όποιος έγραψε "χεστήκαμε όμως¨" στα ταγκ, όταν θα του έρθει μπιλιετάκι από την ΑΕΠΙ γιατί τραγουδάει στο μπάνιο και τον ακούνε τζάμπα οι γείτονες τότε θα τον πω χαχα!