Πριν απο λιγο εφτασα Πατρα! Εχοντας ακουσει διαφορα και μετα απο πιεση των συνεπιβατων μου το παιξαμε μαγκες και δεν πληρωσαμε τα διοδια της Κορινθου-Πατρων. Για πειτε οι πατρινοι τι ακριβως γινεται με αυτιο?
Printable View
Πριν απο λιγο εφτασα Πατρα! Εχοντας ακουσει διαφορα και μετα απο πιεση των συνεπιβατων μου το παιξαμε μαγκες και δεν πληρωσαμε τα διοδια της Κορινθου-Πατρων. Για πειτε οι πατρινοι τι ακριβως γινεται με αυτιο?
Quote:
Originally Posted by lab
δεν ειμα πατρινος αλλα ξερω οτι αφηνεις στοιχεια και μετα αμα θελει η ολυμπια οδος αε κανει μηνυση αλλα βασει του κοινοτικου δικαιου σε δρομους χωρις προδιαγραφες αυτοκινητοδρομου δεν πληρωνεις διοδια οποτε αν σε κανουν μηνυση προσφευγεις στο ευρωπαικο δικαστηριο και δικαιωνεσαι.γιαυτο και δεν κανουν μηνυσεις
Εγώ νομίζω ότι είναι μαλακίες αυτά. Το έχω κάνει κι εγώ, αλλά όταν μου είπαν να δώσω στοιχεία τους είπα όχι (κορόιδο είμαι;) και δε μου έχει έρθει τίποτα. Πάντως δε σκοπεύω να συνεχίσω, θα κοιτάξω να πηγαίνω προς Κιάτο και να χώνομαι κάπου εκεί στην Εθνική, μετά τα διόδια. Αυτό που με προβλημάτισε και με κάνει να θεωρώ μούφα την όλη ιστορία, είναι ότι πρώτον η οδηγία της εε λέει για φορτηγά και όχι για επιβατικά, και δεύτερον ότι όταν έστειλα ένα email σε ένα site που έχει φτιαχτεί γι'αυτό το λόγο (pesoxi.gr) και τους ρωτούσα ακριβώς γι'αυτό δεν απάντησαν ποτέ.Quote:
Originally Posted by attila
Χμ, ξέρει κανείς πώς πρέπει να πας για να μην περάσεις από τα διόδια, αλλά να μπεις όσο γίνεται συντομότερα στην εθνική; Και από Κόρινθο και από Πάτρα. Από Πάτρα ξέρω ότι πρέπει να βγεις προς Ρίο που έχει μια έξοδο 200 μέτρα πριν τα διόδια και μετά δεν ξέρω πού μπορείς να πρωτομπείς, από Κόρινθο μέχρι πού πρέπει να πάω παραλιακά και πού στρίβω; Έχω gps αλλά έχει "αποφυγή εθνικών οδών με διόδια" και όχι αποφυγή διοδίων, δηλαδή δε σε βγάζει στην εθνική όταν τα περάσεις.
δεν ξέρω τίποτα από gps, δεν έχω πιάσει ποτέ στην ζωή μου.
αν μόλις περάσεις τα διόδια αλλάξεις τον προορισμό σου και βάλεις ας πούμε πάτρα ή εθνική ή κάτι τέτοιο δεν θα σε ξαναβγάλει στην εθνική από τον πιο σύντομο δρόμο;
Λογικά ναι, απλά ρωτάω πού ακριβώς είναι το σημείο που "περνάω τα διόδια" πηγαίνοντας από την παλιά, παραλιακή εθνική οδό. Βασικά από Κόρινθο για Πάτρα λέω.
λοιπον ειναι απλο.βγαινεις στην εξοδο της αρχαια κορινθου και ξαναμπαινεις απο το κιατο.
δεν γνωριζω τωρα με τις αλλαγες αν εβαλαν και εκει διοδια, μια φορα την πατησα στην αθηνων-λαμιας οπου βγηκα αγιο στεφανο,περασα τα διοδια απο τον παραδρομο και στον κομβο καπανδριτιου που πηγα να ξαναμπω ειχαν βαλει οι πουστηδες.
Κι εγώ για Κιάτο σκεφτόμουν, απλά επειδή δεν έχω ξαναπάει από εκεί έλεγα να ρωτήσω πού ακριβώς στρίβω, μην κάνω καμιά μαλακία και βγω πριν τα διόδια. Ή δεν παίζει;
Quote:
Originally Posted by attila
τώρα πρέπει να βγεις αγ. στέφανο κ να ξαναμπείς μετά τη χαλκίδα. έτσι γλιτώνεις κ τα 2
δεν παιζειQuote:
Originally Posted by Dragonlord
gia peite tha kanw kai egw thn magia paraskeui.kapou eiza dei kai ena wraio site alla to xehasa....ti leme akrivws sta diodia? mas kathusrtteroun?
to vrika
www.pesoxi.gr
pigainte sta faq
re paidia eiste sigouroi oti ginetai na mh plhrwsete kanena diodio ? rwthsa kai mou eipan oti einia talaipwria na trexeis apo edw kai kei xwris logo
e eipame sths korinthou kai riou den plhrwnoume. an kai tou riou panta ta apofeugw ap opalia ethniki kai vgainw sto 182
eidika se karnavaloperiodo glitwnw stademias wras talaipwria
mono mexri to aigio exw odhghsei ara kati tha kserete parapanw :D
\m/
ειδικα η πιπιτσα που καθεται πισω ολα τα λεφτα
σαν αγαμητη φωναζει
auto me ta diodia kapou to ksanakousa prosfata.
oti einai ektos nomou na mis8wnontai idiwtikes etaireies gia na se afisoun na peraseis ena e8niko dromo or smt
ti pezi?
Μπορεί να κάνω και λάθος, αλλά νομίζω ότι ο μόνος περιορισμός για τα διόδια αφορά μία οδηγία της Ευρωπαϊκής Ένωσης που επιτρέπει διόδια μόνο σε αυτοκινητόδρομους. Κάποιοι "αυτοκινητόδρομοι" όπως το τμήμα μεταξύ Κορίνθου και Πάτρας δεν πληρεί τις προϋποθέσεις για να είναι αυτοκινητόδρομος (π.χ. έχει τμήματα με μόνο μία λωρίδα ανά κατεύθυνση) κι ως εκ τούτου δεν θα έπρεπε να έχουν και διόδια.
Ως εκ τούτου, πολλοί που ζουν στην Πάτρα ή σε γειτονικές περιοχές έχουν αποκτήσει το συνήθειο να μην πληρώνουν τα διόδια. Η διαδικασία είναι ότι τους λες πως αρνείσαι να πληρώσεις διόδια, σου ζητούν τον αριθμό της πινακίδας σου και δεν κάνουν καμία παραπάνω ενέργεια.
Τα έχω γράψει κι αλλού, αλλά η διαδικασία έχει ως εξής: Πας στα διόδια (σε οποιαδήποτε διόδια) και λες δε θέλω να πληρώσω. Εκεί ή θα σου πουν οκ κάνε λίγο μπροστά να γράψω τον αριθμό σου και να σου ανοίξω ή θα καλέσουν υπεύθυνο που θα σε ρωτήσει αν θες να δώσεις στοιχεία (ή θα σου πει ότι "πρέπει"). Εκεί λες ότι δε δίνεις τίποτα πέραν της πινακίδας. Εκεί μπορεί να σου πουν ότι δεν μπορούν να σου ανοίξουν την μπάρα και ότι πρέπει να καλέσουν την τροχαία. Εκεί λες ότι δεν μπορείς να περιμένεις και ότι είναι αντισυνταγματικό να σε κρατάνε χωρίς τη θέλησή σου (που είναι) και ότι αν δεν ανοίξουν την μπάρα θα την ανοίξεις μόνος σου. Θα σου πουν διάφορες παπαριές, όπως ότι αυτό είναι βανδαλισμός, που δεν ισχύουν. Η μπάρα στα περισσότερα διόδια με ένα σπρώξιμο μπροστά πάει στην άκρη. Τουλάχιστον σε κορίνθου-πατρών, αθηνών-κορίνθου, αττική οδό και κορίνθου τριπόλεως που το κάνω είναι πανεύκολο.
Αν βαριέστε την παραπάνω διαδικασία μπορείτε να τους λέτε από την αρχή "δεν πληρώνω, αν σε 10 δευτερόλεπτα δε μου ανοίξετε την μπάρα θα την ανοίξω μόνος μου" και να μην μπείτε σε διάλογο, που το συνιστώ.
Πάντως δεν ισχύει ότι δεν κάνουν τίποτα. Για την κορίνθου-πατρών έγινε πριν λίγους μήνες μήνυση σε 25 άτομα, προφανώς για εκφοβισμό (αφού αυτοί που περνάμε έτσι είμαστε πολύ περισσότεροι). Αλλά υπάρχουν οι συλλογικότητες που βοηθούν για τη συλλογική νομική υπεράσπιση. Γενικά, δεν πάμε με το τι είναι νόμιμο και τι παράνομο, τους νόμους τούς κάνουν ό,τι θέλουν, πάμε με το δίκιο και παλεύουμε με όρους κινήματος. Όσο περισσότεροι δεν πληρώνουμε διόδια, τόσο πιο δύσκολο θα είναι να μας αγγίξουν. Τα καταργούμε στην πράξη, κάντε το κι εσείς, είναι ωραία αίσθηση να βλέπεις ότι μπορείς να γράψεις σταρχίδια σου τους μπόμπολες αυτού του κόσμου.
Λοιπόν εγώ το έχω κάνει αρκετές φορές, απλά σταματάς και τους λες "άρνηση πληρωμής", σου λένε "θα σταματήσετε να υπογράψετε", λες "δεν υπογράφω", σου παίρνουν την πινακίδα, σηκώνουν την μπάρα και φεύγεις. Η οδηγία της Ευρωπαϊκής Ένωσης μιλάει για κλειστούς αυτοκινητόδρομους - δλδ τουλάχιστον 2 λωρίδες ανά κατεύθυνση και διάζωμα - απ' όσο ξέρω. Πρώτη "παράβαση" έκανα Ιούνιο του 2009 και δεν έχει υπάρξει φωνή και ακρόαση από την Ολυμπία Οδό, πραγματικά πιστεύω ότι δεν ασχολούνται με αυτούς που δεν πληρώνουν γιατί ξέρουν πως αν τυχόν πάνε σε ευρωπαϊκό δικαστήριο θα αναγκαστούν να καταργήσουν τα διόδια τελείως.
Και φυσικά εννοείται σε όλα τα υπόλοιπα διόδια πληρώνουμε κανονικά, Πάτρα, Τέμπη είναι σα να πληρώνεις για να σου δώσουν το δικαίωμα να πεθάνεις σε αυτοκινητιστικό.
εντιτ ποστ: αυτά που είπε ο αποπάνω, πλην του ότι δεν κατανοώ το γιατί να μην πληρώνεις διόδια σε ένα δρόμο που είναι μια χαρά. Μπαίνε και στο σινεμά χωρίς να πληρώνεις, για να βλέπεις ότι μπορείς να γράψεις τις Village Roadshows αυτού του κόσμου.
ναι αλλά γιατί.
να ρωτήσω δηλ. μετά δε σου έρχεται το ποσό στη δήλωση όπως γίνεται όταν δεν έχεις εισητήριο ας πούμε? Μια φορά στα διόδια ρωτήσαμε τον μπάρμπα πίσω από τον γκισέ γιατί δε πλήρωσε ο μπροστινός και μας απάντησε ότι θα το πληρώσει στο 10πλάσιο..δε μας διευκρίνισε πως.
Από το Θεό. Θα το βρει μπροστά του που λέμε.
Για όλους τους λόγους του κόσμου.
Γιατί όλες σχεδόν οι χώρες της Ευρώπης που έχουν διόδια δεν έχουν τέλη κυκλοφορίας και το αντίστροφο. Εδώ τα έχουμε όλα.
Γιατί από το 1.5 ευρώ που πληρώνουμε για βενζίνη, το 1 σχεδόν πάει στο κράτος μέσω φόρων. Να σταματήσουν να τα δίνουν σε τοκογλύφους και να τα δώσουν για το οδικό δίκτυο.
Γιατί ξεπούλησαν όλα τα διόδια σε όλη την Ελλάδα (πλην αυτών στα Μάλγαρα) σε μεγαλοεργολάβους χωρίς κανένα λόγο. Τους έδωσαν έτοιμους δρόμους στις περισσότερες περιπτώσεις. Όπου γίνονται όντως έργα, χρηματοδοτούνται σε μεγάλο βαθμό από το κράτος και την ΕΕ, δηλαδή πάλι από εμάς.
Γιατί οι δρόμοι είναι δημόσιο αγαθό και η λογικοφανής προσέγγιση "να πληρώνει όποιος τους χρησιμοποιεί" είναι άδικη. Με αυτή τη λογική θα πληρώνουν και για παιδεία μόνο όσοι έχουν παιδιά, για νοσοκομεία μόνο όσοι αρρωσταίνουν κοκ. Βασικός ρόλος του κράτους είναι να παίρνει λεφτά από αυτούς που τα έχουν και να επιστρέφει ως παροχές σε όλους. Στα διόδια γίνεται ακριβώς το αντίθετο.
Γιατί, στην τελική, μεγαλύτερη ανάγκη τα έχουμε τα χρήματα εγώ κι εσύ από τον κάθε γαμημένο μπόμπολα.
Έτσι κι αλλιώς, κάπως θα πληρώσεις την συντήρηση των δρόμων, είτε αυτό γίνεται μέσω της φορολογίας, είτε μέσω άμεσης πληρωμής για την χρήση του αυτοκινητόδρομου σε κάποιον δημόσιο οργανισμό, είτε μέσω της άμεσης πληρωμής σε έναν ιδιώτη διαχειριστή.
Τα καλύτερα αποτελέσματα μάλλον υπάρχουν από την τρίτη περίπτωση, εφόσον ο ιδιώτης μπορεί να πάρει πρωτοβουλίες για value added services. Παραδείγματος χάριν, θυμάμαι πως σε ένα σημείο κοντά στην Λάρισα έχουν κατασκευαστεί από τον διαχειριστή τουαλέτες σε πολλά σημεία του τμήματος αυτού, οι οποίες είναι και απίστευτα καθαρές (σε αντίθεση με οποιοδήποτε rest stop άνηκε ποτέ στο Δημόσιο).
Το μόνο πρόβλημα που βρίσκω στην ιδιωτική διαχείριση είναι το γεωγραφικό μονοπώλιο ή η έλλειψη διαδικασιών αξιολόγησης που θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε σοβαρό ανταγωνισμό στους διαγωνισμούς εργολαβίας. Δηλαδή, είτε υπάρχει κάποιο είδος καταναλωτικής προτίμησης (εναλλακτικές διαδρομές), είτε ο διαχειριστής έχει συμφέρον από την καλή ποιότητα υπηρεσιών για να παραμείνει διαχειριστής. Διαφορετικώς, είναι ένα κρατικά ελεγχόμενο μονοπώλιο που δεν έχει καμία διαφορά από τα χάλια του κρατικού μονοπώλιου.
Ομολογώ αυτό για τα τέλη κυκλοφορίας δεν το ήξερα, και είναι ισχυρό πόιντ. (χμ, ήταν αρχικά αλλά απ' ότι βλέπω οι περισσότερες χώρες που ξέρω ότι έχουν και διόδια, έχουν και τέλη κυκλοφορίας κατά πώς λέει εδώ , εξαίρεση είναι η Γαλλία, στην οποια για απόσταση 500χλμ πριν 2 μήνες πληρώσαμε περίπου 45 ευρώ διόδια.)
Για τα υπόλοιπα, έχω διαφωνίες, αν καταφέρω να τις εκφράσω κάπως που να βγαίνει νόημα θα επανέλθω. Η τελευταία πρόταση είναι κάπως ηλίθια βέβαια, να μπω και στο σπίτι του κ. Μπόμπολα να κλέψω τότε, έχω στ'αλήθεια μεγαλύτερη ανάγκη για στερεοφωνικό από αυτόν.
Ναι, αλλά αυτό δε σε σταμάτησε από το να συνεχίζεις να ψηφίζεις ΠΑΣΟΚ.
Επίσης υπάρχουν άπειρα παραδείγματα όπου ο ιδιώτης ΔΕΝ παίρνει πρωτοβουλίες για "value added services", όπως και για δημόσιες επιχειρήσεις που δουλεύουν μια χαρά. Αντικειμενικά, ένας ιδιώτης θα μπει στη φάση για να βγάλει κέρδος. Αυτό είναι εις βάρος της κοινωνίας σε 2 επίπεδα: και θα μειώσει τους μισθούς των εργαζομένων, και θα είναι οι τιμές μεγαλύτερες από τα έξοδα. Για το "ο ιδιώτης μπορεί να πάρει πρωτοβουλίες για value added services", στο επιστρέφω ως "το κράτος μπορεί να πάρει πρωτοβουλίες για μη κερδοσκοπικές, κοινωφελείς, κοινωνικές υπηρεσίες", που ο ιδιώτης δεν.
ΔΙΟΔΙΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ -Τι ισχύει στις άλλες χώρες;
Έρευνα του Ανδρέα Αγγέλη,
μέλους των Επιτροπών Πολιτών καιΕργαζομένων κατά των διοδίων
πηγή: www.epitropesdiodiastop.blogspot.com
τα διόδια υπάρχουν παντού σε όλες τις χώρες της Ευρώπης. Είναι όντως έτσι;
Μια έρευνα που κάναμε στο επίσημο site της Ευρωπαϊκής ¨Ενωσηςαποδεικνύει ότι κάθε άλλο παρά αυτό συμβαίνει . Παρακάτω αναγράφουμε αυτούσιο το σχετικό κείμενο
από το επίσημο site της ΕΕ:
Διόδια
Υπάρχουν οδικά διόδια σε πολλές χώρες, όπως στην Αυστρία, τη Γαλλία,την Ελλάδα, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Ιρλανδία, την Ισπανία, τηνΙταλία, την Ουγγαρία, την Πολωνία, την Πορτογαλία, τη Σλοβακία, τηΣλοβενία και την Τσεχική Δημοκρατία. Η πληρωμή διοδίων σε ορισμένεςχώρες (Αυστρία, Ουγγαρία, Σλοβακία, Σλοβενία και Τσεχική Δημοκρατία)γίνεται με την αγορά αυτοκόλλητου σήματος που πρέπει να τοποθετείταισε εμφανές σημείο του οχήματος.http://europa.eu/abc/travel/gettingthere/index_el.htm
Όπως φαίνεται και από το κείμενο στα παρακατω κρατη ΔΕΝ υπάρχουν διοδια:
Γερμανια- Ολλανδια -Δανια - Σουηδια- Νορβηγια - Φινλανδια- Σερβια-Ρουμανια- Κροατια-Βοσνια- Ελβετια- Ισλανδια - Μαλτα- Κυπρος- Λεττονια- Λιθουανια - Εσθονια - Λουξεμβουργο - Βελγιο κλπ. Επισης δεν υπαρχουνστην Ρωσια.
Στις Αυστρια , Ουγγαρία, Σλοβακία και Τσεχική Δημοκρατία ισχύει το αυτοκολλητο που τα αγοραζεις ακομη και απο μεγαλα βενζιναδικα, οπως τα δικα μας τελη κυκλοφοριας και δεν υπαρχουν σταθμοι διοδιων επιπροσθετα.Φυσικά διόδια δεν υπάρχουν στις ΗΠΑ . Η Ελλαδα ειναι η μονη χωρα οπου πληρωνουμε και υπερογκα τελη κυκλοφοριας και υπερογκα διοδια, ενώ στις υπολοιπες χωρες όπου υπάρχουν τέλη κυκλοφορίας δεν υπάρχουν διόδια.
Σε πολλές χώρες που εισπράτονται διόδια το ποσόν μειώνεται με την πάροδο του χρόνου.
Τα διόδια σταματούν μόλις γίνει αποσβεση του αυτοκινητόδρομου.
Περιττό να αναφέρουμε την άριστη κατάσταση των ευρωπαϊκώναυτοκινητόδρομων, στις περισσότερες χώρες, καθώς και την ύπαρξηασφαλών και καλοσυντηρημένων παραδρόμων και εναλλακτικών διαδρομών στις χώρες όπου υπάρχουν διόδια. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι στιςυπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες υπάρχει ένας οδικός παράδεισος για τους κατοίκους, αλλά χαρακτηρίζει τον πλιατσικολογικό και ληστρικόχαρακτήρα του δικού μας κράτους απέναντι στους "υπηκόους" του.
Βέβαια λογαριάζουν χωρίς τον ξενοδόχο, δηλαδή τον ελληνικό λαό πουεξεγείρεται μαζικά και συντονίζεται πανελλαδικά μέσα από λαϊκές συνελεύσεις και επιτροπές αγώνα.
(Οι Επιτροπές Πολιτών και Εργαζομένων εναντια στα διόδια στηρίζουν και συμμετέχουν στο Πανελλαδικό Συντονιστικό Επιτροπών Αγώνα κατά τωνδιοδίων)
Αλλά και τι, ήταν ισχυρό πόιντ το ότι δεν πρέπει να πληρώνουμε και διόδια και τέλη κυκλοφορίας και 1 ευρώ φόρο σε κάθε λίτρο βενζίνης, μέχρι που είδες ότι γίνεται έτσι και στην ευρώπη (που δε γίνεται); Δηλαδή αν το κάνουν και στην υπόλοιπη ευρώπη είναι δίκαιο και λογικό; Για να πάω από την Κόρινθο στο Ψυχικό πχ, πληρώνω (θα πλήρωνα τέσπα) 2.90+2.80, συν κανα δεκάευρω φόρους από τη βενζίνη που θα κάψω. Και όλα αυτά ενώ πληρώνω 200+ ευρώ κάθε χρόνο για τέλη ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ. As in, τέλη για να κυκλοφορώ στους δρόμους. Αλλά όχι, χρειάζονται κι άλλα 15 ευρώ για 1 ώρα που θα οδηγήσω στο πολύτιμο οδόστρωμα. Πόση σκατά ζημιά κάνω στην άσφαλτο μέσα σε αυτή την ώρα, θάθελα να ξέρω.
Επίσης το κείμενο που δίνεις λέει ότι υπάρχουν σε πολλές χώρες τέλη κυκλοφορίας. Δεν είπα το αντίθετο. Απλώς, το να έχεις και μεγάλα τέλη κυκλοφορίας και ακριβά διόδια μάλλον μόνο στην Ελλάδα γίνεται.
Συγκεκριμένα για τύπους τύπου Μπόμπολα δεν έχω κανέναν ηθικό ενδοιασμό για το τελευταίο, όμως δεν είναι το ίδιο. Γιατί στα διόδια ο Μπόμπολας είναι αυτός που μπαίνει, με τη συνδρομή των πολιτικών, στο δημόσιο δρόμο ΣΟΥ, σου κλείνει το δρόμο με μια μπάρα και σε ληστεύει.
Όχι, αυτό γινόταν παλιά που ήταν δημόσια τα διόδια και πλέον γίνεται νομίζω μόνο στα Μάλγαρα. Ο τύπος πίσω από το γκισέ θα σου πει ό,τι του έχουν πει. Το κάνω εδώ και 2 χρόνια αραιά και συστηματικά τους τελευταίους μήνες. Ακόμα κι αν μου τα διεκδικήσουν κάποτε, δε θα καταφέρουν να πάρουν ευρώ παραπάνω από το αντίτιμο των διοδίων, αφού μόνο αυτό τους "χρωστάω".
Ε δεν είπα ποτέ ότι επειδή γίνεται στην υπόλοιπη Ευρώπη γίνεται νόμιμο και ηθικό, αλλά νομίζω ότι κι εσύ στο αρχικό σου ποστ ανέφερες άλλες χώρες της ΕΕ ως πιο_οργανωμένες και λιγότερο ξέφραγα_αμπέλια, σ'αυτά τα πλαίσια έγινε και η απάντησή μου. Επίσης αν είδες είπα ότι για τις χώρες που ξέρω ότι έχουν διόδια (Αγγλία, Ισπανία, Ιταλία, Γερμανία νόμιζα και προφανώς έκανα λάθος - θα καταργήθηκαν από την τελευταία φορά που πήγα) έχουν και τέλη κυκλοφορίας. Και όχι, νομίζω Ιταλία, Ισπανία έχουν εξίσου ακριβά με μας, όχι ότι έχει καμιά σημασία αλλά να'χαμε να λέγαμε.
Τα υπόλοιπα εν καιρώ.
Dragonlord for President
Και οντόπικ, μιας και μόλις μου ήρθε email:
ΑΥΡΙΟ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΣΤΙΣ 13:30 ΣΤΟ ΣΤΑΘΜΟ ΔΙΟΔΙΩΝ ΚΑΤΕΧΑΚΗ ΤΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΟΔΟΥ
Ανοιγουμε τα διοδια του Μπομπολα (απο τα οποια εισπραττει 1.000.000 € τη μερα)
Από το συνδυασμό του αλαβάνου είναι αλλά στα διόδια αφιδνών γίνονται αντίστοιχα τέτοια αρκετά συχνά. Δεν μπορώ να προτείνω αρκετά τη συμμετοχή σε τέτοιους ακτιβισμούς, είναι απίστευτη η αίσθηση όταν περνάει κόσμος, πατάει κόρνες, υψώνει γροθιές, φωνάζει, σου χαμογελάει. Δυο φορές το έχω κάνει και είναι από τις καλύτερες εμπειρίες που θυμάμαι.
Αν γίνεται τόσο καταπληκτική συντήρηση στους δρόμους βάλτε διόδια παντού για να γλυτώσουμε από τις λακούβες επιτέλους.
Ναι, το κράτος μπορεί να προσφέρει ικανοποιητικές υπηρεσίες, αλλά έχει πολύ λιγότερες πιθανότητες να το κάνει, γιατί έχει χαμηλότερο βαθμό υπευθυνότητας. Η βιωσιμότητα του κράτους ως οργανισμός είναι εγγυημένη και το συμφέρον της διοίκησης δε ταυτίζεται κατ' ανάγκην με τη προσφορά σταθερής ή καλής ποιότητας υπηρεσιών, ούτε έχει, κατά παράδοση, την ίδια υπευθυνότητα ως προς τις οικονομικές υποχρεώσεις της προς τρίτους.
Ο ιδιώτης προφανώς και μπορεί να μην πάρει καμιά πρωτοβουλία, να προσφέρει χαμηλό επίπεδο υπηρεσιών, κλπ, κλπ. Μόνο που η ιδιωτική επιχείρηση που θα τα κάνει αυτά, σε μία μη κρατικά ελεγχόμενη, ελεύθερη αγορά, θα αναγκαστεί τελικώς να κλείσει, εφόσον οι καταναλωτές θα προτιμήσουν τους ανταγωνιστές της. Το κράτος δεν έχει ποτέ αυτό τον κίνδυνο.
Όσο για μη κερδοσκοπικές, κοινωνικές υπηρεσίες, το αντεπιχείρημα είναι το προφανές, η ύπαρξη πολλών ιδιωτικών, μικρών και μεγάλων, μη κερδοσκοπικών ιδρυμάτων (φιλανθρωπικά ιδρύματα, εκπαιδευτικά ιδρύματα, κλπ).