Quote Originally Posted by wino View Post
kalutero mats lagou sthn aek.
guereiro kai dadomo polu kaloi, parolo pou den exoun pai3ei mats. To idio kai nasuti. O Arguriou ekane polla tsaf alla eutuxws den stoixisan.
E kata ta alla:

ο Ντατόμο να ξέρεις γενικά δεν έχει μέλλον, είναι ένας παίκτης που ενώ κατά γενική ομολογία "το έχει" δεν του αρέσουν οι προπονήσεις , και ιδικά η φυσική κατάσταση, εύχομαι κάποιος να του βάλει μυαλό και να βγω ψεύτης.
Ο Γότζεγ χωρίς να είναι ο παίκτης του 9 μπορεί να είναι άνετα και σταθερά του 6,5 , κάποια στιγμή στην αυτοβιογραφία του ο πολυνίκης θα μας πει τι δεν του άρεσε .
Αργυρίου τίμιος στο να κόβει αλλά όταν έδιωχνε τρόμαζα , θεωρώ ότι είναι από τα κομμάτια που διορθώνονται.

Για τον μάγκα από το Ζαγκλιβέρι τα έχω πει , έχει μαλλιάσει η γλώσσα μου, δεν είναι μόνο καλός παίχτης που -όπως παλιότερα τον Μαλαδένη - τον καίνε βάζοντάς τον όπου υπάρχει έλλειψη και όχι όπου πρέπει να παίζει , αλλά είναι και ΓΑΜΩ ΤΑ ΚΑΛΑ ΠΑΙΔΙΑ.