Λοιπόν αρχικα ας αναφερθούμε σε ζητήματα ερμηνείας.
Δε μπορείς να είσαι πάντα βέβαιος τι είναι κριτική που.
Όταν σχολιάζεις με τέτοιο τρόπο ένα έργο, θα πρέπει να το στηρίξεις με επιχειρήματα, και στη συνέχεια είναι του άλλου απόφαση αν τα παίρνει σοβαρά η όχι. Το να αποδειχτεί πέρα για πέρα και να γίνει αποδεκτό απο όλους οτι αυτή ήταν η πρόθεση του ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗ χωρίς ο ίδιος να το δηλώσει κάπου, και χωρίς να το κάνει απελπιστικά πασιφανές στο έργο μεσα, είναι γενικά τρομερά δύσκολο.
Πρίτι ματς, ο καθένας πολλές φορές έχει τη δική του οπτική/ερμηνεία/ανάγνωση πάνω σε ένα έργο. Καλό είν αυτό!
Στο συγκεκριμένο έργο όμως δέ πολυσυμβαίνει κάτι τέτοιο. Αν θέλετε τη γνώμη μου δηλαδή!
Κουότ->
Αυτό το σημείο ασπούμε είναι λολ. Άν πραγματικά τα πιστεύει τα παραπάνω είναι τρομερά χαζός, καθώς είναι πέρα για πέρα φανερό ποιό είναι το βασικό θέμα της ταινίας. Άν έχει ένα ισχυρό μειονέκτημα, είναι ακριβώς αυτό, το οτι αποτελείται κατα βάση απο μια σειρά απο σκηνές που σκοπό έχουν να περάσουν ένα πολύ συγκεκριμένο μύνημα.Originally Posted by βλάκας
Τώρα άν πετάει και μερικές σπόντες που και πού (εντιτ: αν αναφέρεται και σε άλλα πράγματα εννοώ εδώ. πχ κομμουνιζμό), ισχύουν αυτά που είπα παραπάνω. Μεχρι να σκάσει ο λάνθιμος να το πεί, αν θές το πιστεύεις..!
Στη συνέχεια, εγώ επίσης δεν εντόπισα αναφορές στο κομμουνιζμό, αν και προφανώς μπορείς να το δείς έτσι αν θές και ας μη σημαίνει αναγκαστικά οτι αυτή ήταν η πρόθεση του λάνθιμου.
Τα επιχειρήματα του τύπου είναι αρκετά άκυρα, λές και μόνο ο σοσιαλιστικός ρεαλιζμός ασπούμε απαιτεί φρύδια καφέ και όχι μπλέ. Στη πραγματικότητα το συγκεκριμένο σημείο είναι κριτική στο ΦΙΛΙΣΤΑΙΖΜΟ της μεσαίας (η και ανώτερης) τάξης, που δεν έχει φαντασία, δε ξέρει απο τέχνη, δεν έχει αισθητική, και όλαυτά. Αυτό ενισχύεται και απο το κομμάτι μπάχ που παίζει ο άλλος στο γαμημένα ξεκούρδιστο πιάνο, καθώς και την παράσταση που κάνουν πιο μετά. Όχι μονο είναι συντηρητικοί στη τέχνη τους, αλλά ακόμα και στο συντηρητιζμό τους δεν έχουν κριτήρια. Ακούνε το κσεκούρδιστο πιάνο και γουστάρουν. Επειδή είναι ΜΠΑΧ και ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ.
Στη συνέχεια όταν η τύπισσα ΕΚΦΡΑΖΕΤΑΙ κάπως πιό ακραία με το χορό της (κιας είναι αντίγραφο) και οι άλλοι στραβώνουν, μαζί με τα μπλέ φρύδια, μοιάζει περισσότερο σαν κριτική στους έτσι που δε γουστάρουν μια πιο αφηρημένη και.. εξπρεσιονιστική τέχνη, αλλα θέλουν μια τέχνη ΔΙΑΚΟΖΜΗΤΙΚΗ και μέσο κατάκτησης ΣΤΑΤΟΥΣ (η και προπαγάνδα ακόμα με τους λάθος στίχους κλπ) και όχι προσωπική ανθρώπινη ΕΚΦΡΑΣΗ.
Τα περι πατερούλη, οκ, ΟΠΧΙΟΣ ΕΧΕΙ ΤΗ ΜΥΓΑ... μυγιάζεται......!!!!
Γενικά εξαιρετικά κακό άρθρο.
Αν και ντάξει, εγώ δεν έχω πρόβλημα να εξισώνεται ο δικός τους κομμουνιζμός με το φασιζμό!