Quote Originally Posted by Khalkji View Post
Quote Originally Posted by Γκουλαγκ View Post
Συμφωνώ 100%, απλά άλλο πλήθος/όχλος, άλλο μάζα με σαφή χαρακτηριστικά, τουλάχιστον αντικειμενικά χαρακτηριστικά. Δηλαδή: άλλο εργάτες που διαδηλώνουν/συγκρούονται με μπάτσους στο Μπαγκλαντες για μισθολογικά αιτήματα, δηλαδή για θέμα που αφορά την τάξη καθ' εαυτή και δι' εαυτή, και άλλο εργάτες/μαγαζάτορες/ελ. επαγγελματίες που διαδηλώνουν για "να σωθεί η πατρίδα και να φύγουν οι προδότες πολιτικοί".
αυτο ειναι απ'τις πιο εκνευριστικες - και βαθυτατα πατερναλιστικες και στην ουσια ρατσιστικοτερες - μαλακιες που εχουν ειπωθει ποτε, επειδη οι εκει μικροαστοι και ξεπουλημενοι εργατες, αδιαβαστοι στον μαρξ, ειναι μακρια μας και ΣΚΟΥΡΟΙ αρα εμεις οι λευκοι δυτικοι θα εχουμε πιο χαλαρα κριτηρια οταν τους κρινουμε.

ετυχε πριν ενα-εναμιση χρονο και συμμετειχα σε μια συνεντευξη που πηραμε με κατι συντροφους σε εναν αιγυπτιο που συμμετειχε στην εξεγερση. η θεση του ηταν οτι επιτελους πλεον θα υπαρξει καλο κρατος, οτι θα υπαρξουν καλυτερα εισοδηματα, δουλειες, αναπτυξη κτλ. δεν γιορταζε τον κομμουνισμο, την αστικη δημοκρατια γιορταζε, το ονειρο του "καλου" καπιταλισμου, την χαρα του για το επαναστατικο φεησμπουκ που τους μαζεψε στον δρομο κτλ. τι θα ελεγες γι'αυτον; οτι ειναι η εξαιρεση; σου φαινονται αυτα οτι ειναι ιδεες μακρια απ'το κλιμα των αραβικων εξεγερσεων; αλλα εκει τι, ειναι "κατωτερος" κοσμακης οποτε καταλαβαινουμε οτι καλα κανει που ξεπουλαει το κομμουνιστικο οραμα;

πινκαρα μετα μανιας μαριλλιον και ριτζεκτ, τον πρωτο επειδη ειπε με τον πιο απλο τροπο "σκατα στις ιδεολογιες", τον δευτερο επειδη μπορει να καταλαβει την διαφορα μεταξυ ενος υπαρκτου κινδυνου που πρεπει να αντιμετωπιστει (τον εθνικιστικο/φασιστικο) κι ενος πληθους που μπορει να εχει και την ευκαιρια να υπονομευσει αυτον τον κινδυνο. μουτζωσα για ευνοητους λογους σταμ και κολλαπς.

ειναι το γαμημενο μυαλο δυο ταχυτητων, που μπορει να καταλαβει μονο τις κατηγοριες κομμουνιστικη μαζα και δεξιο-απολιτικ πληθος, αδιαφορωντας για τις δυνατοτητες και τις δυναμικες που αναπτυσσονται στον κοσμο. ενα πραγμα που ειναι φυσικο να συμβαινει οταν η κυρια πρακτικη των πολιτικων χωρων ειναι επι σειρα δεκαετιων η δαιμονοποιηση.
¨εχεις δίκιο για την αραβική επανάσταση.δημιούργημα του νατο ήταν για να διώξει τα δικτατορικά καθεστώτα και να εγκαθιδρύσει φιλελεύθερα .με μόνη διαφορά ότι ο εκεί κόσμος δεν έχει ζήσει ποτέ αστική δημοκρατία και δεν είχε ποτέ του αίτημα κάτι τέτοιο.ούτε νομίζω πως η παράδοση και η κουλτούρα τους θέτει σαν προτεραιότητα την δημοκρατία.βέβαια, για τη δύση αυτή η κατάσταση είναι βούτυρο στο ψωμί της, καθώς ένας λαός άπειρος σε διαδικασίες δημοκρατικές μπορεί να παρασυρθεί ευκολότερα σε τέτοιου είδους οράματα.πρέπει πάντα να λαμβάνουμε υπόψιν μας την ιστορία και την κουλτούρα ενός λαού.ο καζαντζάκης που τόσο αγαπάτε όλοι εδώ μέσα το είχε θέσει πολύ καλά.δεν έχουν όλοι οι λαοί κάψα για ελευθερία.δεν είναι το υπέρτατο αγαθό για όλους η ελευθερία.άλλος χρειάζεται έναν θεό, άλλος έναν ηγέτη απολυταρχικού τύπου, άλλος μια καταπιεστική ολιγαρχία.
τους ειδαμε και τους λίβυους επαναστάτες που ήρθανε και στην ελλάδα για να τους περιλθάψει ο λιακουνάκος.κάτι αμόρφωτοι καταπιεσμένοι ήταν που το μόνο που τους ενδιέφερε ήταν να βρουν γυναίκα να παντρευτούνε.οπότε σωστά λες ότι ζηλεύουμε ή μεγαλοποιούμε ότι βρίσκεται μακριά και δαιμονοποιούμε ή υποτιμούμε ότι γίνεται δίπλα μας...συμβαίνει κατά κόρον.

ήθελα να πω και δυο τρία πράγματα για τον υποτιθέμενο εθνικιστικο/φασιστικό κίνδυνο αλλά το άφησα.ο πραγματικός κίνδυνος είναι η αμάθεια κι η αμορφωσιά.τον άλλον τον πας και τον φέρνεις εύκολα από όποιο στρατόπεδο σε συμφέρει ανάλογα με την περίσταση.