Ε ναι, πιάστε κανά ποδήλατο, είναι μεγάλη μαλακία να συμβαίνει αυτό απ' τα εικοσιτόσα =/

Quote Originally Posted by Xtikio View Post
voodoo me th mutoga ths gkomena sou me ftians?
Ωπ, ζηλιάρης. Επίσης δε βγάζει πολύ νόημα αυτό, μπέτερ λακ νέξτ τάιμ!