Originally Posted by Mitsmann σε λιγο η αστυνομια του χιουμορ θα σου παρει τις πινακιδες απ το πληκτρολογιο. Originally Posted by Amnesiac. Στο ΜΟΥΝΙ μου και 13/15 πινκς. Αυτό έχει γίνει πλέον το ηάρ μου κι αυτό μπορεί να ήταν πάντα εδώ που τα λέμε. FML.
Γυρναγα απο "επισκεψη" σε κορασιδα στην Σαντα.
View Tag Cloud
Forum Rules