1 στους 1 ERίτες συνιστούν το ποστ ετούτο.

Originally Posted by
Daffy
de varethikate more me ton tsirilo?les k oi alloi gamane to simpan
στην προηγούμενη σελίδα έκανες ειρωνικό ποστ για το διήμερο ρεπό των παικτών αλλά τώρα είσαι ο υπέρμαχος του Τσιρίλο σε ένα εξίσου ειρωνικό ποστ, δε σε καταλαβαίνω dude.
these walls built to stand come-what-may
lie shattered in the ashes.