σόρι, πασχίζω να μη σε αποκαλέσω ηλίθιο για τη δεύτερη πρόταση (έχεις απορρίψει τις δομές της εαακ αλλά τα κους κους των οβ τα ξέρεις βλέπω), αλλά θα με αναγκάσει η πρώτη. δηλαδή το γεγονός ότι για την είσοδο κράζουν μόνο όσοι έχουν μια άλφα σχέση με την αναρχία, ενώ δεν έχει πρόβλημα το σύνολο της αριστεράς (που διοργανώνει φεστιβάλ με αυτό τον τρόπο) αλλά ούτε οι πιο αποστασιοποιημένοι που έρχονται, τι θα έπρεπε να σημαίνει; ότι η κοινή λογική επιβάλλει είσοδο ενώ τα φρικιά παίρνουν γραμμή να κράζουν;







