Quote Originally Posted by Daffy View Post
de varethikate more me ton tsirilo?les k oi alloi gamane to simpan
στην προηγούμενη σελίδα έκανες ειρωνικό ποστ για το διήμερο ρεπό των παικτών αλλά τώρα είσαι ο υπέρμαχος του Τσιρίλο σε ένα εξίσου ειρωνικό ποστ, δε σε καταλαβαίνω dude.