Σωστά, φίλος, βάλε ignore, επειδή μάλλον δε σε ενδιαφέρει το metal πραγματικά, αλλά να ξεφορτωθείς την πραγμάτια σου. Σε αυτό το site δε νομίζω να καταφέρεις τίποτα. Δεν μασάμε κουτόχορτο.

Όσοι αξίζουν στο χώρο του distro/label το αποδεικνύουν όταν πρωταρχικό στόχο ΔΕΝ έχουν το κέρδος. Καραγκιοζαρέοι που χουν κάνει το "φερστ πρεσς" επιστήμη για να τσεπώνουν, ας πάνε να πνιγούν. Χίλιες φορές από τον Greg και από δυο-τρεις ακόμη. Δε θα σου πληρώνουμε εμείς τις εκδρομούλες σου, όμορφε.

Κατά τ' άλλα, με πολύ απλά λόγια δεν υπάρχει κιθαρίστας 10 φορές καλύτερος από τον Smedley των Oracle. Τραγούδα όσο θες, αλλά απλώς δεν υπάρχει. Δε σεβάσθηκες το metal, δε σε σέβεται κι αυτό.