Γενικά το χρησιμοποιούν σε 30+ FPS παιχνίδια.
Οκ τι Crytekid ρε τύπε, αν δεν είχε ο καρμακ τέτοιο workstation ποιος θα είχε; Ο άνθρωπος για χόμπυ προγραμματίζει πυραύλους για μετρήσεις σε ατμόσφαιρα κτλ. Ο καρμακ πάντα ήταν 1+ βήμα μπροστά τεχνολογικά από τον υπόλοιπο κόσμο, δεν είναι τυχαίο που τον γλύφουν AMD/Nvidia για συμβουλές. Άσε που ήδη έχει δοκιμάσει τι θα δουλεύει για επόμενη γενιά και τι όχι:
Τραιανγκλ ιντερσεξιον ρεη τρεησερ ρε μλκ μου. Δηλαδή πόσο πιο θεούλης και καμμένος.I have done a fair amount of research work this year to help clarify our next generation directions, but so far they have mostly been negative results – I know we won’t be rendering with a triangle intersection ray tracer on the next gen, for instance.
Source