7 στους 11 ERίτες συνιστούν το ποστ ετούτο.
Δηλώσεις μαρινακη όπως τις μεταφέρει ο κύκλος του για να δείξει πόσο άντρας είναι.
-Εσείς είσαστε, κ. Βεκρή, οι πολιτισμένοι που καθυστερήσατε την έναρξη του αγώνα για δέκα λεπτά - λόγω του γύρου του θριάμβου που έκαναν οι παίκτες σας - και οι οποίοι στάθηκαν να χαιρετήσουν τους φιλάθλους σας μπροστά στο πανό που έβριζε χυδαιότατα την μητέρα μου, εμένα προσωπικά, τον πρόεδρο της ΕΠΟ,την κυβέρνηση; Το κύπελλο σας έλειπε... Το λυπηρό είναι κ.Βεκρή ότι δεν βγήκατε να καταδικάσετε τα όσα κωμικοτραγικά συνέβησαν στον ΟΑΚΑ το Σάββατο,αλλά ο κ. Γόντικας βγήκε μετα το τέλος του αγώνα να ευχαριστήσει τους οπαδούς του ΠΑΟ για την συμπεριφορά τους, δηλαδή να τους ευχαριστήσει που έβριζαν την μητέρα μου, εμένα, τον κ. Πιλάβιο, την κυβέρνηση, για 90 λεπτά... Αυτός είναι πολιτισμός!
Άλλος Βγενόπουλος μας βρήκε, που ενοχλείται με τα υβριστικά συνθήματα! Πέρα από το γελοίο του πράγματος, όταν ο ίδιος δεν ντράπηκε να μιλήσει για φούστες μπλούζες και τα ρέστα, μιλάμε για την απάντηση ενός κόσμου που τον στήσανε και τον δείρανε μόλις μια βδομάδα πριν. Μακάρι να είχαμε φτάσει στο επίπεδο πολιτισμού να μιλάμε για συνθήματα και πανώ, αλλά αν θυμάται στο γήπεδό του είχαμε εισβολή οπαδών. Δεν είναι ίσα αυτά.
-Τι έχετε να πείτε για το χαλί της Super League που έβγαλαν οι οπαδοί σας πρίν την έναρξη του αγώνα;Το ίδιο θα κάνουν και του χρόνου στο Europa League; Θα το βάλετε και αυτό στο φάκελο που θα στείλετε στην UEFA;;
Εξαιρετική μορφή αντίδρασης από τον κόσμο, κόσμια και συμβολική. Μαλάκα μαρινακη.
-Ο κ.Φερέιρα μίλησε για ψεύτικο πρωτάθλημα .Απο πού και ως πού;Αυτό δεν είναι δυσφήμιση του ποδοσφαίρου μας;
Εσύ έκανες πρώτος φέτος δήλωση για έγκλημα κατά της ελλαδος.
-Οσον αφορά την ανακοίνωση που έβγαλε η ΕΠΟ για τους τέσσερις διαιτητές του ντέρμπυ,θεωρώ ότι είναι μεγάλο λάθος. Απομένουν ακόμη έξι αγωνιστικές,πως θα διασφαλίσουμε ότι οι διαιτητές δεν θα φοβούνται και δεν θα σφυρίζουν όπως ο Τσινιάρης και ο Παμπορίδης το Σαββατοκύριακο;
Για την ανακοίνωση καλά τα λέει, αλλά ο στόχος είναι να πει την πίπα για τους δυο διαιτητές:
-Για την φάση με την απόκρουση με τα δύο χέρια του Γκοβού τι έχετε να πείτε;Να την στείλουμε μήπως εμείς στην UEFA και να δυσφημίσουμε και εμείς το ποδόσφαιρο
-Εμείς δηλαδή τι θα έπρεπε να πούμε για το οφσάιντ -γκόλ που ισοφαρίζει ο Πανιώνιος,για το γκόλ που δεν μέτρησε του Ντουντού,για την φάση με τον Κοντοέ που μπροστα στα μάτια του επόπτη τραβάει την μπλούζα του Ριέρα;Κακώς βεβαια ο Ριέρα έχασε την ψυχραιμία του ,ενέργεια την οποία καταδικάζω,και θα τιμωρηθεί.
Κάθε φάλτσο σφύριγμα, ή έστω φάλτσο σύμφωνα με τον οπαδικό τύπο του γαυρου θα εξισώνεται με το απόλυτο σφαγιασμό του ΠΑΟ από δω και πέρα. ΔΕΝ ήταν ένα λανθασμένα ακυρωμένο γκολ, όσο και αν μόνο αυτό θα έφτανε μάλλον για να φύγουμε από εκεί νικητές. Σε όλο το παιχνίδι οι διαιτητές μεροληπτούσαν τρομερά. Ήξεραν τι έκαναν δεν θεωρώ πιθανό το ανθρώπινο λάθος.
-Γιατί η ΠΑΕ Παναθηναικός δεν έχει καταδικάσει, τις επιθέσεις που δέχθηκαν ο Τοροσίδης,ο Νικοπολίδης,o κ. Πιλάβιος,ο κ.Γκαγκατσης,τις επιθέσεις στα γραφεία της ΕΠΟ και της Super League;
Πρώτον ο ΠΑΟ έχει καταδικάσει κάποια από αυτά. Αλλά συμβαίνει να είναι πρόσφατα και να θυμόμαστε όλοι την οργισμένη ανακοίνωση του γαυρου προς το πρόσωπο του ΓΓΑ, που έκανε το λάθος να τους μιλήσει για κάτι παρόμοιο. Σε αυτή, πέρα από το πώς να κάνει τη δουλειά του, τού τόνιζαν ότι είναι "αυτονόητο" οτι καταδικάζουν τη βία. Ε.
-Εχει επικρατήσει ενα καθεστώς τρομοκρατίας απο 50 οπαδούς του ΠΑΟ με μηχανάκια, οι οποίοι τρομοκρατούν όλο τον κόσμο,και εσείς δεν έχετε βγεί να καταδικάσετε οτιδήποτε;Τι πρέπει δηλαδή να γίνει;Ο
Ολυμπιακός εχει τριπλάσιο κόσμο.Εσείς προκαλείτε συνεχώς με τα συλλαλητήρια. Εμείς τους καλέσαμε επίσημα να παραμείνουν ήρεμοι και ψύχραιμοι και να μην απαντούν στις προκλήσεις.Τι θα γίνει εάν βγούν και οι Ολυμπιακοί στο δρόμο;
ΠΟΣΟ ΜΑΛΑΚΑΣ ΕΙΝΑΙ. ΤΟ ΠΙΟ ΕΜΠΡΗΣΤΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΔΗΛΩΣΗΣ. Μαζί με το γεγονός ότι άμεσα ΟΛΑ όσα είπε βγήκαν στο φως για να δείξει το νταηλίκι του περαιώτη, η δήλωση αυτή είναι συνώνυμη με το "αν οι γαυροι φάνε κανέναν τώρα, εσείς θα φταίτε" και δικαιολογεί τη βία. ΕΥΓΕ. Και μετά μιλάει για χαμηλούς τόνους το ΖΩΟ. (τη δήλωση την έχω διαβάσει και ως "αν τους βγάλω στο δρόμο", ελπίζω πραγματικά να μην είναι έτσι)
-Εμείς είχαμε ρίξει τους τόνους πρίν το ντέρμπι. Ενώ δεν συμφωνούσα και ήμουνα κάθετα αντίθετος με την μεθόδευση για το δελτίο του Κοτσόλη, δεν μίλησα και κράτησα χαμηλούς τόνους και δέχθηκα να εκδοθεί σαν μέλος της Εκτελεστικής Επιτροπής της ΕΠΟ. Αυτό ούτε εκτιμήθηκε, ούτε συνυπολογίστηκε από κανέναν.
Λυπάμαι, αλλά δεν είναι του χεριού σου χοντρέ αυτή η απόφαση. Έχει να κάνει με εργαζόμενους και περισσότερο από τις ομάδες (δεν ήταν μόνο ο ΠΑΟ που πήρε τον Κοτσόλη και άλλες ομάδες πήραν παίκτες) είναι υπέρ των άνεργων παικτών. Προσπαθείς να το παίξεις μεγαλόκαρδος, αλλά παπάρια.
-Αυτο που εγώ προτείνω ως πρόεδρος της Super League είναι να εφαρμοστεί κατά γράμμα ο κανονισμός της UEFA.
-Για να υλοποιηθεί αυτό πρέπει και οι Security του γηπέδου να κάνουν σωματικό έλεγχο σε όσους μπαίνουν και επίσης να μπορούν να κάνουν και συλλήψεις με τροποποίηση του νόμου, ενώ θα πρέπει και όποτε το κρίνει η αστυνομία να μπαίνει στο γήπεδο σε κρίσιμα μάτς έτσι ώστε να έχουν και αυτοί την ευθύνη. Αυτό που λέω είναι να εφαρμοστούν κατά γράμμα οι κανονισμοί της UEFA.
Κανένα πρόβλημα, ΞΕΚΙΝΑ.
-Για το κατηγορητήριο που με αφορά δεν είναι αρμόδια η επιτροπή της ΕΠΟ και αυτό θα πρέπει να συζητηθεί σοβαρά για το υπόλοιπο της αγωνιστικής περιόδου και για την νέα χρονιά. Δεν είναι δυνατόν να γράφεται κατηγορητήριο με βάση αναρτήσεις σε οπαδικά σάιτ, όπως το leoforos.gr από όπου το αναπαρήγαγαν οι εφημερίδες. Δεν είδα τον αθλητικό εισαγγελέα να καλεί τους παίκτες που κατέβηκαν από το πούλμαν κι εισέβαλαν στα αποδυτήρια για να βρουν τον Τοροσίδη. Είναι δυνατόν να μιλάει ειδικά εφέτος ο
Παναθηναϊκός. Ξεχνάνε τα όσα έγιναν στον πρώτο γύρο, στο παιχνίδι τους με τον Ολυμπιακό, τον Πανσεραϊκό, στον αγώνα με τον Ολυμπιακό Βόλου,αλλά και στις μετακινήσεις των οπαδών τους, στην Τρίπολη και την Καβάλα
Σε όλα αυτά έγιναν πράγματα εκτός γηπέδου. Επίσης ο ΠΑΟ τιμωρήθηκε και μάλιστα αυστηρά. Για τα περσινά αεροβόλα έχουμε κανένα νέο; Δεν είναι τόσο παλιά. Ή μήπως με τη νέα εποχή μαρινακη αυτά δε μετράνε; Γιατί αν είναι έτσι, εμείς έχουμε νέα εποχή κάθε μήνα ε (έτσι λίγο χιούμορ για να πάει κάτω το σεντόνι).
Φυσικά και δεν πρέπει να συντάσσεται κατηγορητήριο με βάση τα σάητ, αλλά όταν ο Σισέ δηλώνει ότι του επιτέθηκαν, τι πρέπει να κάνει ο εισαγγελέας; Η έκθεση της αστυνομίας μιλάει για προπυλακισμό παικτών και μάλιστα από άνθρωπο της ασφάλειας του γηπέδου. Το κατηγορητήριο ήταν μια χαρά.
Neon Dreamers Nevermore Fan Club