Page 24 of 45 FirstFirst ... 14222324252634 ... LastLast
Results 346 to 360 of 670

Thread: Περί ναρκωτικών και νομοθεσίας

  1. #346
    Senior Member VidnaObmana's Avatar
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    1,925
    Let The Freak Flag Fly!

  2. #347
    nihil pop metamelia3's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    the city
    Posts
    8,350

    Default

    Quote Originally Posted by acidhead68 View Post
    KNOW YOUR SUBSTANCE - KNOW YOURSELF
    στα σοβαρα, διαβαζετε τι γραφετε;
    this is radio freedom.

  3. #348
    σεξιστής cybernaut's Avatar
    Join Date
    Mar 2004
    Location
    cyberia
    Posts
    2,030

    Default

    δεν εχω διαβασει λεξη απ το θρεντ, εχω ξαναδηλωσει πως ταυτιζομαι με τις αποψεις αυτου του τυπου σε παρα πολλα θεματα, ας τα πει αυτος για παρτη μου
    "I am Ubik. Before the universe was, I am. I made the suns. I made the worlds. I created the lives and the places they inhabit; I move them here, I put them there. They go as I say, then do as I tell them. I am the word and my name is never spoken, the name which no one knows. I am called Ubik, but that is not my name. I am. I shall always be."


    www.monolith.gr

  4. #349
    φτερησλέξ Tispanagias tamatia's Avatar
    Join Date
    May 2009
    Location
    Ψυγείο προς ταβάνι
    Posts
    1,754

    Default

    Πω, νιώθω πως παρέθεσε όλα τα υπερβολικά προκλητικά χαζά επιχειρήματα, λες και τέλειωσαν.
    It is known.

  5. #350
    Senior Member VidnaObmana's Avatar
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    1,925

    Default

    Quote Originally Posted by BLiTzER View Post
    Quote Originally Posted by VidnaObmana View Post
    U can't learn an old dog new tricks
    Αλήθεια, σταμάτα να χρησιμοποιείς αγγλικές εκφράσεις. Για το καλό όλων.

    Και διάβασα μόνο τις τελευταίες 2 σελίδες.
    Νταξει δικιο, teach ειναι το σωστο,κεκτημενη ταχυτητα
    Let The Freak Flag Fly!

  6. #351
    Senior Member VidnaObmana's Avatar
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    1,925

    Default

    ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΗ ΒΙΑ ΚΑΙ … ΚΑΘΑΡΗ ΠΛΑΤΕΙΑ


    Δεύτερα, 25 ιουλίου στα εξάρχεια. Ήταν αρκετό που κάποιοι (βλ. έλληνες, άντρες, αγωνιστές) μυρίστηκαν ότι ένας μετανάστης, που τύχαινε να μην είναι αρκετά λευκός, είχε το θράσος να πουλάει πρέζα στην πλέον επαναστατική, καθαρή από εξαρτήσεις γειτονιά της αθήνας. Δεν ήταν σίγουροι, όμως τι άλλο θα μπορούσε να κάνει ένας μη-λευκός στα εξάρχεια, εκτός απ'το να μαζεύει μπουκάλια μπύρας ή να πουλάει ναρκωτικά; Φυσικά δεν μπήκαν καν στη διαδικασία να ανοίξουν διάλογο μαζί του, αλλά με την αδιάσειστη μαρτυρία βαλτού αγοραστή, είχαν πλέον κάθε λόγο να τον λιντσάρουν.
    Τον περικυκλώνουν, και ο όχλος που σχηματίζεται μεγαλώνει καθώς όλο και περισσότεροι μυρίζονται τσάμπα αίμα. Αρχίζουν να τον χτυπάνε όλοι μαζί. Πλέον ο μετανάστης βρίσκεται αιμόφυρτος στον πεζόδρομο, αλλά το αίσθημα δικαίου του όχλου δεν έχει ικανοποιηθεί. Κάθε τόσο κάποιος απ'το πλήθος ξεφεύγει απ'τον κύκλο και του δίνει και καμιά. Δύο μόνο άτομα προσπαθούν να τον απομακρύνουν και να τον προστατέψουν, χωρίς αποτέλεσμα. Η δίψα το όχλου για αίμα ικανοποιήθηκε τελικά μόνο αφού ο μετανάστης αναζήτησε καταφύγιο σε κοντινά μαγαζιά, αφού έφαγε τόσο ξύλο που έμεινε ημι-λιπόθυμος, κι αφού αποπειράθηκαν να του λιώσουν το κεφάλι με πυροσβεστήρα. Τρείς ήταν οι εναλλακτικές προτάσεις του όχλου κατά τη διάρκεια του σκηνικού: στην εντατική, στους μπάτσους, ή αφού στο κάτω-κάτω τόσους ανθρώπους έχει σκοτώσει με την πρέζα του, θάνατος.

    Μήπως θα τον αναζητήσει και κανείς;

    Θα ήταν ευκολότερο να φανταστούμε 50 άτομα να κυνηγάνε έναν μετανάστη στον άγιο παντελεήμονα. Το γιατί τον κυνηγάνε, το ποιοί τον κυνηγάνε. Στα εξάρχεια, όμως, για να καταλάβει κανείς τη ρατσιστική βία πρέπει να φέρει στο νου του το γνωστό και κοινωνικά νομιμοποιημένο σύνθημα «ΕΞΩ Η ΠΡΕΖΑ ΑΠΟ ΤΑ ΕΞΑΡΧΕΙΑ» γραμμένο σε τοίχους, πανό και συνειδήσεις. Πρόκειται για ένα από τα συνθήματα της περιοχής που δεν έμεινε στα πλαίσια της επιτροπής κατοίκων του αλλά διαχύθηκε, και έχρισε οποιονδήποτε το στηρίζει ικανό να το υπερασπιστεί και να το επιβάλλει αυτοδικώντας. Πρόκειται για το σύνθημα του οποίου το αντι-ναρκωτικό πρόταγμα κάνει όλους όσους νιώθουν υπεύθυνοι για την περιοχή (και μάλλον πρέπει να το προσέξουν αυτό), να ασκούν ένα είδος ωμού κοινωνικού ελέγχου, ντυμένου με το μανδύα του κυνηγιού «πρεζεμπόρων». Στην πραγματικότητα, οι «κυνηγοί» ξέρουν καλά πως δεν συνεπλάκησαν με μαφίες, και πως ο μόνος λόγος που σάπισαν στο ξύλο έναν Αφρικανό μετανάστη ήταν ακριβώς το ότι αυτός ήταν ιδιαίτερα εκτεθειμένος στην εύκολη βία, ευάλωτος και χωρίς στήριξη ατόμων που θα τον έσωζαν την τελευταία στιγμή, ακριβώς γιατί ήταν ένας ‘ξένος’ σε ένα ομοιογενές περιβάλλον.

    Για μας, λοιπόν, είναι ξεκάθαρο πως ο ρατσισμός είναι αυτό που κρύβεται πίσω από αφορμές περί πρεζεμπορίου, και που γίνεται εμφανής και σε αυτό και σε παρόμοια περιστατικά, όπως ο ξυλοδαρμός ενός Αλγερινού, με την ίδια αφορμή, στο πάρκο της ζωοδόχου και ναυαρίνου. Φημολογείται ότι ο Αλγερινός πέθανε στην εντατική και δεν είναι καθόλου τυχαίο, φυσικά, το ότι δεν γνωρίζουμε σε τι κατάσταση βρίσκεται αυτός ο άνθρωπος και το ότι μας είναι γνωστός μόνο ως «ένας αλγερινός».

    Πολλά από αυτά τα συσσωρευμένα... απομονωμένα περιστατικά δεν προέρχονται μόνο από ξεσπάσματα των αρρενωποτήτων, αλλά και από επιθέσεις ελληνικού χαρακτήρα: με λίγα λόγια, χτυπιούνται ξένοι ανενδοίαστα, με πληθώρα δικαιολογιών και προφάσεων (και πέραν της πρέζας δηλαδή).

    Αυτό που κατασκευάζει ένα ήδη λίγο-πολύ στοχοποιημένο υποκείμενο, και που καθιστά αυτομάτως ένοχο έναν μη-λευκό μετανάστη στα εξάρχεια, είναι ακριβώς αυτός ο κυρίαρχος (ενίοτε και με επαναστατικό περίβλημα) λόγος. Η διαρκής υποτίμηση του θύματος από αυτό το λόγο είναι, τελικά, ανάλογη του επιπέδου βίας που ασκείται πάνω του.
    Μια επιφανειακή ανάγνωση της πρόσφατης ιστορίας των εξαρχείων (σκούπα στην πλατεία το 2007 [“Ο άγριος ξυλοδαρμός συνοδευόταν επίσης από απειλές του είδους την «επόμενη φορά θα σας κάψουμε»”], εκδίωξη της πρέζας και των διακινητών-χρηστών της από εμπορικά και πολιτικά μαγαζιά της περιοχής) δεν είναι αρκετή για την κατανόηση ενός περιστατικού με τόσο βίαια χαρακτηριστικά.

    Η φαντασίωση ενός επαναστατικού, συνειδητοποιημένου, «υγιούς» χώρου που πολεμά την εξουσία με την εκδίωξη των ουσιών από τη γειτονιά του είναι ακριβώς αυτό, μια φαντασίωση.
    Μια φαντασίωση μάλιστα που δεν κερδίζει τυχαία όλο και περισσότερο χώρο.

    Μάλιστα, είναι άμεσα συνδεδεμένη με αυτό τον κυρίαρχο λόγο περί εγκληματικότητας και κοινωνικού χάους (στη ριζοσπαστική γλώσσα λέγεται «κανιβαλισμός») που τελευταία προπαγανδίζεται όλο και πιο επιθετικά από τα μήντια και τις διάφορες επιτροπές κατοίκων που ξεπηδούν σαν μανιτάρια, ενός λόγου του οποίου έμπρακτη κορύφωσή αποτέλεσε το πογκρόμ στο κέντρο της αθήνας. Κουβέντες περί «πλατείας όπου θα μπορούν να παίζουν τα παιδιά μας», «παλιών καλών εξαρχείων», «εγκληματικότητας», δε μπορούν παρά να μας φανερώσουν μια σύγκλιση αριστερού και δεξιού λόγου, ενάντια σε έναν γενικευμένο «κίνδυνο που αφορά όλους μας.»

    Είναι γελοίο να λαμβάνει χώρα αυτή η υποτιθέμενη εκστρατεία ενάντια στα ναρκωτικά σε μια περιοχή όπου η κουλτούρα των ναρκωτικών είναι τόσο διαδεδομένη σε παρέες, και όπου οι μοναδικοί πραγματικοί στόχοι της είναι οι χρήστες και ειδικά όσοι από αυτούς είναι μετανάστες.

    Κι ούτε μας φτάνει να αναλαμβάνουν κάποιοι την υπεράσπιση αυτών των θυμάτων, επενδύοντας ένα ρατσιστικό συμβάν με ταξικές σάλτσες περί άβουλων, εξαθλιωμένων μεταναστών, οι οποίοι αναγκάζονται, λόγω της θέσης τους στον πάτο του ταξικού βαρελιού, να… πουλάνε και καμιά ντρόγκα. «Τι άλλο ξέρουν/μπορούν να κάνουν εξάλλου;»
    Αυτός ο ισχυρισμός, όσο κι αν θα μπορούσε να στέκει στη μερικότητά του, δεν κάνει τίποτα άλλο παρά να τσουβαλιάζει χιλιάδες ανθρώπους από διαφορετικά background και με διαφορετικές επιλογές και ζωές, θεωρώντας τους συλλήβδην ένα πράγμα. Ας εστιάσουμε όχι στα θύματα της βίας αυτής, αλλά στους θύτες.

    Ο έλληνας, ο άνδρας, ο αγωνιστής ξέρει και μιλάει και πράττει για όλους. Αν ο «εξαθλιωμένος» επιλέξει να πουλήσει πρέζα αντί να παραμείνει θύμα προς προστασία ή να στηρίξει τους (ελληνικούς) ταξικούς αγώνες, τότε ο έλληνας, ο άντρας, ο αγωνιστής ξέρει τι πρέπει να κάνει. Το αίσθημα του δικαίου πρέπει να ικανοποιείται πάση θυσία. Η γειτονιά πρέπει να προστατευτεί με κάθε κόστος. Και τελικά η ηθική τάξη, ετοιμοπαράδοτη, ξέρει να επιβάλλεται.


    ΚΑΤΩ ΤΑ ΞΕΡΑ ΣΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ (ΚΑΙ ΣΤΑ ΕΞΑΡΧΕΙΑ)!


    Συνέλευση ενάντια στην ελληνική πραγματικότητα
    Last edited by VidnaObmana; 01-11-2011 at 19:50.
    Let The Freak Flag Fly!

  7. #352
    nihil pop metamelia3's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    the city
    Posts
    8,350

    Default

    οου γκαντ.
    this is radio freedom.

  8. #353
    nihil pop metamelia3's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    the city
    Posts
    8,350

    Default

    που το βρηκες το κειμενο;
    this is radio freedom.

  9. #354
    Senior Member VidnaObmana's Avatar
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    1,925

    Default

    Σβησε ΠΜ
    Let The Freak Flag Fly!

  10. #355

    Default

    Γιατί εμείς δεν μπορουμε να δούμε που βρήκες το κείμενο;
    All alone, or in twos,
    The ones who really love you
    Walk up and down outside the wall.
    Some hand in hand
    And some gathered together in bands.
    The bleeding hearts and artists
    Make their stand.
    And when they've given you their all
    Some stagger and fall, after all it's not easy
    Banging your heart against some mad bugger's wall.

  11. #356
    Senior Member VidnaObmana's Avatar
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    1,925

    Default

    Ξερω ατομο απο την ομαδα αυτην και μου το εστειλε, με το ελευθερο να το δημοσιευσω! Το ΠΜ να το σβησει γιατι ουτως η αλλως θελω να του στειλω κατι.

    Λοιπον και η δικια μου τοποθετηση

    Spoiler

    Λοιπον η λεξι κλειδi στην συζητηση ειναι η λέξη "όριο". Το θεμα ειναι που θετεις καποιο οριο, ή οπως λενε τα ΑγγλοΑμερικανια, που βαζεις τη γραμμη.

    Αρχικα λοιπον, οι εννοιεςς "χρηστης" "βαπορακι" "εμπορας" δεν ειναι ξεκαθαρες και ειναι δυσκολο να βαλεις μια διαχωριστικη γραμμη. Οι χρηστες αργα ή γρηγορα δεν εχουν λεφτα (στην συντριπτικη τους πλειοψηφια μετα απο μηνες-καιρο χρησης σταματανε δουλεια κλπ,εξαιρεσεις υπαρχουν αλλα ειναι λιγες) οποτε μπαινουν 'μπροστινοι' στον εμπορα και βρισκουν αλλα πρεζακια,με αλλα λογια περισσοτερη πελατεια για να ειναι πιο ευκολο να βγαζουν τη δοση τους. Το κλασσικο "παρασερνουν αλλους επιτηδες/τους κανουν σαν τα μουτρα τους για να βγαζουν τη δοση τους" αν και υπαρχουν φυσικα τετοιες περιπτωσεις γενικα ειναι στα ορια 'αστικου μυθου'.Οι περισσοτεροι κολλανε οικειοθελως,αν παιζει στην παρεα.

    Υπαρχουν και οι εμποροι που δεν εχουν καμμια σχεση με χρηση και απλα το κανουν για λεφτα (ειτε για πολλα λεφτα, ειτε για επιβιωση). Ε , η πλειοψηφια των μεταναστων στα στενα της πειραιως και στα περιξ δεν ειναι χρηστες. Ειναι εμποροι και το κανουν για επιβιωση και λεφτα. Προφανως και τα μεγαλα κεφαλια που εμπλεκονται σε ποσοτητες 10δων κιλων κλπ,ουτε αυτοι ειναι χρηστες και δεν το κανουν για επιβιωση το κανουν για χοντρα φραγκα. Ωραια μεχρι εδω, οποτε σχεδον ολοι κατακρινουν τoυς μεγαλεμπορους, πολλοι κατακρινουν τους μεταναστες εμπορους(καμμια φορα με το ελαφρυντικο οτι πεινανε) και το θεμα ειναι τι κανουμε με τους πρεζακες!

    Αρχικα να ξεκαθαρισουμε αν το προβλημα μας ειναι η χρηση per se ή η εγκληματικοτητα που συμβαινει παραλληλα.Εγω λεω οτι ειναι η εγκληματικοτητα, δεν με νοιαζει αν πινει ο αλλος οτι πινει, προφανως αν κλεβει κλπ υπαρχει προβλημα. Ομως να'χουμε υπ'οψιν οτι δεν ειναι ολοι ετσι, αυτοι που κλεβουν ειναι ειτε στα πλαισια νεανικης αλητειας ειτε πρεζακια ημιτελειωμενα που δεν εχουν στον ηλιο μοιρα και ζουν μεσα στην απογνωση και τον φοβο της χαρμανας. Το πως αντιμετωπιζεται μια τετοια κατασταση ειναι αλλο τεραστιο θεμα και θα ξεφυγουμε. Συνοπτικα θα ελεγα οτι ειναι θεμα κοινωνικο. Οποτε καταλαβαινουμε νομιζω οτι αποψεις σε φαση "Οι χρηστες να πηγαινουν σε κεντρο αποτοξινωσης, οι εμποροι στην κρεμαλα" ειναι τουλαχιστον προβληματικες (εκτος απο μπαναλ και φουλ στην κλισε-δια). Επειδη ειναι δυσκολος ο διαχωρισμος πρωτον, και επειδη ειναι θεμα ηθικων αξιωματων,δευτερον.

    Και ενταξει,ας πουμε ολοι οτι συμφωνουμε πρεζακια-"βαπορακια"(τελειως 90ς αυτη η λεξη...) ανεξαρτητου αιτιας να τρωνε κλωτσομπουνιδια.Ευκολακι. Παλι ομως που θετεις το οριο ? Ευκολο να το θεσεις στην πρεζα, τι κανεις στην περιπτωση της κανναβης ή του mdma ξερω γω? Εδω ειναι που περιπλεκεται η κατασταση(Βλεπε σκηνικο ΑΠΘ...)

    Τελος,οσο υπαρχει η αναγκη επιβολης μιας ηθικης,τοσο θα υπαρχουν μπατσοι και εξουσιαστες, ενστολοι ή μη
    Last edited by VidnaObmana; 01-11-2011 at 21:58.
    Let The Freak Flag Fly!

  12. #357
    φτερησλέξ Tispanagias tamatia's Avatar
    Join Date
    May 2009
    Location
    Ψυγείο προς ταβάνι
    Posts
    1,754

    Default

    Πιστεύω καταλαβαίνεις πως δεδομένων των όλων εσκεμμένων αντιφάσεων που παίζουν γύρω από τα ναρκωτικά στην όμορφη ελλάδα, δεν υπάρχει καμία απολύτως βάση για ορθούς χειρισμούς από μέρους της κοινωνίας ε. Η όλη κατάσταση υπάρχει είτε για εκτόνωση είτε για μεγένθυση άλλων προβλημάτων με σκοπό τη γενικότερη σύγχυση. Άσε που λίγη παραπάνω εγκληματικότητα δε κάνει κακό αφού θα έχουμε περισσότερη μπάτση.

    Το μόνο που μπορώ να δω με κάποια προοπτική, είναι ο τρόπος συμπεριφοράς των χρηστών/εμπόρων μέσα στην όλη σαπίλα. Αν και η διακριτικότητα πολλές φορές πάει περίπατο μαζί με κάποιες -αν όχι όλες- τις ουσίες και σίγουρα και η απληστία.

    Η αποποινικοποίηση πιστεύω είναι μία λύση. Και μία άλλη δυσκολότερη λέγεται παιδεία.
    Last edited by Tispanagias tamatia; 02-11-2011 at 00:25.
    It is known.

  13. #358

  14. #359
    Senior Member freak brother's Avatar
    Join Date
    Jul 2003
    Location
    στο πρωινο του e.r
    Posts
    28,905

    Default

    Καταψήφισαν ΝΔ και ΛΑΟΣ επί της αρχής το νομοσχέδιο περί ναρκωτικών στην αρμόδια κοινοβουλευτική επιτροπή, προκαλώντας το πρώτο ρήγμα στην κοινοβουλευτική συνοχή της κυβέρνησης συνεργασίας. Οι ενστάσεις που είχαν διατυπώσει οι εκπρόσωποι των δυο εταίρων είχαν οδηγήσει τον υπουργό Δικαιοσύνης κ. Μ. Παπαϊωάννου σε μερική αναδίπλωση ώστε να βρεθεί κοινός τόπος και έτσι χρειάστηκε να αναβληθεί η σχετική συνεδρίαση της αρμόδιας κοινοβουλευτικής επιτροπής, που ήταν προγραμματισμένη για την περασμένη Δευτέρα, ώστε να προηγηθεί διάλογος μεταξύ των εταίρων και να αποσοβηθεί μια ανοιχτή σύγκρουση, κάτι ωστόσο που δεν κατέστη δυνατόν.

    Έτσι ο εισηγητής της ΝΔ κ. Κ. Τζαβάρας και του ΛΑΟΣ κ. Αθ. Πλεύρης καταψήφισαν τον «κώδικα περί ναρκωτικών», όπως και το ΚΚΕ (υπερψηφίστηκε επί της αρχής μόνον με τις ψήφους του ΠαΣοΚ και του ΣΥΡΙΖΑ). Στο επίκεντρο των διαφωνιών τους βρέθηκε η αποποινικοποίηση του αδικήματος της χρήσης ναρκωτικών ουσιών, αλλά με την προϋπόθεση ότι αφορά την ίδια αποκλειστική χρήση. Ο υπουργός Δικαιοσύνης από την πλευρά του, αποδοκίμασε την δημόσια χρήση, ωστόσο διευκρίνισε ότι στο σπίτι του ο καθένας θα μπορεί να κάνει ότι θέλει, ενώ πρόσθεσε ότι «θέλουμε στις φυλακές τους διακινητές, όχι όμως τους αποκλειστικά χρήστες».

    Σημειώνεται ότι το επίμαχο νομοσχέδιο μεταξύ άλλων προβλέπει:

    · ευνοϊκότερες ρυθμίσεις για χρήστες ναρκωτικών ουσιών

    · αποποινικοποίηση του αδικήματος της χρήσης για ίδια αποκλειστική χρήση

    · αυστηρότερες ποινές για οργανωμένες μορφές διακίνησης

    · υπό όρους απόλυση από τις φυλακές όσων έχουν εκτίσει το ένα τρίτο της πραγματικής ποινής τους.

    Όπως αναφέρεται στην αιτιολογική έκθεση του νομοσχεδίου, η μεταρρύθμιση του κώδικα νόμων για τα ναρκωτικά εμφανίζεται αναγκαία στις εξής κατευθύνσεις:

    · Αυστηρή καταστολή των βαρύτερων και οργανωμένων μορφών διακίνησης, αλλά με προσεκτικό διαχωρισμό τους από τις ελαφρύτερες περιπτώσεις.

    · Προσπάθεια διάκρισης και διαβάθμισης των σχετικών εγκλημάτων, ώστε να αποφεύγονται οι δυσανάλογα βαριές ή ευνοϊκές μεταχειρίσεις.

    · Αποποινικοποίηση τόσο της χρήσης ναρκωτικών ουσιών όσων και των υποστηρικτικών αυτής πράξεων, όπως κατοχή και με οποιονδήποτε τρόπο προμήθεια προς ίδια χρήση.

    · Διευκόλυνση της ουσιαστικής εφαρμογής μέτρων απεξάρτησης, σωματικής και ψυχολογικής αντί του εγκλεισμού στις κοινές συνθήκες της φυλακής.
    σηκωσες λιγο την μπλουζιτσα και υποψιαστηκα οτι εισαι ο φρικ. Σε λιγα δευτερολεπτα ειχα μαθει την τραγικη αληθεια.Δεν ξερω αν προσεξες την απογοητευση στo προσωπο μου..
    http://stresss.deviantart.com
    http://www.myspace.com/posteke
    Yesterday 19:29 <menumission> de mporeis na kaneis ignore ton eauto sou sto tsat molis to dokimasa

    στο θεωρητικό παρκούρ δίνω οστά και σάρκα,απο εμπόδιο σ΄ εμπόδιο πετάγομαι για πλάκα Άκου τον Φόρη and don't worry

  15. #360
    φτερησλέξ Tispanagias tamatia's Avatar
    Join Date
    May 2009
    Location
    Ψυγείο προς ταβάνι
    Posts
    1,754

    Default

    Ο υπουργός Δικαιοσύνης από την πλευρά του, αποδοκίμασε την δημόσια χρήση, ωστόσο διευκρίνισε ότι στο σπίτι του ο καθένας θα μπορεί να κάνει ότι θέλει, ενώ πρόσθεσε ότι «θέλουμε στις φυλακές τους διακινητές, όχι όμως τους αποκλειστικά χρήστες».
    Και μόνο για την αντίφαση της πραγματικότητας του αξίζει μια χλέπα στο μάτι.

Similar Threads

  1. περί torrents.
    By carheart in forum Cinema/DVD/TV/Θέατρο
    Replies: 63
    Last Post: 08-04-2015, 20:35
  2. Περι Κούλογλου
    By ikonoklast in forum The Politics Of Ecstasy
    Replies: 60
    Last Post: 07-04-2014, 17:02
  3. Περί Δημοκρατίας
    By DM in forum The Politics Of Ecstasy
    Replies: 649
    Last Post: 04-12-2010, 01:23
  4. Αγαπημένο είδος ναρκωτικών...
    By Amnesiac. in forum General Discussion
    Replies: 36
    Last Post: 01-07-2008, 15:22
  5. Περί TV-Tuners
    By Ithilmir in forum PC & Games
    Replies: 0
    Last Post: 04-10-2005, 01:03

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •