όποιος έγραψε "χεστήκαμε όμως¨" στα ταγκ, όταν θα του έρθει μπιλιετάκι από την ΑΕΠΙ γιατί τραγουδάει στο μπάνιο και τον ακούνε τζάμπα οι γείτονες τότε θα τον πω χαχα!
όποιος έγραψε "χεστήκαμε όμως¨" στα ταγκ, όταν θα του έρθει μπιλιετάκι από την ΑΕΠΙ γιατί τραγουδάει στο μπάνιο και τον ακούνε τζάμπα οι γείτονες τότε θα τον πω χαχα!
Ξέρετε γιατί όταν κάνετε μπάνιο στον Αμαζόνιο πρέπει να φοράτε... προφυλακτικό;
http://www.trollart.com/sound/candiru/index.html
http://rockandecology.blogspot.com/