Πλέον είναι σοβαρό κοινωνικό φαινόμενο, είναι ΠΟΛΛΟΙ, και όπως μου λεγε και ένας φίλος χτες "ούτε οι ακρίδες ρε μαλάκα". Είναι πολλοί. Είναι ίδιοι. Τους αρέσουν οι dada ή fluxus φάσεις. Ασχολούνται με την Τέχνη και το λένε. Έχουν άποψη. Πάνε σε εκθέσεις τέχνης ή φωτογραφίας. Πίνουν ποτάκι στο Βios και θαυμάζουν την διακόσμηση. Δεν ξεχνάνε το παρελθόν, αλλά κοιτάνε το μέλλον. Είναι νέοι. Είναι μοντέρνοι. Είναι ωραίοι. Είναι η νεολαία Αλέξη Τσίπρα!
και διαβάστε δελτίο τύπου :
Όταν πέθανε και η τελευταία αμοιβάδα αισθητικής, ο The Boy έβαλε το κουστουμάκι. Καλώ τον 38ο, αν (ξέρει να) διαβάζει, να πιάσει τσεκούρι και δουλειά.To "Please Make Me Dance", η πρώτη του προσωπική δουλειά μετά τους Mary and The Boy, ήταν ένας από τους δίσκους που σημάδεψαν το 2009. O The Boy επιστρέφει για να ταράξει ακόμα περισσότερο τα νερά του σύγχρονου ελληνικού τραγουδιού με το "Κουστουμάκι", ένα άλμπουμ με ελληνικό στίχο στο σύνολό του. Πρόκειται για ένα δίσκο βαθειά προσωπικό, τόσο σε επίπεδο στίχων και βιωμάτων όσο και σε επίπεδο μουσικής, όπου ο The Boy έχει συνθέσει, παίξει και ενορχηστρώσει ενώ μοιράζεται την παραγωγή με τον Callmelazy. Αυτή τη φορά οι μελωδίες είναι απέριττες και χωρίς πολλά beat λειτουργούν σαν καμβάς για να αναδείξουν το περιεχόμενο των στίχων.
Το Αγόρι μεγαλώνει και έρχεται αντιμέτωπο με τους κρυμμένους σκελετούς στη ντουλάπα. Ξυπνάνε ερωτηματικά κοινωνικής και πολιτικής ουσίας. Οι νεκροί, κληρονομιά, ελπίδα και βάρος. Οι μεγάλοι, βολεμένοι μέσα σε ρόλους και μάσκες. Το "κουστουμάκι", ένας ρόλος από μόνο του, ο "κύριος", ο "καθωσπρέπει", ο "καταξιωμένος", ο "σιδερωμένος", μια ψεύτικη ενηλικίωση. Και όσο αυτός ο ρόλος χτίζεται, τόσο αυτός ο δίσκος αποδομεί κάθε τακτοποιημένο σύστημα αξιών και γδύνεται από εφέ και περιττά στοιχεία φτάνοντας σε ένα ατόφιο μεδούλι μέσα από ένα ανελέητο σφυροκόπημα λέξεων με πρωταγωνιστές το πιάνο, τα τύμπανα και την ερμηνεία του The Boy. "Ν' ανοίξουν οι καρδιές να μπουν οι λέξεις/κι αν η μελωδία φαντάζει θλιβερή/μην τη φοβάσαι δειλέ!"
Ένα ανήσυχο βλέμμα αναζητά τη χαμένη ομορφιά μέσα στο βόθρο της μεγάλης πόλης. "Η ελπίδα μιας ελπίδας που είχα/ ταξιδεύει στο κενό/και το νήμα που ακολουθείς έχει κοπεί από καιρό/σε καιρό νιώθω κάτι αληθινό". Ένα γερασμένο διαμέρισμα το καταφύγιο μιας ελευθερίας που φοβάται τον εαυτό της. "Πέρα από την πόρτα μου υπάρχει ένα σκυλί/Δεν μπορώ να φύγω, δεν υπάρχει διαφυγή/Κι όσο κι αν φοβάμαι τη δαγκωματιά/πιο πολύ φοβάμαι την ελευθεριά." Ένα αγρίμι αναζητά οξυγόνο μέσα στο τεχνητό κλάμα των δακρυγόνων. Ένα παιδί βουλιάζει μέσα στη σαπίλα, την απάθεια και το "ό,τι να 'ναι" της ελληνικής πραγματικότητας. "Να σταματήσει η γη/να μη γυρίζει μέχρι να 'ρθει κάτι/κάτι που θα έχει εξήγηση και κάτι που θα δικαιώσει/τον πόνο του ανθρώπου που ακόμα αρνείται να προδώσει"
Οι εφιάλτες ζωντανεύουν, βγάζουν νύχια και δαγκώνουν. Η αλήθεια μπαίνει σαν μαχαίρι στο κόκαλο. Δύσκολο να κλείσεις τ' αυτιά σου, ή μήπως αυτό σ' έχουν μάθει να κάνεις; "Η φωνή μας σάπισε/σκουλήκια έχουμε όλοι μέσα/ μπαγιάτικες καρδιές/κι όμως μας έχει μείνει λίγη μπέσα/ ακόμα, ναι!"
"Το Κουστουμάκι είναι μια παραληρηματική διαταραχή. Προσωπικά τραύματα μπλεγμένα με μετ-αποκαλυπτικές εικόνες τρόμου. Όνειρα και φαντασιώσεις. Παρελθόν και μέλλον. Πάντα απών το παρόν και η πραγματικότητα. Εικόνες και χαρακτήρες που κατοικούν στο μυαλό μου. Που γεννήθηκαν μέσα στην Αθήνα του 2010. Επιτέλους, ανατέλλουν τα έτη της επιστημονικής φαντασίας. Ένα αγρίμι μεθυσμένο τσιρίζει την ασχήμια του στα μπαρ. Φωνάζει για τα πρόσωπα που δεν έχουν πια σημάδια. Στο πεζοδρόμιο η Ελλάδα, βαμμένη ξανθιά με λιπ γκλός στα χείλη, έχει να πιάσει πελάτη μια βδομάδα. Να θυμάστε πάντα αυτό. "Είμαι αυτός που κολλάει από πίσω σας στο μετρό". Οι Άσπρες Φορεσιές τελούν το μυστήριο της συναισθηματικής αποσύνθεσης. Κράτα τα μάτια σου κλειστά όταν κοιτάς τους αφανείς επισκέπτες από τον Χειρότερο Πλανήτη. Στο Δάσος των Νεκρών φτιάχνουν την τροφή για τα μωρά της Νέας Κοινωνίας. Μα εσύ πιάσε το τσεκούρι σου, δειλέ μου φίλε, και δείξε μας τον νέο τρόπο επικοινωνίας. Εμείς θα καταλάβουμε. Πια δεν μιλάμε με λέξεις άλλα με αίμα. Όσο και αν φοβάσαι όμως την δαγκωματιά, πιο πολύ φοβάσαι την ελευθεριά. Βάλε το Κουστουμάκι της ενηλικίωσης. Είσαι ο Λη Χάρβευ Όσβαλντ. Πριν την τελευταία βολή ψιθυρίζεις "Αιώνια θα είστε πρωτοστάτες της γενοκτονίας"." The Boy