GraveMiasma στην αρχή πάμε μαζί, στο δρόμο κάνω βόλτες προς game theory, crypto και άλλες αλγεβρικές όψεις της θεωρίας αριθμών. Κάποια στιγμή πρέπει να μελετήσω analytic number theory, αλλά που χρόνος για χόμπι.

Ον τόπικ, η παιδεία έχει ένα βασικό πρόβλημα όταν τη "συζητάς", ότι όλοι έχουμε γνώμη. Όλοι πήγαμε σχολείο, πανεπιστήμια, έχουμε εμπειρίες κλπ, αλλά γενικά είναι καλό να λαμβάνουμε υπόψιν μας ότι όλα αυτά είναι περιορισμένα και η σωστή εκπαίδευση είναι επιστήμη από μόνη της. Για παράδειγμα, αναφέρατε το PISA και την απόδοση στα μαθηματικά. Από τη μια ο κατωριμος λέει ο,τι του κατέβει αφού προφανώς δεν ξέρει τι πάει να πει PISA (δεν είμαστε πίσω σε μέσο όρο, δηλαδή έχουμε τόσους κακούς που ρίχνουν τους καλούς, είμαστε πίσω και σε ποσοστό καλών, όλο το bell curve είναι μετατοπισμένο προς τα πίσω), από την άλλη το PISA μετράει συγκεκριμένα πράγματα τα οποία διδάσκονται στοχευμένα σε πολλές χώρες που μας περνάνε - κάτι που προσπαθεί να κάνει κι εδώ η Διαμαντοπούλου και η κομπανία της.

Λέω να αρχίσω να γράφω εδώ, μια που έχω μια σχέση με το θέμα ως μάχιμος εκπαιδευτικός με σπουδές στην εκπαίδευση. Αν με βρίσετε θα φύγω, σας το λέω. :ρ