Page 329 of 562 FirstFirst ... 229279319327328329330331339379429 ... LastLast
Results 4,921 to 4,935 of 8424

Thread: PC & Games Offtopic thread

  1. #4921
    Συνεργάτης Μόσπιτ Ingolemo's Avatar
    Join Date
    Sep 2003
    Posts
    2,250

    Default

    Quote Originally Posted by Clockwork Orange View Post
    πως βλεπω την συνολικη ταχυτητα που τρεχει το μοντεμ μου αυτη την στιγμη?
    γιατι εκαναν μαλακια εμαθα! ανεβασαν ολες τις οχταρες πιο πανω,σημερα δεν μπορουσα να συγχρωνιστω και τωρα σερνεται!
    24αρα εχω


    start menu->run->cmd
    grafeis : ipconfig
    kapou tha leei gia ethernet adapter/local area netwrok.
    vlepeis ti leei ws default gateway (kati se fash 192.169.1.1) -auth einai h dieythunsh ths selidas tou modem sou-

    vazeis auth thn ip pou leei ws gateway, sto browser sou (ekei pou grafeis tis dieuthunseis twn selidwn)
    tha sou zhthsei mallon username/password. Tsekareis to manual tou modem gia auta, h an den ksereis pairneis thlefwno ton Internet Provider sou na sou pei ta default.
    Molis mpeis sth selida tou modem sou kapou tha xei plhrofories gia to DSL connection.
    Esena se noiazoun ta Bandwidth (Up/Down) (taxythta pou sundeetai to modem) kai SN Margin (Up/Down) ('h SNR) (signal-noise ratio, prepei na einai >12 idanika gia na mhn exeis aposundeseis)

    Genika pantws , h kaluterh lush tha tan na pareis ena thlefwno ton IP sou, kai na tous peis oti exeis problhma, na to koitaksoun autoi, pou etsi kialliws auto tha kaneis an exeis ontws provlhma..
    People assume that time is a strict progression of cause to effect. But actually, from a non-linear, non-subjective viewpoint, it's more like a big ball of wibbly-wobbly...timey-wimey...stuff.

  2. #4922
    Chef Wannabe Clockwork Orange's Avatar
    Join Date
    May 2009
    Location
    Dead Cities of Syria
    Posts
    2,902

    Default

    σκατα εχω πεταξει μαλλον τα χαρτικα...
    θα την βρω την ακρη ομως!!
    θενξ

    παιζει κανα προβλημα που αντι για cmd στο run εκανα ipconfig?
    εβγαλε εκει μια μαλακια ετρεξε κατι και μετα εκλεισε μονο του!!
    Μα εγώ μ΄ένα άγριο περήφανο χορό σαν αετός πάνω απ'τις λύπες θα πετάξω - Σιγά μη κλάψω σιγά μη φοβηθώ
    Θα πάω να χτίσω μια φωλιά στον ουρανό θα κατεβαίνω μόνο αν θέλω να γελάσω - Σιγά μη κλάψω σιγά μη φοβηθώ

    Πρέπει να έχει κανείς ακόμη ΧΑΟΣ μέσα του για να μπορέσει να γεννήσει ένα ΑΣΤΕΡΙ που χορεύει!

  3. #4923
    Administrator KoiliaSamprela's Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    Location
    Αθενς
    Posts
    11,775

    Default

    Quote Originally Posted by Clockwork Orange View Post
    σκατα εχω πεταξει μαλλον τα χαρτικα...
    θα την βρω την ακρη ομως!!
    θενξ

    παιζει κανα προβλημα που αντι για cmd στο run εκανα ipconfig?
    εβγαλε εκει μια μαλακια ετρεξε κατι και μετα εκλεισε μονο του!!
    κανένα
    Αλέξη, Αλέξη! Τελείωνε , ΞΕΚΌΛΛΑ

  4. #4924
    Spider Jerusalem Deggial's Avatar
    Join Date
    Aug 2003
    Location
    The City
    Posts
    12,867

    Default

    Quote Originally Posted by Clockwork Orange View Post
    παιζει κανα προβλημα που αντι για cmd στο run εκανα ipconfig?
    εβγαλε εκει μια μαλακια ετρεξε κατι και μετα εκλεισε μονο του!!
    Αν έχεις αρκετά γρήγορο μάτι, όχι.
    No trees were killed to send this message, but a large number of electrons were terribly inconvenienced.

  5. #4925
    Vic Ford Prefect's Avatar
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Stavromula Beta
    Posts
    3,042

    Default

    Πάντως να πω ότι ενώ έχω 24άρα, επειδή το σπίτι και οι γραμμές στον τοίχο είναι γτπκ από τα χρόνια του Παττακού, εγώ είδα προκοπή κατεβάζοντας από το ρούτερ την ταχύτητα σύνδεσης στα 8. Συγχρόνιζε στα 16 γενικά εύκολα αλλά αποσυνδεόταν πολύ συχνά και ήταν απάλευτο. Το λέω μπας και δεις προκοπή.
    42
    -------
    Δεν ελπίζω τίποτα
    Δεν φοβάμαι τίποτα
    Είμαι ξέμπαρκος

  6. #4926
    Συνεργάτης Μόσπιτ Ingolemo's Avatar
    Join Date
    Sep 2003
    Posts
    2,250

    Default

    Quote Originally Posted by Ford Prefect View Post
    Πάντως να πω ότι ενώ έχω 24άρα, επειδή το σπίτι και οι γραμμές στον τοίχο είναι γτπκ από τα χρόνια του Παττακού, εγώ είδα προκοπή κατεβάζοντας από το ρούτερ την ταχύτητα σύνδεσης στα 8. Συγχρόνιζε στα 16 γενικά εύκολα αλλά αποσυνδεόταν πολύ συχνά και ήταν απάλευτο. Το λέω μπας και δεις προκοπή.
    Kiemena htan skata ta kalwdia sto spiti kai sundeotan sta 8 max me dc opote anoigan kapoia fwta/whatever, kai travhksa kalwdia apo to kouti sthn eisodo kateytheian sto modem kai me filtro sto upoloipo spiti-mpriza, kai twra sundeetai sta 18 kai den peftei pote. \m/
    People assume that time is a strict progression of cause to effect. But actually, from a non-linear, non-subjective viewpoint, it's more like a big ball of wibbly-wobbly...timey-wimey...stuff.

  7. #4927
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2009
    Location
    Dis
    Posts
    1,179

    Default

    Καλα αλλα ακριβα καλωδια ειναι τα GL
    It happens sometimes. People just explode. Natural causes.
    Quote Originally Posted by enitharmon View Post
    Ρωχάμη, το debian είναι για ΓΥΝΑΙΚΕΣ;

  8. #4928
    Blade Runner SpiritCrusher's Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Location
    a minor place
    Posts
    7,308

    Default

    Bad Company 2, 17e στο zavvi. Γενικά έχει πολλές προσφορές.

    μια χαρά.
    <menumission> otan fas klwtsia sth mapa pou 8a sou meinei a3exasth 8a to prosexeis to stomataki sou kalutera peoroufhxtra
    <menumission> eunouxismenh orka

  9. #4929
    Carlos the Dwarf Kelldorain's Avatar
    Join Date
    Jun 2008
    Location
    Gordita Beach
    Posts
    5,419

    Default

    Activision has registered a handful of Call of Duty domains using names that may or may not signal the future of the IP.

    Future appears to be the key word. Call of Duty: Advanced Warfare and Call of Duty: Space Warfare are two of the three titles. The other is Call of Duty: Secret Warfare, according to Superannuation.

    http://www.eurogamer.net/articles/ac...warfare-domain

  10. #4930
    raz smash Abruzzi's Avatar
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    afk
    Posts
    7,701

    Default

    Exclusives will soon be something of the past, or at least that’s what many in the industry would like gamers to believe. And it’s true, if they’re referring to publishers like Activision, EA, THQ Take Two amongst others. It really makes no sense at all to make a game exclusive to one console and leave out 40 million potential consumers.

    So why on God’s earth would Rockstar, the company behind stellar efforts like GTA, and the upcoming hot shot Red Dead Redemption develop another one of its promising titles, Agent, exclusive to Sony’s PlayStation 3?

    Wedbush Morgan Securities Analyst, Michael Pachter says he knows the whole story as to why the game will only be released on the PS3. And speaking to Eurogamer in a recent interview, he made known to the public what happened behind closed doors.

    “I get asked a question, “Do you think there will be console exclusives in the future?” And I say, “No, I don’t.” I get lots of people saying, “Oh what an idiot – he doesn’t even know The Agent’s coming out!” It’s not like I don’t know about The Agent; of course I know that game is coming out. I also know the story of why the Agent is coming out exclusively on the PS3,” Pachter relayed to the website.

    Eurogamer then asked Pachter what happened with Agent. The analyst wasted no time to release his “inside info”:

    “When Microsoft paid Take-Two to make GTA IV non-exclusive… In other words, GTA IV was going to be a PS3 exclusive, but Microsoft paid Rockstar and Take-Two to make it a non-exclusive, and they paid them a lot. The number I’ve heard, and I’m sure this is right, is $75m, and that probably includes the funding for the first DLC packs too. It’s more than the $50m that people talk about,” he said.

    And Sony – I’m not sure if they had a firm agreement but they may have had a handshake – said to Take-Two, “You’ve got to give us something else.” And the “something else” was a zombie game that Rockstar wanted to work on. But while Rockstar was in the planning phase, Dead Rising came out and Left 4 Dead was announced. Rockstar realised they were up against a saturated market and Valve, and, “What can we possibly do that will be any better than what Valve’s done?” They started again and that’s when they came up with the idea of The Agent, which nobody actually knows what it is. That is the back story.”

    And there you have it. The game will be released hopefully sometime next year for the PS3. But left up to Pachter, even long time Sony third party developers like Insomniac would be multiplatform. He told said developer that their games “would do well”.

    “There’s stuff that’s in the pipeline now, of course, but a publisher would be foolish to sign an exclusive deal. A developer could do it. I’ve told the Insomniac guys repeatedly. They don’t own the Ratchet & Clank IP or the Resistance IP but they’re such good developers. I’m like, “Why aren’t you guys doing multi-platform? Your games would sell.

    Pachter continued: “As if those guys couldn’t create something – of course they could. It’s not like Sony came up with the art and graphics on Ratchet & Clank. The Insomniac guys are nuts not to do multi-platform. But they like their deal with Sony, so they’ll keep doing exclusives. LittleBigPlanet guys, Media Molecule, I feel the same way. What were they thinking selling to Sony? They must be Liberal Democrats!”:

  11. #4931
    Giagias me Jazzmaster Marillion's Avatar
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Stukas over Serres
    Posts
    4,571

    Default

    10/10 το super mario galaxy 2 στο edge :-/ παράνοια


    INDIE ROCK, PUNK-METAL, EMOCORE COMMANDO

    http://letselectrify.blogspot.com si senior boss man, england very pretty

    ΓΥΡΟΣ ΠΑΟΛΑ ΠΛΑΤΩΝΙΣΜΟΣ
    ΣΟΦΟΚΛΗΣ ΒΟΛΑΝΗΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

  12. #4932
    Spider Jerusalem Deggial's Avatar
    Join Date
    Aug 2003
    Location
    The City
    Posts
    12,867

    Default

    Quote Originally Posted by Abruzzi View Post
    Exclusives will soon be something of the past, or at least that’s what many in the industry would like gamers to believe. And it’s true, if they’re referring to publishers like Activision, EA, THQ Take Two amongst others. It really makes no sense at all to make a game exclusive to one console and leave out 40 million potential consumers.
    Ο αρθρογράφος κάνει λάθος όταν αναφέρει πως δεν έχει νόημα να αποκλείσεις μία πλατφόρμα - και κατ' επέκταση το αντίστοιχο καταναλωτικό κοινό, διότι το cross-platform development αυξάνει, ενίοτε σημαντικά, το κόστος κατασκευής, τόσο σε ανθρώπινο δυναμικό όσο και στο licensing των αναγκαίων frameworks που επιτρέπει την κατασκευή platform-agnostic παιχνιδιών. Η λογική προσέγγιση μίας επιχείρησης επ' αυτού είναι να υπολογίσει εάν το κόστος αυτό δικαιολογείται από τα ενδεχόμενα κέρδη.

    Γενικότερα, με έχει απασχολήσει πάρα πολύ το θέμα του cross-platform application development. Θα ήταν πολύ ωραίο να μπορούσα να χρησιμοποιώ όποιο λογισμικό με βολεύει ανεξαρτήτως της επιλογής του λειτουργικού συστήματος ή της συσκευής που χρησιμοποιώ, ωστόσο υπάρχει μία σειρά προβλημάτων που δεν επιλύονται εύκολα (όπως οι διαφορές μεταξύ λειτουργικών στην διεπαφή με τον χρήστη, οι διαφορές στο μέγεθος οθόνης μεταξύ κινητού-netbook-tablet-desktop PC, κλπ.).

    Όταν φτιάχνεις μία cross-platform εφαρμογή έχεις δύο λύσεις: είτε να χρησιμοποιήσεις κάποιο middleware που σου επιτρέπει να γράψεις κοινό κώδικα για κάθε πλατφόρμα (platform-agnostic programs), όπως η Java/SWT, Qt framework, wxWidgets, κλπ. είτε να κατασκευάσεις ξεχωριστή έκδοση για κάθε πλατφόρμα που υποστηρίζεις. Η πρώτη λύση, που ακούγεται όμορφη θεωρητικά και σαφώς κοστίζει λιγότερο, στην πράξη είναι προβληματική επειδή τα αντίστοιχα cross-platform frameworks αδυνατούν να προσφέρουν ένα native look-and-feel, να προσαρμοστούν και να εκμεταλλευτούν τις ιδιαιτερότητες κάθε πλατφόρμας. Αυτό το συνειδητοποίησα και στην πράξη, όταν χρησιμοποιώ Java εφαρμογές μόνο όταν δεν υπάρχει καμία ικανοποιητική native λύση (π.χ. το XMind για mind-mapping και το ArgoUML για UML diagrams). Στο λογισμικό κατά παραγγελία (π.χ. ERP systems ή συστήματα μηχανογράφησης) αυτή είναι και η συνιστώμενη μέθοδος, εφόσον έτσι κι αλλιώς υπάρχει η απαίτηση εκπαίδευσης του προσωπικού και οι απαιτήσεις στην διεπαφή υπολογιστή-χρήστη είναι δευτερεύουσας σημασίας.

    Η δεύτερη λύση απαιτεί περισσότερους πόρους (σε διαθέσιμο χρόνο και εργατικό δυναμικό), ακόμη και με μεθόδους (π.χ. MVC layering) που περιορίζουν το τμήμα του κώδικα που πρέπει να ξαναγραφεί κάθε φορά, ωστόσο πλεονεκτεί στο αποτέλεσμα. Το Evernote είναι ένα καλό παράδειγμα εφαρμογής που αξιοποιεί σωστά τον τρόπο διεπαφής με τον χρήστη σε κάθε πλατφόρμα. Σε λογισμικό ευρείας κυκλοφορίας είναι σαφώς καλύτερη τακτική, καθώς έχεις ενδεχομένως αρχάριους χρήστες που δεν προσαρμόζονται εύκολα σε non-native διεπαφές ή σε συμβάσεις του λογισμικού που δεν ακολουθούν τους ίδιους κανόνες με αυτές των native εφαρμογών.

    Στα ηλ. παιχνίδια, όπου οι συμβάσεις στην διεπαφή με τον χρήστη είναι κοινές ανεξαρτήτως πλατφόρμας, παραμένουν κάποια σημαντικά τεχνικά προβλήματα, όπως οι τρομερά διαφορετικές συνήθειες του Playstation 3 στον τρόπο συγγραφής του κώδικα για να εκμεταλλευτεί σωστά τον Core επεξεργαστή - γι' αυτό, παραδείγματος χάριν, πολλά non-exclusive παιχνίδια δεν έχουν anti-aliasing σε PS3 ενώ έχουν σε PC/Xbox, επειδή δεν μπορούν να εκμεταλλευτούν σωστά τους επεξεργαστικούς πόρους του PS3 χωρίς native κώδικα.
    No trees were killed to send this message, but a large number of electrons were terribly inconvenienced.

  13. #4933
    Blade Runner SpiritCrusher's Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Location
    a minor place
    Posts
    7,308

    Default

    O Pachter είναι η πηγή του αποπάνω την οποία μπορείς να δεις εδώ
    http://www.eurogamer.net/articles/be...hter-interview

    για να καταλάβεις και γιατί είπε το θέμα με το multiplatform, και ότι το εννοούσε μόνο για console games αν θυμάμαι καλά.

    Τελευταία όλο και περισσότερα παιχνίδια βγαίνουν με πολύ μικρές διαφορές ανάμεσα σε X360/PS3 (Dante's Inferno, Just Cause 2, BF:BC2, SSF4 κτλ κτλ) που σε συνδυασμό με το ότι είναι "καλά" στον τεχνικό τομέα τα κάνουν να αξίζουν σαν κόστος και θυσία σε τεχνικά χαρακτηριστικα. Εδώ στέκεται και ο Pachter στο ότι οποιοδήποτε exclusive θα είχε περίπου το 2πλάσιο αγοραστικό κοινό και άρα θα είχε σίγουρα παραπάνω πωλήσεις. Με μια middle-ground engine θα τα έβγαζαν τα λεφτά τους θαρρώ.

    Οκ συνήθως το PS δεν έχει AA (ή έχει τη χαζή μορφή που είναι το quincunx AA) αλλά έχει μερικούς άλλους τρόπους να το καλύπτει (πχ native 720p). Από εκεί και μετά μερικές φορές η λύση είναι σχετικά εύκολη και καταντάει θέμα βλακείας των developers (βλ. FF13).

    Στη τελική σιγά τα γραφικά μωρέ 1280x720 χωρίς ΑΑ. Όχι τίποτα άλλο την πληρώνουμε εμείς του PC, αν και στον αντίποδα δεν χρειάζεται να κάνουμε συχνά αναβαθμίσεις
    <menumission> otan fas klwtsia sth mapa pou 8a sou meinei a3exasth 8a to prosexeis to stomataki sou kalutera peoroufhxtra
    <menumission> eunouxismenh orka

  14. #4934
    raz smash Abruzzi's Avatar
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    afk
    Posts
    7,701

    Default

    φτιαχνει μετα το lvl25 που λενε;

  15. #4935
    Blade Runner SpiritCrusher's Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Location
    a minor place
    Posts
    7,308

    Default

    Quote Originally Posted by Abruzzi View Post
    φτιαχνει μετα το 20ωρο που λενε;
    fixxed
    <menumission> otan fas klwtsia sth mapa pou 8a sou meinei a3exasth 8a to prosexeis to stomataki sou kalutera peoroufhxtra
    <menumission> eunouxismenh orka

Similar Threads

  1. Μια σημείωση για το offtopic thread
    By Dragonlord in forum Music Discussion
    Replies: 2
    Last Post: 07-07-2010, 21:38
  2. Black metal offtopic thread (synexeia tou Leviathan k allwn)
    By NihilistikOrder in forum Music Discussion
    Replies: 20
    Last Post: 15-05-2008, 23:27
  3. The pure nostalgia thread - cancelled games
    By Marillion in forum PC & Games
    Replies: 19
    Last Post: 23-02-2008, 18:00
  4. Politics offtopic thread
    By freak brother in forum The Politics Of Ecstasy
    Replies: 102
    Last Post: 16-05-2006, 23:28
  5. MMO Games...
    By sereg in forum PC & Games
    Replies: 10
    Last Post: 15-05-2005, 20:07

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •