Quote Originally Posted by GG* View Post
Quote Originally Posted by regularpaul View Post
ρε τζιτζι περαν του οτι το προ-προηγουμενο ποστ σου ειναι κατι μεταξυ 12χρονου γαυρου μπουνταλα και 1ου κεκε συμπαρουσιαστη τακη
(καταλαβες ποιον λεω)
ρε φιλε μην γινεσαι φλωρος, παρε πανω σου την καφριλα της ριζουπολης και μην τη συγκρινεις με οακα κ να χαμε να λεγαμε
edit τα υπολοιπα λογω μεθης
αφου σε χαλαει το ρημαδι,αστο...
οντως, να φανταστεις ολο το βραδυ επαιζα εναλλαξ eyehategod/δημητρα παπιου/trololololo κλπ κλπ
απλα ειχε ερθει κ ο γνωστος γαυρος που ηταν στη ριζουπολη και τα λεγαμε, τα ειχα φρεσκα και μπηκα και διαβασα τα δικα σου και ...

συνεχιστε