Άλλο χρηματομηχανή και άλλο κουραδομηχανή. Γιατί να πιέσεις τον καλλιτέχνη για κάτι πιο λαοφιλές όταν το merchandise από μόνο του είναι τόσο πετυχημένο που καλύπτει τις οικογενένειες που ζουν απ' τό συγκρότημα και με το παραπάνω. Μακάρι οι περιοδείες μαμούθ και τα buttplugs που γράφεις να έλυναν τα χέρια και άλλων με τον ίδιο τρόπο που τα έλυσαν και στους Μαίηντεν. Ό Έντυ ήταν στιβαρό πάτημα για τον Στηβ Χάρρις και τον βοήθησε να επικεντρωθεί στη μουσική του χωρίς να ανησυχεί για κάτι άλλο μέχρι πολύ αργά στην καριέρα του (εδώ κάπου πρέπει να μπει και ο παράγων Ρον Σμόλγουντ). Ο τύπος λόγω αυτού θα μπορούσε να επικεντρωθεί στα ντραγκζ όπως ο Όζυ (που έλυσε τα προβλήματά του με μια γαμημένη νυχτερίδα) αλλά εν έτει 1986 κάλυπτε την πορεία του Μεγαλέξανδρου στους στίχους σαν φωτορεπόρτερ. Σε τι διαφέρει αυτό από το «Ντιουν» δυο χρόνια νωρίτερα και γιατί θεωρείται ξεπούλημα· δεν μπορώ να το καταλάβω. Αλλά ναι, ο Ντιάννο εάν έμενε θα έθετε τα πράγματα στις σωστές πανκ βάσεις τους, ο τύπος που έχει ξεζουμίσει το όνομα Μαίηντεν χειρότερα από όλους. Οι χρηματομηχανές Μηδενικέ δεν κρίνονται από το μέγεθος αλλά από την αδηφαγία τους.
Ναι, όλοι ξέρουμε· Roy Z