουβέντα
οκ
με τον τυπακο που μιλαει για ρατσισμο και θεωρει σκοπιμο να μαστιγώσει την αριστερά εχω κανει αρκετα ντιμπειτ.
πηγαινε λιγο στο καναλι του και δες τις αποψεις του για τις γυναικες.
μετα πες μου
αν θες τον καλούμε και αυτον στην παρέα μας. να του πω τα ιδια που του λεω και στο καναλι του (αυτα τα συμμπερασματα δε μπορεις να τα βγαλεις οταν εχεις σαν μεσο τα ποστ μου στο er)
το ντημπεητ μπορει να ειναι λιγο θερμοτερο. αυτο δεν σημαινει οτι θελω να ειμαι επιθετικος ασχετως αν η φρασεολογια φαινεται απολυτη. εγραψα στον βιντνα πως δεν θελω να φανω επιθετικος γιατι δεν ειμαι επιθετικος. δεν μπορω να προσδιορισω τον τονο μου με το πληκτρολογιο. επρεπε να γραψω φαινομενικά επιθετικο τονο. νομιζω δεν με παρεξηγει, εχουμε ξανακουβεντιάσει.
καλη και η ψυχαναλυση αλλα νομιζω δεν ειναι δικαιη
γιατι δεν τοποθετείσαι δικαια στην αντιπαράθεση.
αν ηθελες θα μπορουσες λιγο να την εξετασεις στην βαση της που ειναι κατα ποσο η ατομικοτητα μπορει να μπει πάνω απ'την μεγαλη μάζα, ποιες ειναι οι δυναμικες που πρέπει να αναπτυχθούν, πόσο σημαντικη ειναι η δημοκρατια γι'αυτην και τι γινεται οταν αντιμετωπιζεις μεγάλες μαζες ανθρωπων που απλώς αντιδρούν με κάποιο τροπο για τις τεραστιες κοινωνικες αδικιες με σκεπτικισμο η συχνα πυκνα απαξίωση. μετά θα δεχτώ να πεις, δεν εχεις ξεκαθαρισει τα πράγματα μεσα σου δείχνοντας λιγο πολύ και το κατα ποσο συμφωνεις με τον βιντνα. ειναι μονοπλευρη αντιμετωπιση αυτο που κανεις ομως.
πάντως προσεχε εγω δεν εχω ανοιξει τα χαρτια μου ιδεολογικά. απλα οπως εχω ξαναπει, οι κοινωνικες αλλαγες έρχονται οταν μεγαλα μέρη του πληθυσμού επιθυμουν κάτι τετοιο. μπορει να θελω επανασταση με μπροσταρη το κκε, η με εντελως φεντεραλιστικο τροπο. δεν το ξέρουμε γιατι δεν το εχω πει. ετσι οπως εχουν τα πραγματα λοιπον δεν καταλαβαινω ποιες ιδεες να κανω μέρος για να γρανιτωθούν κτλ. την δημοκρατια στηρίζω, οχι ενα πολιτικο ρεύμα. αλλα προχωράω παραπέρα εξεταζοντας τις θέσεις τις οποιες εκφραζει ο καθενας. εχω το δικαιωμα να τις πω αφηρημενες γιατι η αυτοβελτιωση μου φαινεται γενικευση, η ατομικοτητα προαγει ακομη και υποσυνειδητα τον εγωισμο και μπορει να εχει ασχημες εξελιξεις. αυτο δεν σημαινει πως αντιπαρατιθεμαι με κατι πλήρες στο μυαλο μου (δεν το κάνω)
καταλαβαινω την αναρχικη λογικη του μπακουνιν με τα ψηγματα της νεας κοινωνιας στην υπαρχουσα.
μέσα στην αναρχία δεν πάρχουν μονο αυτες οι τασεις ομως. για το εγχωριο επιπεδο μπορει να αλλαζουν τα πράγματα.
οι αναρχοσυνδικαλιστες ας πουμε, δεν ειναι τπτ εξωγηινοι που υποστηρίζουν μια εργατικη επανάσταση και προαγουν τα συνδικάτα σαν την κυρια δυναμη εκδημοκρατισμου.
οι ατομικιστες ομως δεν μπορουν η ισως δεν θελουν να δουν σε αυτο το επιπεδο.
η επανάσταση στην ρωσια ας πουμε δεν εγινε από πλήρως συνειδητοποιημενες ατομικότητες, ηταν η ψυχολογια των μαζών τετόια. και υπηρχαν ιδεολογικες προστριβές. το θεμα ειναι πως θεωρητικα οι επαναστατες ιδεολογοι υποστήριξαν την επανάσταση η οποία ηταν λαική.
δεν ειπαν, μισο μισο, δεν έχετε ακόμη την απαραίτητη συνείδηση για κάτι τέτοιο.
αυτα ειναι οι ριζες της διαφωνιας μας και οχι αν εχω διαθεση αυτοβελτιωσης η αν διαφωνω γι'αυτην. απλα ολ'αυτα μου φαινονται ωραια για κουβεντα και ζυμωση αλλα με μικρη πρακτικη εφαρμογή εφοσον μιλαμε για υποκινηση μαζών (που φέρνουν την αλλαγη και ο κυκλος συνεχίζεται)