Έχω πει και στο παρελθόν πως αυτό είναι από τις μεγαλύτερες βλακείες που κυκλοφορούν εκεί έξω (δηλαδή θέλω να πω πως δεν χώνομαι τώρα σε εσένα συγκεκριμένα ορ σαμθινγκ, απλά το έχω ακούσει πολλάκις).
Αυτό που είπε και ο Η. (αλλά οκ δεν είπε κιόλας γιατί...) είναι ότι έστω πχ ο πλούτος σου είναι 5 εκατομμύρια δρχ, οπότε και κόβεις 5 εκατομμύρια νομίσματα της 1 δρχ. και τα μοιράζεις. Τώρα το κάθε νόμισμα έχει αξία 1 δραχμή.
Πας τώρα και κόβεις άλλο 1 εκατομμύριο νομίσματα, σύνολο 6. Τώρα δεν έχεις 6 εκατομμύρια πλούτο, αλλά πάλι 5 εκατομμύρια. Όμως τώρα τα 5 εκατομύρια μοιράζονται σε παραπάνω νομίσματα και άρα κάθε νόμισμα θα έχει αξία 5εκ/6εκ.= 0,83 δρχ.
Εν συντομία, το να κόβεις χρήμα δεν αυξάνει τον πλούτο, απλά μοιράζει τον πλούτο που ήδη έχεις σε περισσότερα κομμάτια, υποτιμώντας στη πορεία το σύνολο του νομίσματος.






