μπράβο στον βαλβέρδε που είχε τα αρχίδια να μην πάει στο γλέντι μετά το ματς.
σκατά στον τζιμπούρ που πουλάει τρέλλα από πάνω.
το αρχιδάκι ο τορωσίδης με τη στάση του δείχνει να έχει κάποια ψήγματα τσίπας πάνω του και να κατάλαβε τις μαλακίες που έκανε σε όλο τον αγώνα.