Θα είναι η τρίτη φορά σε αυτό το έτος, είχα πάει πέρσι το καλοκαίρι και όταν ο Γκοβού ξεφτίλισε το ποδοασφαιρικό τους καφενείο και τους το κάρφωσε.

Η πόλη είναι ακριβή στη διαμονή και ακριβή γενικά, κλέβουνε πολύ στους δρόμους, ποτά ωραία, μεζεδάκια ωραία, ισπανίδες θεές και γενικά η πόλη είναι γαμιστερή.
Υπάρχει και καταπληκτικό γκόθικ κλαμπ που έχω πάει, ψάξτε το.


Θα είναι ωραία...