Quote Originally Posted by Mitsmann View Post
σε λιγο η αστυνομια του χιουμορ θα σου παρει τις πινακιδες απ το πληκτρολογιο.
Quote Originally Posted by Amnesiac. View Post
Στο ΜΟΥΝΙ μου
και 13/15 πινκς.

Αυτό έχει γίνει πλέον το ηάρ μου κι αυτό μπορεί να ήταν πάντα εδώ που τα λέμε. FML.