Αυτό το ασχολούμαι με Υ-μπάντα το Ζ-έτος, μόνο εμένα μου φαίνεται βλακεία;

Ον τόπικ, ε τι περίμενε ο βλάκας; Όταν έχουν προγραμματίσει να βγάζουν 1 αλμπουμ ανα 2 χρόνια και ανα 2 άλμπουμ λάιβ δίσκο, καταντάει βιομηχανία/ρουτίνα/πίεση κτλ.