καποιοι ειπαν απ'οσο ειδα (και στο αλλο το θρεντ με τους μιτοχονδριο) οτι δεν παιζουν οι Ulcerate και κατι καινουριο...Θα ηθελα information death metal μπαντων και γενικα υφους που εβγαλαν το συναισθημα των Ulcerate καθως επισης και τι βρισκετε λαθος εκει μεσα (περα φυσικα της αντιγραφης) και μη συναισθηματικο ας πουμε η αδιαφορο...οχι τιποτ'αλλο αλλα μιας και ειμαστε φορουμ σκεπτικο ιντελεκτσουέλ και ακουμε deathspell και yurei και absu και death metal και μικρουτσικο.