ναι δεν διαφωνώ ότι αυτά ισχυούν σε γενικές γραμμές.
εδω έχεις ένα ποιντ και προφανώς είναι μεγάλο πρόβλημα, αλλά ρίχνω και το μπαλάκι στους game developers για pcs που δείχνουν να έχουν παρατήσει τα όπλα και αν το παιχνίδι δεν είναι ανελέητο χακ'εν σλασ δεν ξέρουν πως να παρατείνουν την διάρκεια του. ναι υπάρχουν αρκετές εξαιρέσεις που προέρχονται κυρίως απ'τον παλιομοδίτικο crpg χώρο αλλά πέρα απ'αυτό τπτ.Και άντε κάποια παιχνίδια όπως πχ το Fallout τα συγχωρούμε γιατί όντως είναι μεγάλα σαν διάρκεια. Όταν βγαίνουν και σου λένε ότι τέρμα τα μεγάλα παιχνίδια γιατί η μέγιστη διάρκεια δεν πουλάει στους console gamers που έχουν [sheldon] attention span of a gnat [/sheldon] ε οκ αυτό γαμάει όλους ακόμα και αν το port είναι τέλειο.
όταν κοιτάς παιχνίδια σαν το little big planet, το scribblenauts + τo halo wars (τα οποία πριν από 8 χρόνια θα έβγαιναν αποκλειστικά στο πισι λόγω gameplay, ιδιοσυγκρασίας κ.α.) αναρωτιέσαι καμμιά φορά γιατί οι κονσόλες φεύγουν με την πέμπτη και το πισί είναι κολλημένο στην δευτέρα. καμμία φρέσκια ιδέα, καμμία διάθεση για να τραβήξουν νέους gamers, τπτ. Ας είναι καλά τα mmorpgs και οι συνδρομές και κάθε πέντε μήνες θα ρίχνουμε hype σε αιονς, κόννανς κτλ. Και καταλαβαίνεις πως σιγά σιγά τα επιχειρήματα τύπου, οι console gamers είναι μόνο για ρηχά φπς/3rd person/πυρηνικές καταστροφές αρχίζουν και αποδυναμώνονται. Ειδικά όταν το κραισις παίρνει 98% στο pc gamer
Με λίγα λόγια, δεν φταίνει οι κονσόλες για το κακό game designing αλλά οι τάσεις στην αγορά, οι οποίες διαμορφώθηκαν και από την ανυπαρξία αξιόλογης υποστήριξης των pc gamers.