Page 24 of 44 FirstFirst ... 14222324252634 ... LastLast
Results 346 to 360 of 650

Thread: Περί Δημοκρατίας

  1. #346
    Δράκος ikonoklast's Avatar
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    στη φάση για τα τάλαντα
    Posts
    13,268

    Default

    Quote Originally Posted by cybernaut View Post
    Μουσια, ενταξει, το θεμα ειναι πως ΟΛΗ η φαση παταει πανω στις παραλληλες που δεν συναντιουνται ποτε και τα συναφή.
    Ολα απο αυτον δεν ξεκινησαν ? ολοι οι Τύποι Κλασικής Γεωμετρίας δικοι του δεν ειναι ?
    Βασικά όχι, όταν ο λομπατσέφσκι και διάφοροι ακόμα ΕΣΚΙΖΑΝ ΤΟ ΣΟΥΦΡΙ του ευκλείδη η ΦΑΣΗ αποδείχτηκε ότι είχε να κάνει με πολλά περισσότερα απο "παράλληλες που δε συναντιούνται και τα συναφή".

    Όχι ότι έχει καμιά σημασία βέβαια καθώς ο ευκλείδης ήταν έτσι κι αλλιώς αλεξανδρινός, τουτέστιν τόσο έλληνας όσο και αιγύπτιος, μαύρος αράπης σκύλος ταμ ταμ ταμ.

  2. #347

    Default

    Ο οποιός ήταν και ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΗΣ.

    edit: Ο Λομπατσέφσκι.

    edit2: ήταν και παοχτσάκι μάλλον
    Last edited by carheart; 01-10-2010 at 12:48.

  3. #348
    Senior Member wurst's Avatar
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    434

    Default

    Δεν ειναι οφ-τοπικ, αλλα θα μπορουσε να σταθει και ως ξεχωριστο τοπικ. Τεσπα εγω το βαζω εδω...



    ΔιατΕισΑΠ 525/2009: Αδύνατη η επανάληψη διαδικασίας για καταδικαστική απόφαση δικαστηρίου της αρχαιότητας (δίκη φιλοσόφου Σωκράτη).


    Α. Εισαγωγή

    Με την από 6.2.2008 αίτησή του ο δικηγόρος Αθηνών Κ.Π. ζητεί την εκ μέρους του
    Εισαγγελέως Αρείου Πάγου επανάληψη της διαδικασίας προς όφελος του καταδικασμένου για
    τον φιλόσοφο Σωκράτη (468-399 π.Χ.). Επισημαίνεται στην αίτηση ότι: Πραγματοποιήθηκε
    αναπαράσταση της δίκης στις ΗΠΑ (Ουάσιγκτον) με αθωωτικό αποτέλεσμα, ανάλογη αίτηση είχε
    υποβάλει το 2000 στον Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου αλλά απερρίφθη και ενώ σε δικαστήρια
    άλλων χωρών τιμώνται με αδριάντες Ελληνες νομοθέτες, δυστυχώς αυτό δεν συμβαίνει στην
    Ελλάδα. Υποστηρίζει ότι η επανάληψη της διαδικασίας: α) θα επιβεβαιώσει τη συνέχεια της
    Ελληνικής Δικαιοσύνης ανά τις χιλιετίες, β) θα αποκατασταθεί μια δικαστική αδικία, γ)
    δημοσιότητα και προβολή από την επανάληψη της διαδικασίας.

    Β. Ιστορικό και δικονομικές διατάξεις Αττικού δικαίου

    Ο φιλόσοφος Σωκράτης κατεδικάσθη σε θάνατο από το δικαστήριο της Ηλιαίας στην Αθήνα τον
    Μάρτιο του 399 π.Χ. και η εκτέλεση της ποινής με κώνειο έλαβε χώρα στο δεσμωτήριο των
    Αθηνών μεταξύ 15 Απριλίου και 5 Μαΐου ιδίου έτους. Οι αποφάσεις της Ηλιαίας ήταν
    οριστικές και αμετάκλητες. Ομως μπορούσαν να προσβληθούν: α) σε περίπτωση ερημοδικίας με
    αναδικία (την έρημην δίκην ανχιλαχείν)3 και β) στην περίπτωση επισκήψεως ή κακοτεχνιών ή
    ψευδομαρτυριών όπου η διαδικασία εγγίζει την αναψηλάφηση ή είδος εφέσεως ενώ κατά Θ.
    Δαλακούρα οι όροι αναδικία ή παλινδικία συνιστούσαν μια πρώτη μορφή επαναλήψεως
    διαδικασίας, ήτοι θεσμό που επέτρεπε την επανεξέταση μιας υποθέσεως εφόσον ο
    καταδικασθείς επετύγχανε την καταδίκη των μαρτύρων που εξετάσθηκαν στη δίκη για
    ψευδομαρτυρία. Η αναδικία ή παλινδικία επί δίκης ψευδομαρτυριών αποτελούσε ολοκληρωμένη
    διαδικασία που αφορούσε τόσο το θέμα της ψευδομαρτυρίας, όσο και την ουσία της υποθέσεως
    για την οποία είχε εκδοθεί η υπό αναθεώρηση απόφαση. Σε περίπτωση επιβληθείσας θανατικής
    ποινής, εάν είχε εκδηλωθεί δι’ ενστάσεως (επισκήπτεσθαι) η πρόθεση για δίκη
    ψευδομαρτυριών η ποινή δεν εκτελούνταν πριν από τη διεξαγωγή της δίκης αυτής. Στην
    περίπτωση της καταδίκης του Σωκράτη δεν υπεβλήθη εκ μέρους του τέτοια ένσταση.

    Γ. Σύντομη αναφορά στην προσωπικότητα του Σωκράτη

    Το ηθικό ανάστημα του Σωκράτη, η στάση του απέναντι στη ζωή, στους θεσμούς, στην
    κατηγορία, στο θάνατο, η αναζήτηση ιδεών, αρχών, αξιών μεθόδου έρευνας, που έχουν σχέση
    με την ουσία της ζωής και το ίδιο το άτομο, τον ύψωσαν στο βάθρο των κορυφαίων του
    πνεύματος. Εγινε σημείο αναφοράς και απετέλεσε τη μεγάλη καμπή της φιλοσοφίας, έτσι για
    λόγους ιστορικούς είναι χρήσιμη μια σύντομη αναφορά σε σχόλια και κρίσεις που
    διατυπώθηκαν από πνευματικά άτομα:

    Ο Κ. Τσάτσος αναφέρει ότι ο Σωκράτη έθεσε τα θεμέλια και την προϋπόθεση κάθε επιστήμης.
    Το λογικό υποκείμενο προχώρησε δε και όρισε την κατεύθυνση κατά την οποία θα
    λειτουργήσει το υποκείμενο της γνώσης, η γνώση έγκειται στην έννοια που την γεννάει η
    λογική λειτουργία της συνείδησης, ενώ ο G. Η. Sabine παρατηρεί πως η δίκη και η καταδίκη
    του Σωκράτη είναι κάπως δυσνόητες, εκτός εάν πίσω τους υπήρχαν πολιτικά κίνητρα.

    Εκείνο που αξίζει να μας συγκινεί, παρατηρεί ο Κ. Μπέης, στην περίπτωση της δίκης και
    της καταδίκης του Σωκράτη δεν είναι τόσο η πικρία από το γεγονός ότι υπερίσχυσαν οι
    αντιδραστικές και συντηρητικές δυνάμεις πάνω στο ρεύμα της προόδου όσο η ομορφιά της
    τραγικότητας του δικού του φιλοσοφημένου και ηρωικού ήθους απέναντι στον επερχόμενο
    θάνατό του. Με το ήθος του βίου αλλά -προ παντός- του θανάτου του επιβεβαίωσε τη γοητεία
    και την αξιοπιστία της φιλοσοφίς. Αναδείχθηκε έτσι υπόδειγμα για το μετ’ αυτόν χιλιετία
    και (με αναφορά στον ]ager αναγνωρίζεται ως ο μέγιστος διδάσκαλος μέσα στην ευρωπαϊκή
    ιστορία. Ο Τ. Α. Sinclair αναφέρει για τον Σωκράτη: “Η προσωπική του απόπειρα να ζήσει
    με τις αρχές του αποτελεί μαρτυρία για την προσήλωση του στην ηθική ελευθερία του
    ατόμου”.

    Για το ουσιαστικό νόημα τις καταδίκης του Σωκράτη ο Κ. Τσάτσος με ιδιαίτερη ευαισθησία
    παρατηρεί ότι: “Τη στιγμή που έφευγε ανυπόταχτος και υποταγμένος μαζί από το δικαστήριο
    προς τον θάνατο, επιτελούσε αυτοβούλου συνειδητά και υπεύθυνα, μια μοναδική στην ιστορία
    πράξη. Σήκωνε και κρατούσε μονάχος του, επάνω από πρόσκαιρους θεσμούς και από θνητούς
    ανθρώπους επάνω και από τον ίδιο τον εαυτό του τη μοίρα του Πνεύματος”.

    Δ. Αποκατάσταση του Σωκράτη

    Η αναχώρηση του Σωκράτη από τους ανθρώπους έκανε τους Αθηναίους να μετανοήσουν αμέσως
    και εσπευσμένα έθεσαν μηχανισμούς δίωξης των κατηγόρων του. Ο Ανυτος και ο Λύκων
    διέφυγαν ενώ ο Μέλητος εισήχθη σε δίκη και καταδικάσθηκε σε θάνατο, στο δε Πομπείο
    τοποθετήθηκε χάλκινη προτομή του φιλοσόφου, έργο του γλύπτη Λύσιππου.

    Δεν προκύπτει ότι κατά το Αττικό Δίκαιο μετά το θάνατο του καταδικασθέντος υφίστατο
    δυνατότητα “επαναλήψεως της διαδικασίας” αλλά ως ήδη ανεφέρθη κατά των ψευδομαρτύρων
    υπήρχε η δυνατότητα υποβολής ενστάσεως (επισκήπτεσθαι) ψευδομαρτυριών με συνέπεια την μη
    εκτέλεση της θανατικής ποινής μέχρις ότου διεξήγετο η δίκη αύτη, όμως ο Σωκράτη δεν
    υπέβαλε τέτοια ένσταση. Κατά συνέπεια οι διαδικασίες που κίνησαν οι Αθηναίοι για
    εισαγωγή σε δίκη των κατηγόρων, με αποτέλεσμα την καταδίκη σε θάνατο του Μέλητου (διότι
    οι άλλοι διέφυγαν) το κλείσιμο καταστημάτων, γυμναστηρίων και την τοποθέτηση χάλκινης
    προτομής του Σωκράτη στο Πομπείο συνιστούσαν αποκατάσταση του Σωκράτη”.

    Ομως η αληθινή-ουσιαστική αποκατάσταση του Σωκράτη δεν προήλθε μόνο από το μεγάλο και
    μεστό έργο του μαθητή του Πλάτωνα, αλλά και από το πλήθος των φιλοσόφων που τον όρισαν
    ως σημείο αναφοράς, καμπής και νέας αφετηρίας στη φιλοσοφία ονομάζοντας τους
    προηγηθέντες φιλοσόφους σε προσωκρατικούς.

    Ε. Παρατηρήσεις επί της διαδικασίας της δίκης

    Πέρα από τα προαναφερθέντα ως προς την καταδίκη του Μέλητου σε θάνατο για ψευδορκία,
    από ιστορία πάλι πηγές προκύπτει ότι στη δίκη του Σωκράτη υπήρξαν μάρτυρες επίορκοι, ο
    Διογένη Λαέρτιος με (έμμεση) αναφορά στον Ιούστο Τιβεριέα (ότι σημείωνε στο Στέμμα) όπως
    όταν ανέβηκε στο βήμα ο Πλάτων και είπε “είμαι ο πιο νέος άνδρες Αθηναίοι από όσους
    ανέβηκαν στο Βήμα” τότε οι δικαστές φώναξαν “Κατέβα, κατέβα” αλλά δεν μπορεί να
    επαληθευθεί ότι όντως ο Πλάτων παρεμποδίστηκε όπως καταθέσει (κάτι που με τα σημερινά
    δεδομένα αντίκειται στη διάταξη του άρθρου 6 της ΕΣΔΑ).

    Ωστόσο δεν συνάγεται ότι ο Σωκράτης στερήθηκε από το δικαίωμα να υπερασπισθεί τον εαυτό
    του, αφού ο Ξενοφών στην “Απολογία του Σωκράτους” παρ. 2220 αναφέρει: “Ερρήθη μεν δήλον
    ότι τούτων πλείω υπό τε αυτού και των συναγυρευόντων φίλων αυτού”, είναι φανερό ότι
    ειπώθηκαν γι’ αυτόν πολύ περισσότερα από τον ίδιο και από φίλους του που τον
    συνυπερασπίστηκαν”.

    ΣΤ. Η μη δυνατότητα εφαρμογής της διαδικασίας των άρθρων 525 επ. ΚΠΔ

    Ως προς τη δυνατότητα εφαρμογής των διατάξεων των άρθρων 525 επ. ΚΠΔ για την επανάληψη
    της διαδικασίας προς όφελος του καταδικασθέντος επί της καταδίκης του Σωκράτη, άποψη μου
    είναι ότι δεν μπορούν να εφαρμοσθούν όχι μόνο διότι το κράτος-πόλη των δικαστών τον
    αποκατέστησε, αλλά για λόγους δικονομικούς. Η διάταξη του άρθρου 602 εδ. α’ ΚΠΔ ορίζει:
    “Η επανάληψη της διαδικασίας υπέρ εκείνων που καταδικάσθηκαν αμετάκλητα πριν αρχίσει να
    ισχύει ο νόμος αυτός επιτρέπεται σύμφωνα με τις διατάξεις του Κώδικα Ποινικής
    Δικονομίας”, όμως από το σύνολο των σχετικών διατάξεων συνάγεται ότι αυτές αφορούν
    αποφάσεις που έχουν εκδοθεί κατά το δικαιικό σύστημα του νεότερου Ελληνικού Κράτους (με
    τις κατά καιρούς τροποποιήσεις) και είναι όλως διάφορο του αρχαίου Αττικού, η δε μη
    εφαρμογή των σύγχρονων διατάξεων δεν σημαίνει έλλειψη συνέχειας του Ελληνικού Εθνους. Εξ
    άλλου πρέπει να ληφθούν υπόψη και έτεροι παράγοντες που καθιστούν αδύνατη την εφαρμογή
    των ισχυουσών σήμερα διατάξεων, όπως ότι οι αποφάσεις των δικαστηρίων της αρχαιότητας
    δεν ήταν ειδικά αιτιολογημένες, έλλειψη αποφάσεων (επί ψευδομαρτυριών) οι δε υφιστάμενες
    πηγές δεν είναι δικαστικές αλλά ιστορικές (στην προκειμένη περίπτωση Ξενοφών, Πλάτων και
    έμμεσα ιστορική ο Διογένης Λαέρτιος).

    Κάθε πόλη-κράτος είχε το δικό της δίκαιο που δεν συνέπιπτε πάντοτε με το δίκαιο των
    άλλων πόλεων και οι εγερθείσες σε μια πόλη κατηγορίες σε βάρος κάποιου πολίτη της δεν
    ίσχυαν σε άλλες πόλεις. Επίσης, το δίκαιο στον Ελλαδικό χώρο υπέστη επανειλημμένες
    μεταβολές, επεκράτησε το ρωμαϊκό, το Βυζαντινορωμαϊκό, ακολούθησε η επιρροή του
    Οθωμανικού και τέλος στην ελεύθερη πλέον Ελλάδα το γερμανορωμαϊκό με επιρροές και από
    άλλα δίκαια (Γαλλικό, Ελβετικό) και για όλους αυτούς τους λόγους η υπό κρίση αίτηση του
    Κ.Π. είναι απορριπτέα.

    Είναι σαφές ότι μόνο με ειδική νομοθετική ρύθμιση που θα λάβει υπόψη της τις
    προαναφερθείσες εγγενείς δυσχέρειες θα μπορούσε (αν και δύσκολα εφαρμόσιμο) να επεκταθεί
    η εφαρμογή των σύγχρονων διατάξεων περί επαναλήψεως της διαδικασίας σε καταδικαστικές
    αποφάσεις δικαστηρίων της αρχαιότητας, αν και ασφαλέστερη κρίνεται η oδός της εκδόσεως
    από το Νομοθετικό Σώμα νόμου (ψηφίσματος) περί αποκαταστάσεως αδίκως καταδικασθέντος από
    δικαστήρια της αρχαιότητας.

    Ζ. Επίμετρον

    Είναι προφανές πόσο πολύ απέχει η κοινωνία σήμερα από αρχές και αξίες που διέκριναν τον
    Σωκράτη αλλά και γενικότερα τις ανθρώπινες αξίες που μπορούν ν’ αποτελέσουν ασφαλή έξοδο
    από τις στρεβλώσεις και τη νοητική ασφυξία για να διαχυθεί η δικαιοσύνη σ’ όλη τη δράση
    του ανθρώπου, η οποία (δικαιοσύνη), ενώ είναι τόσο απλή σαν έννοια και βρίσκεται μέσα
    στην ψυχή του, εν τούτοις δεν υποστηρίζεται αλλά καταπολεμάται και το βάρος για την
    έξοδο εναποτίθεται στις δυνατές πνευματικές μορφές που υπάρχουν στον τόπο μας.

    Ο Αντεισαγγελέας του Αρείου Πάγου,

    Ρούσσος-Εμμανουήλ Παπαδάκης

  4. #349
    Spider Jerusalem Deggial's Avatar
    Join Date
    Aug 2003
    Location
    The City
    Posts
    12,867

    Default

    Quote Originally Posted by wurst View Post
    Δεν ειναι οφ-τοπικ, αλλα θα μπορουσε να σταθει και ως ξεχωριστο τοπικ. Τεσπα εγω το βαζω εδω...
    Επειδή... ;
    No trees were killed to send this message, but a large number of electrons were terribly inconvenienced.

  5. #350
    compos mentis
    Join Date
    May 2010
    Location
    alive at the witch trials
    Posts
    2,837

    Default

    REPUBLIC
    n. A nation in which, the thing governing and the thing governed being the same, there is only a permitted authority to enforce an optional obedience. In a republic, the foundation of public order is the ever lessening habit of submission inherited from ancestors who, being truly governed, submitted because they had to. There are as many kinds of republics as there are graduations between the despotism whence they came and the anarchy whither they lead.
    http://www.numeraire.com/quotes/pqr.htm#R
    http://books.google.gr/books?id=e8ec...page&q&f=false
    http://www.goodreads.com/quotes/show/118406

  6. #351
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2009
    Location
    Dis
    Posts
    1,179

    Default

    ... πλακωσανε και οι γυφτοι ενα πραγμα!
    It happens sometimes. People just explode. Natural causes.
    Quote Originally Posted by enitharmon View Post
    Ρωχάμη, το debian είναι για ΓΥΝΑΙΚΕΣ;

  7. #352
    σεξιστής cybernaut's Avatar
    Join Date
    Mar 2004
    Location
    cyberia
    Posts
    2,030

    Default

    Quote Originally Posted by wurst View Post
    Είναι προφανές πόσο πολύ απέχει η κοινωνία σήμερα από αρχές και αξίες που διέκριναν τον
    Σωκράτη αλλά και γενικότερα τις ανθρώπινες αξίες που μπορούν ν’ αποτελέσουν ασφαλή έξοδο
    από τις στρεβλώσεις και τη νοητική ασφυξία για να διαχυθεί η δικαιοσύνη σ’ όλη τη δράση
    του ανθρώπου, η δικαιοσύνη, ενώ είναι τόσο απλή σαν έννοια και βρίσκεται μέσα
    στην ψυχή του, εν τούτοις δεν υποστηρίζεται αλλά καταπολεμάται και το βάρος για την
    έξοδο εναποτίθεται στις δυνατές πνευματικές μορφές που υπάρχουν στον τόπο μας.

    Ο Αντεισαγγελέας του Αρείου Πάγου,

    Ρούσσος-Εμμανουήλ Παπαδάκης
    Πες τα ρε αντεισαγγελέα! Για όποιον δεν εχει καταλαβει ήδη, ακριβως αυτο λεω τοσες σελιδες τωρα..
    Τα ατομα ρε παιδι μου ειχαν αλλες αξιες, άλλη ηθικη υποσταση.. Ζουσαν 40 ζωες σε καθε τους στιγμη.
    Ακολουθεις Σωκρατη κ Λεωνιδα με κλειστα ματια, ας πηγαινεις κ στον θανατο σου,
    ως ελευθερος ανθρωπος παρακινουμενος απο ανωτερες αξιες.. Εδω ποιον να ακολουθησεις κ γιατι !
    Και άσε τον Φοιβο να ειρωνευεται με τα περι πατριδος.. Σε ολη την ιστορια οι παντες για αυτο μαχονταν.. Τους φιλους σου, την οικογενεια σου, την πατριδα σου κ το χωμα που πατας.
    Κ αυτο ειναι το μονο που αναγνωριζω σε συγχονους τυπους a-la Πλευρη.
    Κάτι που εχει εκλειψει σχεδον παντελως στην σημερινη εποχη, τα ιδανικα που προβαλονται ειναι ποταπα.
    Vic, απλοικος ναι μεν στην ονομασια των κοσμοθεωριων αλλα εχω καταληξει εκει μετα απο σκεψη, μελετη και συναναστροφη με μυρίους..
    Δεν τα καταπινω αμασητα.
    Ονομαζω ΕΛΛΗΝΙΚΟ το ανωτερο (για ολους τους λογους που εχουν αναφερθει και φυσικα ΓΙΑΤΙ ΕΚΕΙ ΕΙΝΑΙ Η ΒΑΣΗ),
    Εβραικο το σκοτος γιατι διαφαινεται απο το οτι ο Θεος τους ειναι το χρημα κ οι αξιες τους δρακωνιανές !!!
    Κ για τον ιδιο λογο πιστευω πως ο κοσμος δεν εχει εξελιχθει απο τοτε, και ΠΟΤΕ δεν εχει φτασει σε ανωτερο επιπεδο απο κεινο της αρχαιας Ελλαδας.
    "I am Ubik. Before the universe was, I am. I made the suns. I made the worlds. I created the lives and the places they inhabit; I move them here, I put them there. They go as I say, then do as I tell them. I am the word and my name is never spoken, the name which no one knows. I am called Ubik, but that is not my name. I am. I shall always be."


    www.monolith.gr

  8. #353
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2009
    Location
    Dis
    Posts
    1,179

    Default

    Δρακωνιανες; Σε εχασα!
    It happens sometimes. People just explode. Natural causes.
    Quote Originally Posted by enitharmon View Post
    Ρωχάμη, το debian είναι για ΓΥΝΑΙΚΕΣ;

  9. #354
    Spammity Spam rat_poison's Avatar
    Join Date
    Jul 2003
    Location
    green midget cafe in bromney
    Posts
    3,960

    Default

    Quote Originally Posted by cybernaut View Post
    Ονομαζω ΕΛΛΗΝΙΚΟ το ανωτερο (για ολους τους λογους που εχουν αναφερθει και φυσικα ΓΙΑΤΙ ΕΚΕΙ ΕΙΝΑΙ Η ΒΑΣΗ),
    .....
    Κ για τον ιδιο λογο πιστευω πως ο κοσμος δεν εχει εξελιχθει απο τοτε, και ΠΟΤΕ δεν εχει φτασει σε ανωτερο επιπεδο απο κεινο της αρχαιας Ελλαδας.
    Circular Logic detected
    Well, there's egg and bacon; egg sausage and bacon; egg and spam; egg bacon and spam; egg bacon sausage and spam; spam bacon sausage and spam; spam egg spam spam bacon and spam; spam sausage spam spam bacon spam tomato and spam;

  10. #355
    Vic Ford Prefect's Avatar
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Stavromula Beta
    Posts
    3,042

    Default

    Ελληνικό το ΑΝΩΤΕΡΟ και εβραϊκό το ΣΚΟΤΟΣ... Μάστα. Το αρχαιοελληνικο κατ'εσέ είναι η ΒΑΣΗ και ταυτόχρονα το ΤΑΒΑΝΙ του πολιτισμού. Και δε σε προβληματίζει αυτό. Ο ορισμός της ισοπέδωσης.
    42
    -------
    Δεν ελπίζω τίποτα
    Δεν φοβάμαι τίποτα
    Είμαι ξέμπαρκος

  11. #356
    Senior Member atom_smasher's Avatar
    Join Date
    Jul 2003
    Location
    Copenhagen
    Posts
    8,090

    Default

    Quote Originally Posted by cybernaut View Post
    Quote Originally Posted by wurst View Post
    Είναι προφανές πόσο πολύ απέχει η κοινωνία σήμερα από αρχές και αξίες που διέκριναν τον
    Σωκράτη αλλά και γενικότερα τις ανθρώπινες αξίες που μπορούν ν’ αποτελέσουν ασφαλή έξοδο
    από τις στρεβλώσεις και τη νοητική ασφυξία για να διαχυθεί η δικαιοσύνη σ’ όλη τη δράση
    του ανθρώπου, η δικαιοσύνη, ενώ είναι τόσο απλή σαν έννοια και βρίσκεται μέσα
    στην ψυχή του, εν τούτοις δεν υποστηρίζεται αλλά καταπολεμάται και το βάρος για την
    έξοδο εναποτίθεται στις δυνατές πνευματικές μορφές που υπάρχουν στον τόπο μας.

    Ο Αντεισαγγελέας του Αρείου Πάγου,

    Ρούσσος-Εμμανουήλ Παπαδάκης
    Πες τα ρε αντεισαγγελέα! Για όποιον δεν εχει καταλαβει ήδη, ακριβως αυτο λεω τοσες σελιδες τωρα..
    Τα ατομα ρε παιδι μου ειχαν αλλες αξιες, άλλη ηθικη υποσταση.. Ζουσαν 40 ζωες σε καθε τους στιγμη.
    Ακολουθεις Σωκρατη κ Λεωνιδα με κλειστα ματια, ας πηγαινεις κ στον θανατο σου,
    ως ελευθερος ανθρωπος παρακινουμενος απο ανωτερες αξιες.. Εδω ποιον να ακολουθησεις κ γιατι !
    Και άσε τον Φοιβο να ειρωνευεται με τα περι πατριδος.. Σε ολη την ιστορια οι παντες για αυτο μαχονταν.. Τους φιλους σου, την οικογενεια σου, την πατριδα σου κ το χωμα που πατας.
    Κ αυτο ειναι το μονο που αναγνωριζω σε συγχονους τυπους a-la Πλευρη.
    Κάτι που εχει εκλειψει σχεδον παντελως στην σημερινη εποχη, τα ιδανικα που προβαλονται ειναι ποταπα.
    Vic, απλοικος ναι μεν στην ονομασια των κοσμοθεωριων αλλα εχω καταληξει εκει μετα απο σκεψη, μελετη και συναναστροφη με μυρίους..
    Δεν τα καταπινω αμασητα.
    Ονομαζω ΕΛΛΗΝΙΚΟ το ανωτερο (για ολους τους λογους που εχουν αναφερθει και φυσικα ΓΙΑΤΙ ΕΚΕΙ ΕΙΝΑΙ Η ΒΑΣΗ),
    Εβραικο το σκοτος γιατι διαφαινεται απο το οτι ο Θεος τους ειναι το χρημα κ οι αξιες τους δρακωνιανές !!!
    Κ για τον ιδιο λογο πιστευω πως ο κοσμος δεν εχει εξελιχθει απο τοτε, και ΠΟΤΕ δεν εχει φτασει σε ανωτερο επιπεδο απο κεινο της αρχαιας Ελλαδας.
    Βασικά μαγκα μου εχεις μπερδεψει λιγο την πουτσα με την βουρτσα. Ο απλοικος σου εγκεφαλος, καμενος και απο τα τσιγαρακια που πινεις, βλεπει μονοδιαστατα τα πραγματα με μια μανιχαιστικη εξηγηση η οποια βγαζει στην φορα τα καταλοιπα της εκπαιδευσης που εχεις υποστει σε συνδυασμο με τον Πλευρη και τους λοιπους κυριους που σε κανουν να νιωθεις ανωτερος και περηφανος για κατι επιτελους στην ζωη σου. Δημιουργεις τον εχθρο σου και επιλεγεις απλοικα τους εβραιους. Παιζει ρολο μαλλον η σταση των συγκεκριμενων σε πληθωρα θεματων και αρκετες πραξεις τους που τους κανει αντιπαθεις καθως και η προπαγανδα των διαφορων που διαβαζεις. Βρες καλυτερα πως θα γινεις εσυ καλυτερος σε οτι κανεις και μην αφηνεσαι ερμαιο αλλων ούτε να θεωρεις αλλους υπευθυνους για τα χαλια σου - κλασικο ελληνικο συμπλεγμα.
    1) e4, c5
    2) Νf3

  12. #357

    Default

    Quote Originally Posted by cybernaut View Post
    Quote Originally Posted by wurst View Post
    Είναι προφανές πόσο πολύ απέχει η κοινωνία σήμερα από αρχές και αξίες που διέκριναν τον
    Σωκράτη αλλά και γενικότερα τις ανθρώπινες αξίες που μπορούν ν’ αποτελέσουν ασφαλή έξοδο
    από τις στρεβλώσεις και τη νοητική ασφυξία για να διαχυθεί η δικαιοσύνη σ’ όλη τη δράση
    του ανθρώπου, η δικαιοσύνη, ενώ είναι τόσο απλή σαν έννοια και βρίσκεται μέσα
    στην ψυχή του, εν τούτοις δεν υποστηρίζεται αλλά καταπολεμάται και το βάρος για την
    έξοδο εναποτίθεται στις δυνατές πνευματικές μορφές που υπάρχουν στον τόπο μας.

    Ο Αντεισαγγελέας του Αρείου Πάγου,

    Ρούσσος-Εμμανουήλ Παπαδάκης
    Πες τα ρε αντεισαγγελέα! Για όποιον δεν εχει καταλαβει ήδη, ακριβως αυτο λεω τοσες σελιδες τωρα..
    Τα ατομα ρε παιδι μου ειχαν αλλες αξιες, άλλη ηθικη υποσταση.. Ζουσαν 40 ζωες σε καθε τους στιγμη.
    Ακολουθεις Σωκρατη κ Λεωνιδα με κλειστα ματια, ας πηγαινεις κ στον θανατο σου,
    ως ελευθερος ανθρωπος παρακινουμενος απο ανωτερες αξιες.. Εδω ποιον να ακολουθησεις κ γιατι !
    Και άσε τον Φοιβο να ειρωνευεται με τα περι πατριδος.. Σε ολη την ιστορια οι παντες για αυτο μαχονταν.. Τους φιλους σου, την οικογενεια σου, την πατριδα σου κ το χωμα που πατας.
    Κ αυτο ειναι το μονο που αναγνωριζω σε συγχονους τυπους a-la Πλευρη.
    Κάτι που εχει εκλειψει σχεδον παντελως στην σημερινη εποχη, τα ιδανικα που προβαλονται ειναι ποταπα.
    Vic, απλοικος ναι μεν στην ονομασια των κοσμοθεωριων αλλα εχω καταληξει εκει μετα απο σκεψη, μελετη και συναναστροφη με μυρίους..
    Δεν τα καταπινω αμασητα.
    Ονομαζω ΕΛΛΗΝΙΚΟ το ανωτερο (για ολους τους λογους που εχουν αναφερθει και φυσικα ΓΙΑΤΙ ΕΚΕΙ ΕΙΝΑΙ Η ΒΑΣΗ),
    Εβραικο το σκοτος γιατι διαφαινεται απο το οτι ο Θεος τους ειναι το χρημα κ οι αξιες τους δρακωνιανές !!!
    Κ για τον ιδιο λογο πιστευω πως ο κοσμος δεν εχει εξελιχθει απο τοτε, και ΠΟΤΕ δεν εχει φτασει σε ανωτερο επιπεδο απο κεινο της αρχαιας Ελλαδας.
    Άκη, λες μαλακίες ρε =/

  13. #358
    σεξιστής cybernaut's Avatar
    Join Date
    Mar 2004
    Location
    cyberia
    Posts
    2,030

    Default

    πασο ρε μαγκες οπως μου ελεγε κ ενας καθηγητης μπαμπας φιλου, στην περιπτωση που ολοι διαφωνουν μαζι σου, κ σωστος να εισαι , αδικο εχεις !
    Δεν πειραζει εγω θα κανω αυτο που νομιζω σωστο, οπως οπταν προσπερναω μπαινω δεξια, κ ας με κραζουν αυτοι που δεν νιωθουν και δεν ξερουν, κ εχουμε αυτην την κατασταση στους δρομους.. Αλλα ειναι μικρομυαλοι, και κανεις δεν τους εμαθε πως ειναι κ δικο τους συμφερον να μην πιανουν την αριστερη κ να αναγκαζεσαι να προσπερνας απο δεξια. Αμα τους προσπερασω (ως καλος οδηγος, με γρηγορο αμαξι κλπ) δεν θα με ξαναδουν ποτε, αλλα ειναι προτιμοτερο να μου κανουν την ζωη δυσκολη, επειδη 'ετσι ειναι η κατασταση', επειδη τηρουν το ηλιθιο οριο της πινακιδας που μπορει να δειχνει 20χλμ κλπ κ αναγκαστικα γινεσαι κ εσυ παρανομος.. Σαν το αλλο θρεντ με τισ κυλιομενες που δεν το χα παρακολουθησει κ πολυ, αλλα κατι παρομοιο συμβαινει κ δω.
    Δεν πιανω πιανω αριστερη παρα μονο σε εσχατη αναγκη (και για προσπεραση). Ενα απλο παραδειγμα αυτο του κλασικου ελληνικου (που ειναι εβραικο!!!) συμπλεγματος του ατομ σμασερ.

    Εδω κ δεκα χρονια ενα φιλο μου που ειναι τσιγγουνης τον λεω Εβραιο χαιδευτικα, το χρησιμοποιω ως ονομα για τα ακυρα που συνανταω. δεν σημαινει πως μισω ολους τους εβραιους, ηδη εχω αναφερει πολλους που σεβομαι απειρα κ οι περισοτεροι που εχω συναντησει ειναι πολυ οκ ατομα.
    Που διαφωνειτε δεν επιασα ακομα ομως.. Δεν ειχαν αλλες αξιες, άλλη ηθικη υποσταση οι αρχαιοι ?
    Ρωχαμη, διαβασε κανα strange, κανα Λιακοπουλο εστω, να μορφωθεις ! Δεν γνωριζεις τις δρακονιανες δυναμεις?
    "I am Ubik. Before the universe was, I am. I made the suns. I made the worlds. I created the lives and the places they inhabit; I move them here, I put them there. They go as I say, then do as I tell them. I am the word and my name is never spoken, the name which no one knows. I am called Ubik, but that is not my name. I am. I shall always be."


    www.monolith.gr

  14. #359
    σεξιστής cybernaut's Avatar
    Join Date
    Mar 2004
    Location
    cyberia
    Posts
    2,030

    Default

    Quote Originally Posted by Ford Prefect View Post
    Ελληνικό το ΑΝΩΤΕΡΟ και εβραϊκό το ΣΚΟΤΟΣ... Μάστα. Το αρχαιοελληνικο κατ'εσέ είναι η ΒΑΣΗ και ταυτόχρονα το ΤΑΒΑΝΙ του πολιτισμού. Και δε σε προβληματίζει αυτό. Ο ορισμός της ισοπέδωσης.
    δεν ειπα πουθενα πως ειναι το ταβανι. ειναι το ανωτερο καταγεγραμενο μεχρι στιγμης, σε αυτο θα επρεπε να προσκυναμε κ αυτος να ειναι ο στοχος.
    Εκτος αν εχεις κατι αλλο στο μυαλο σου. Πες μου τι.
    "I am Ubik. Before the universe was, I am. I made the suns. I made the worlds. I created the lives and the places they inhabit; I move them here, I put them there. They go as I say, then do as I tell them. I am the word and my name is never spoken, the name which no one knows. I am called Ubik, but that is not my name. I am. I shall always be."


    www.monolith.gr

  15. #360
    Vic Ford Prefect's Avatar
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Stavromula Beta
    Posts
    3,042

    Default

    Ναι, το ταβάνι έως τώρα, δεν αλλάζει και τίποτα. Τέσπα, σου έκανα πολλές ερωτήσεις που δεν απάντησες, κυρίως για την τεράστια αυθαιρεσία του διαχωρισμού σε ελληνικό και εβραϊκό ως καλό και κακό αντίστοιχα, το οποίο μου λες ότι κατέληξες μετά από μελέτη, αλλά τελικά δεν αλλάζει το γεγονός ότι διάλεξες δύο λέξεις ακροδεξιάς καθαρά προέλευσης (ποιος άλλος κάνει τέτοιο διαχωρισμό για να περιγράψεις κάτι υπερβολικά σύνθετο σε πολλούς τομείς γιατί έτσι.
    42
    -------
    Δεν ελπίζω τίποτα
    Δεν φοβάμαι τίποτα
    Είμαι ξέμπαρκος

Similar Threads

  1. Τα όρια της Δημοκρατίας ?
    By Gabriel in forum The Politics Of Ecstasy
    Replies: 20
    Last Post: 27-08-2010, 00:30
  2. Περί Τυφλότητος
    By neverdie in forum Literature
    Replies: 14
    Last Post: 26-08-2010, 19:21
  3. Περί ζωδίων..
    By Lethargica in forum General Discussion
    Replies: 91
    Last Post: 08-07-2006, 18:12
  4. Περί TV-Tuners
    By Ithilmir in forum PC & Games
    Replies: 0
    Last Post: 04-10-2005, 01:03
  5. Replies: 3
    Last Post: 26-01-2005, 19:02

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •