Ρε είμαστε σε μια εποχή όπου τα χοντρά και σίγουρα φράγκα έρχονται από πωλήσεις σε Χ360 / PS3, ίσως λόγω του μικρότερου ποσοστού πειρατίας ίσως λόγω του ότι - όπως είπες - είναι πιο κοντά στα pc από ποτέ οπότε ένας τίτλος που θα δούλευε υπό pc-hardware μπορεί με διάφορες παραχωρήσεις να βγει και σε X360 για παραπάνω έσοδα. Δυστυχώς στο 90% των περιπτώσεων, μιας και το console κοινό πάντα ήταν πιο ιδιαίτερο, τα παιχνίδια χρησιμοποιούν design concepts που φαίνονται χαζά για το pc. Από τον περιορισμό του χειρισμού, μέχρι τη διάρκεια του και τους περιορισμούς του hardware.

Και άντε κάποια παιχνίδια όπως πχ το Fallout τα συγχωρούμε γιατί όντως είναι μεγάλα σαν διάρκεια. Όταν βγαίνουν και σου λένε ότι τέρμα τα μεγάλα παιχνίδια γιατί η μέγιστη διάρκεια δεν πουλάει στους console gamers που έχουν [sheldon] attention span of a gnat [/sheldon] ε οκ αυτό γαμάει όλους ακόμα και αν το port είναι τέλειο.

Εν κατακλείδι, κάποτε το PC Gaming ήταν ελεύθερο από τέτοιες πίπες, ήταν πολύπλοκο όταν έπρεπε και ήταν ακριβώς όπως το είχε οραματιστεί ο κάθε Developer, τώρα αναγκαστικά μοιάζει με console gaming. Υπάρχουν διαμάντια αλλά συνήθως θα καταλήξεις να εκθειάζεις Halos που απλά σκοτώνεις το ίδιο bunker 18 φορές, Gears Of War που οκ αν ανοίξεις τα μάτια σου θα δεις πως κάθε μάχη είναι ίδια με την προηγούμενη με τα obstacles σε διαφορετική θέση (σαν να πέρασες πίστα στο Arkanoid) και παιχνίδια διάρκειας 10 ωρών.