Ε ναι, πιάστε κανά ποδήλατο, είναι μεγάλη μαλακία να συμβαίνει αυτό απ' τα εικοσιτόσα =/ Originally Posted by Xtikio voodoo me th mutoga ths gkomena sou me ftians? Ωπ, ζηλιάρης. Επίσης δε βγάζει πολύ νόημα αυτό, μπέτερ λακ νέξτ τάιμ!
Γυρναγα απο "επισκεψη" σε κορασιδα στην Σαντα.
View Tag Cloud
Forum Rules